سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
×

آغاز اجرای قانون رتبه‌بندی معلمان برای ۸۰۶ هزار معلم

یوسف نوری، وزیر آموزش و پرورش گفت: آیین نامه اجرایی قانون رتبه‌بندی معلمان تایید شده است و به صورت جهادی و انقلابی برای بیش از ۸۰۶ هزار فرهنگی اجرایی می‌شود.

به گزارش تجارت‌نیوز به نقل از بازار، وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه حفظ شان و منزلت معلمان اولویت اصلی دولت و آموزش و پرورش است، خاطر نشان کرد: نقل و انتقال بیش یک هزار فرهنگی در استان کرمان در راستای احترام به معلمان و رسیدگی مطالبات آنها است.

نوری با اشاره به آغاز اجرای قانون رتبه‌بندی معلمان گفت: این طرح با هدف ارتقای جایگاه معلم و صلاحیت معلمی و افزایش رضایت شغلی معلمان در نظام تعلیم و تربیت اجرایی می‌شود.

نوری با اشاره به ظرفیت‌های بی نظیر کشاورزی و معدنی شهرستان فاریاب افزود: باید با استفاده از فناوری نوین و مدیریت منابع در راستای رفع محرومیت ها و افزایش تولید تلاش کنیم.

وزیر آموزش و پرورش با اشاره به پیشرفت‌های بی‌نظیر کشور در عرصه‌های مختلف دفاعی، نظامی و… ادامه داد: مسیر هر توسعه و پیشرفتی از آموزش و پرورش و نظام تعلیم و تربیت می‌گذرد.

نوری در خصوص کاهش سهمیه پذیرش دانشگاه فرهنگیان افزود: سهمیه دانشگاه فرهنگیان کم نشده است و اختصاص سهمیه بر اساس نیاز شهرستان‌ها و کمبودها در هر شهرستان تعیین شده است.

این مطلب مفید بود ؟
بدمتوسطخوبخیلی خوبعالی
( تعداد رای دهنده 4, میانگین امتیاز: 4,75 از 5)
Loading...