سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
×

دریافت فیش حقوقی فرهنگیان با کد ملی

دریافت فیش حقوقی فرهنگیان با کد ملی

نحوه دریافت فیش حقوقی فرهنگیان

دریافت فیش حقوقی فرهنگیان با کد ملی در سامانه جدید my.medu.ir (مای مدیو) یا همان پنجره واحد خدمات آموزش و پرورش برای تمام معلمان و فرهنگیان عزیز امکان پذیر است. معلمان و فرهنگیان شاغل می توانند برای دریافت فیش حقوقی خود و اطلاع از ریز حساب های حقوقی خود به سامانه فیش حقوقی فرهنگیان my.medu.ir که توسط آموزش و پرورش به منظور دسترسی آسان به تمامی اطلاعات مراجعه نموده و پس از ورود به سایت، اقدام به دریافت فیش حقوقی با کدملی خود نمایند.

ورود به سامانه دریافت فیش حقوقی فرهنگیان

ورود به سامانه دریافت فیش حقوقی به دو روش امکان پذیر است.

  1. با استفاده از وارد کردن کد ملی و رمز عبور
  2. از طریق درگاه دولت

روش اول:

وارد آدرس my.medu.ir شوید. در صورت داشتن رمز عبور کافی است با انتخاب نقش فرهنگی و وارد کردن کد ملی و رمز عبور وارد سامانه شوید.

توجه: در صورتی که رمز عبور خود را فراموش کرده اید. روی فراموشی رمز کلیک کنید و در صفحه باز شده با وارد کردن کد ملی و شماره تلفن همراه خود، رمز را بازیابی کنید( می توانید یکی از روش های دریافت کد تایید، از طریق پیامک یا ارسال کد به برنامه شاد انتخاب کنید.) در صورتی که کد تایید برایتان ارسال نشد یا با پیغام خطا مواجه شدید روش دوم را دنبال کنید.


پس از ورود به سامانه روی فیش حقوقی مطابق تصویر زیر کلیک کنید.

در صفحه باز شده می توانید فیش حقوقی خود را بر اساس سال و ماه تنظیم نموده و روی مشاهده کلیک کنید. (برای مشاهده همه فیش های حقوقی فیلتر مربوط به ماه را خالی بگذارید تا فیش های مربوط به همان سال نمایش داده شود.

روش دوم:

در صورتی که به هر دلیلی از روش اول موفق به ورد به سامانه دریافت فیش حقوقی فرهنگیان نشدید می توانید در همان صفحه نخست (my.medu.ir) روی ورود از طریق درگاه دولت کلیک کنید. در صفحه باز شده شماره تلفن همراه خود را وارد کنید و تصویر امنیتی را تکمیل کرده رو روی ارسال رمز یکبار مصرف کلیک کنید.

در صفحه بعدی کد دریافت شده را در فیلد مربوطه وارد نمایید تا به سامانه my medu منتقل شوید و مراحل بعدی را مطابق روش اول ادامه دهید.

این مطلب مفید بود ؟
بدمتوسطخوبخیلی خوبعالی
( تعداد رای دهنده 6, میانگین امتیاز: 3,67 از 5)
Loading...