سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
×

ثبت نام پیش فروش ایران خودرو (شهریور ماه)

واریز وجه سمند سورن پلاس دوگانه سوز، پژو ۲۰۷ (اتوماتیک و دنده‌ای) و دنا پلاس

افرادی که در سامانه یکپارچه ثبت نام کردند و اسامی ایشان به عنوان بخش سوم اولویت های زمستان ۱۴۰۲ برای پیش فروش (فراخوان) ویژه متقاضیان عادی به این شرکت اعلام شده است و برای ایشان توسط شرکت ایران خودرو پیامک ارسال شده است می‌توانند به منظور واریز وجه صرفاً از طریق سایت فروش اینترنتی ایران خودرو برای تکمیل مراحل ثبت نام اقدام کنند.

ایران خودرو طی اطلاعیه‌ای از پیش فروش خودروهای سمند سورن پلاس دوگانه سوز، پژو ۲۰۷ (اتوماتیک و دنده‌ای) و دنا پلاس خبر داد.

برای ثبت نام پیش فروش ایران خودرو شهریور ۱۴۰۲ باید نصف قیمت کارخانه خودروهای عرضه شده را بپردازید. مابقی مبلغ زمان تحویل خودروهای ایران خودرو یعنی اسفندماه ۱۴۰۲ مطابق با قیمت روز کارخانه محاسبه و دریافت خواهد شد.

تکمیل مراحل ثبت نام تنها از طریق مراجعه به سایت ثبت نام ایران خودرو یعنی آدرس https://esale.ikco.ir انجام می شود، درصورتی که متقاضیان نسبت به تکمیل وجه از طریق سایت دیگری اقدام کنند،  مسئولیتی متوجه شرکت ایران خودرو نخواهد بود.

گفتنی است مهلت واریز وجه ایران خودرو از روز سه شنبه ۳۱ مرداد آغاز شده است و شنبه ۱۱ شهریور ماه به پایان خواهد رسید.

جدول پیش فروش محصولات ایران خودرو – شهریور ۱۴۰۲

شرح خودروکد کلاس خودرومبلغ پیش پرداخت علی الحساب (ریال)رنگ های قابل عرضهموعد تحویل
سورن پلاس دوگانه سوز۵۵۵۱/۴۹۰/۰۰۰/۰۰۰سفید، مشکی متالیک، خاکستری متالیک، آبی کبوداسفند ۱۴۰۲
پژو ۲۰۷ دستی۶۰۰۱/۳۳۸/۰۰۰/۰۰۰سفید، مشکی آبنوس، خاکستری متالیک، نقره ای تیتانیوم، سبز کله غازی، قرمز دوپوششه
پژو ۲۰۷ اتوماتیک۶۰۶۱/۶۸۱/۰۰۰/۰۰۰سفید، مشکی آبنوس، خاکستری متالیک، نقره ای تیتانیوم،قرمز دوپوششه
دناپلاس۷۰۳۱/۳۹۹/۰۰۰/۰۰۰سفید، مشکی آبنوس، خاکستری متالیک، نقره ای تیتانیوم،قرمز دوپوششه

شرایط پیش فروش ایران خودرو ویژه مردادماه ۱۴۰۲

شرایط پیش فروش ایران خودرو ویژه منتخبین سامانه یکپارچه با اولویت تحویل پاییز و زمستان ۱۴۰۲ اعلام شد. در این شرایط پنج خودرو پژو ۲۰۷ دنده‌ای، پژو ۲۰۷ اتوماتیک، سورن پلاس دوگانه سوز، دنا پلاس توربو دنده‌ای و دنا پلاس معمولی حضور دارند. مبلغ مطالبه شده برای تمامی این خودروها از نوع پیش پرداخت است. در نتیجه قیمت قطعی خودرو در زمان ارسال دعوتنامه و تسویه حساب نهایی مشخص خواهد شد.

متقاضیانی که شامل بخشنامه پیش فروش ایران خودرو می‌شوند، در نوبت اول سامانه یکپارچه ثبت نام کرده‌اند و موعد تحویل خودرو آن‌ها پاییز و زمستان ۱۴۰۲ اعلام شده است. ایران خودرو برای این گروه از متقاضیان پیامکی جهت اطلاع ارسال کرده است.

موعد تحویل محصولات عرضه شده در بخشنامه پیش فروش ایران خودرو، آذر و دی ماه ۱۴۰۲ اعلام شده است.

تنها تحویل دنا پلاس معمولی اندکی زودتر از سایر خودروها اتفاق می‌افتد و سایر خودروها در دی ماه ۱۴۰۲ تحویل داده خواهند شد. سود انصراف ۱۳ درصدی و سود مشارکت ۱۶ درصدی سالیانه از دیگر مشخصات این طرح هستند.

جدول شرایط پیش فروش ایران خودرو ویژه مردادماه ۱۴۰۲:

از بین خودروهای ارائه شده در شرایط پیش فروش ایران خودرو، پژو ۲۰۷ سود قابل توجهی را برای خریداران دارد. اختلاف قیمت بازار و کارخانه این خودرو در نسخه دنده‌ای حدود ۲۰۰ میلیون تومان است. این اختلاف قیمت در نسخه اتوماتیک پژو ۲۰۷ به حدود ۳۵۰ میلیون تومان افزایش می‌یابد. اختلاف بازار و کارخانه دنا پلاس توربوشارژر دنده‌ای نیز در حدود ۲۰۰ میلیون تومان است. سورن پلاس دوگانه سوز با همین میزان اختلاف قیمت در بازار به فروش می‌رسد. در مورد دنا پلاس، اختلاف قیمت بیشتری را شاهد هستیم. قیمت کارخانه این خودرو حدود ۳۵۰ میلیون تومان است اما در بازار آزاد با نرخ ۵۹۰ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود. بنابراین انتخاب هرکدام از این خودروها برای مشتریان با سود قابل توجهی همراه خواهد بود.


گروه صنعتی ایران خودرو در اطلاعیه ای شرایط جدیدترین طرح پیش فروش خود ویژه اولویت های دوم پاییز ۱۴۰۲ با موعد تحویل آبان ۱۴۰۲ را اعلام کرد.

متن این اطلاعیه به شرح ذیل است:

به اطلاع عموم متقاضیان محترم و نمایندگی های مجاز میرساند شرایط پیش فروش (فراخوان) برخی از محصولات شرکت ازران خودرو صرفأ جهت بخش دوم اولوزت هاز پاززز ۱۴۰۲ با موعد تحویل آبان ۱۴۰۲ به شرح ذیل اعلام می گردد.

متقاضیانی که در سامانه یکپارچه ثبت نام نموده اند و اسامی ایشان به عنوان بخش دوم اولویت های پاییز ۱۴۰۲ به این شرکت اعلام شده است و برای ایشان توسط شرکت ایران خودرو پیامک ارسال گردیده و یا در سایت فروش اینترنتی ایران خودرو اسامی آنها درج شده است می توانند دراین بخشنامه ثبت نام نمایند.

در این طرح قیمت خودرو مطابق قیمت زمان تحویل مندرج در قرارداد خواهد بود.


گروه صنعتی ایرانخودرو در جدیدترین شرایط اعلامی، ۷ خودروی  پژو ۲۰۷ دستی و اتوماتیک، سورن پلاس بنزینی و گازسوز، دنا پلاس اتوماتیک و هایما S7 و S5 را ویژه برندگان طرح پیش فروش یکپارچه با موعد تحویل مرحله سوم تابستان با قیمت روز به فروش می‌رساند.

لازم به ذکر است در شرایط پیش فروش ایرانخودرو، زمان تحویل خودروها شهریور اعلام شده و با مدل ۱۴۰۲ تحویل خواهند شد. در کنار طرح عادی، بخشنامه پیش‌فروش ویژه طرح جوانی جمعیت نیز منتشر شده است.

مبالغ پیش‌پرداخت کمتر از ۵۰ درصد قیمت فعلی محصول است. قیمت نهایی خودرو بر اساس آخرین قیمت محصول در زمان تحویل محاسبه و با ارسال دعوتنامه اعلام و دریافت می‌گردد.

سند خودرو به مدت یکسال در رهن شرکت خواهد بود.

جدول پیش‌فروش محصولات ایران خودرو

(ویژه برندگان تحویل در مرحله سوم تابستان ۱۴۰۲)

مدل خودرورنگ خودرومبالغ پیش‌پرداخت علی‌الحساب (تومان)موعد تحویل
سورن پلاس دوگانه سوزسفید – مشکی‌ – خاکستری‌ متالیک – آبی‌کبود۱۴۸,۹۶۲,۹۰۰شهریور ۱۴۰۲
پژو ۲۰۷ دستیسفید – مشکی‌آبنوس – خاکستری – نقره‌ای‌تیتانیوم۱۲۷,۲۵۷,۷۰۰
پژو ۲۰۷ اتوماتیک۱۶۷,۱۰۴,۱۰۰
سورن پلاس بنزینیسفید-مشکی‌ – خاکستری‌متالیک – آبی‌کبود۱۳۲,۵۱۳,۹۰۰
دنا پلاس اتوماتیکسفید-مشکی‌ – خاکستری – نقره‌ای تیتانیوم- آبی‌رویال -آبی‌کبود۲۱۷,۶۱۸,۲۰۰
هایما S7 پلاسسفید-مشکی‌‌آبنوس-خاکستری‌متالیک-نقره‌ای متالیک-ذغالی متالیک۳۴۸,۱۵۱,۸۰۰
هایما S5 اتوماتیک با گیربکس ۶ سرعته۳۳۱,۰۶۵,۰۰۰

جدول پیش‌فروش محصولات ایران خودرو

(ویژه طرح جوانی جمعیت تابستان ۱۴۰۲)

مدل خودرورنگ خودرومبالغ پیش‌پرداخت علی‌الحساب (تومان)موعد تحویل
سورن پلاس دوگانه سوزسفید-مشکی‌-خاکستری‌متالیک-آبی‌کبود۱۴۸,۹۶۲,۹۰۰شهریور ۱۴۰۲
پژو ۲۰۷ اتوماتیکسفید-مشکی‌آبنوس-خاکستری-نقره‌ای‌تیتانیوم۱۶۷,۱۰۴,۱۰۰
دنا پلاس اتوماتیکسفید-مشکی‌-خاکستری-نقره‌ای تیتانیوم-آبی‌رویال-آبی‌کبود۲۱۷,۶۱۸,۲۰۰

پیش فروش از طریق اولویت بندی سامانه یکپارچه فروش (طرح متقاضیان عادی)

بدینوسیله به اطلاع عموم متقاضیان محترم و نمایندگی های مجاز میرساند شرایط پیش فروش برخی از محصولات شرکت ایران خودرو صرفاً جهت بخش دوم اولویت های تابستان ۱۴۰۲با موعد تحویل مرداد ۱۴۰۲ به شرح ذیل اعلام می گردد. متقاضیانی که در سامانه یکپارچه ثبت نام نموده اند و اسامی ایشان به عنوان بخش دوم اولویت تابستان به این شرکت اعلام شده است و برای ایشان توسط شرکت ایران خودرو پیامک ارسال گردیده می توانند در این بخشنامه ثبت نام نمایند. در این طرح قیمت خودرو مطابق قیمت زمان تحویل مندرج در قرارداد خواهد بود.

تاریخ شروع و مهلت ثبت نام:

طرح پیش فروش عادی مطابق جدول فوق از روز چهارشنبه مورخ ۱۴۰۲/۰۱/۳۰ شروع و تا روز چهارشنبه مورخ ۱۴۰۲/۰۲/۰۶ ادامه خواهد داشت.
نکته۱ : در صورت عدم واریز کامل پیش پرداخت علی الحساب خودرو، ثبت نام متقاضی کان لم یکن تلقی میگردد.
نکته۲ : در صورت انصراف مشتری و همچنین در صورت مشاهده هرگونه مغایرت در شرایط احراز متقاضی ( شرایط عمومی و اختصاصی بخشنامه ) در هرمرحله تا قبل از تحویل خودرو، ثبت نام متقاضی کان لم یکن تلقی میشود و وجه مشتری حداکثر ظرف مدت ۲۰ روز به شماره شبای معرفی شده، مسترد میگردد و هیچگونه مسئولیتی از بابت تحویل خودرو متوجه شرکت نخواهد بود.
نکته۳ : متقاضیانی که فاقد هر یک از شرایط عمومی و اختصاصی مندرج در بخشنامه ( مثلا دارا بودن پلاک فعال انتظامی نصب شده برروی خودروهای سواری با کاربری شخصی) یا فاقد گواهینامه رانندگی معتبر ( انقضای تاریخ اعتبار) و … باشند، در صورت اقدام به ثبت نام، ضمن کان لم یکن تلقی شدن ثبت نام ایشان، به مدت ۳ سال از ثبتنام درتمامی طرح های فروش آتی محصولات شرکت ایران خودرو محروم خواهند شد .
نکته۴ : متقاضیان باید قبل از دریافت پیامک نسبت به ایجاد پروفایل در سایت فروش اینترنتی شرکت ایران خودرو اقدام نمایند.

نکته۱: اولویت های اعلامی مجاز به ثبت نام در خودروی انتخابی در سامانه یکپارچه می باشند و تغییر خودرو امکانپذیر نمی باشد.
نکته۲ : متقاضیانی که در اولویت اول پیش فروش سامانه یکپارچه توسط وزارت صمت معرفی شده اند می بایست به منظور خرید محصولات ایران خودرو ً صرفا از طریق سامانه ایران خودرو به نشانی esale.ikco.ir اقدام نمایند و از ثبتنام در سایتهای غیر معتبر و با نشانی های مشابه، پرهیز نمایند.
نکته ۳ : سند خودرو به مدت یکسال در رهن شرکت ایران خودرو خواهد بود . هزینه ترهین در هنگام واریز وجه در سایت فروش اینترنتی ایران خودرو و هزینه فک رهن در موعد یکساله انقضاء مهلت ترهین دریافت و سند از رهن خارج خواهد شد .

شرایط عمومی بخشنامه:

۱ .افرادی که در سامانه یکپارچه ثبت نام نموده اند و اسامی ایشان به عنوان بخش دوم اولویت اول پیش فروش به این شرکت اعلام شده است و برای ایشان توسط شرکت ایران خودرو پیامک ارسال گردیده می توانند در این بخشنامه نسبت به ثبت نام در خودروی انتخابی در سامانه یکپارچه اقدام نمایند .
۲ .حداقل از آخرین خرید (ثبت نام یا تحویل خودرو) از شرکت های ایران خودرو و سایر خودروسازان ۴۸ ماه میباشد.
۳ .ثبتنام متقاضیان دارای پلاک انتظامی فعال (نصب برروی خودروهای سواری با کاربری شخصی) ممنوع بوده، همچنین ارائه گواهینامه رانندگی حداقل پایه سوم معتبر (و دارای تاریخ اعتبار) الزامی میباشد.
۴ .انتقال امتیاز و حقوق ناشی از انتخاب شدن در اولویت بندی به اشخاص ثالث ( حتی به صورت وکالتی ) ممنوع میباشد.
۵ .متقاضی باید در هنگام ثبت نام، شماره حساب (شماره شبا) مربوط به خود را معرفی نماید و برای واریز وجه، لازم است از کارتهای بانکی به نام خود استفاده نماید.
۶ .به استناد بند ۷ ماده ۴ مصوبه ۵۴۳ شورای رقابت، سند فروش خودرو در ازاء مبلغ ۰۰۰/۵۰۰ ریال به مدت یکسال در رهن شرکت ایران خودرو خواهد بود. ضمناً هزینه ترهین بر عهده متقاضی است که هزینه آن در هنگام واریز وجه خودرو از متقاضی دریافت می گردد و هزینه فک رهن در هنگام انقضاء مدت ترهین با ثبت درخواست در سایت ایران خودرو و پرداخت هزینه فک رهن به مبلغ اعلامی درآن زمان دریافت و سند از رهن خارج می گردد.
۷ .شماره تلفن همراه معرفی شده باید به نام فرد متقاضی باشد.
۸ .ثبت نام برای متقاضیان حقوقی میسر نخواهد بود.
۹ .فرد انتخاب شده، میبایست در مرحله واریز وجه، جهت انتخاب کد نمایندگی مطابق با استان محل سکونت (آدرس و کدپستی) اقدام
نماید.
۱۰ .امکان صلح در قرارداد وجود ندارد.
۱۱ .خودروهای قابل ارائه از طریق این بخشنامه، براساس آخرین استاندارد زیست محیطی و مقررات اعلام شده و حاکم بر کشور در زمان تحویل خودرو، برخوردار خواهد بود.
۱۲.صحت کلیه اطلاعات درج شده خصوصاً کد ملی،آدرس و کدپستی بر عهده متقاضی میباشد و در صورت تغییر یا اشتباه در اطلاعات ارائه شده کلیه تبعات احتمالی ناشی از آن مانند تاخیر در تحویل و عدم شماره گذاری خودرو برعهده متقاضی میباشد.


ایران خودرو و سایپا این هفته بدون قرعه کشی خودرو می فروشند

مدیرکل دفتر صنایع خودرویی وزارت صمت از فروش یکپارچه انواع خودرو‌های داخلی از روز چهارشنبه ۱۰ اسفند ماه خبر داد.
به گزارش خبرگزاری تسنیم، عبدالله توکلی لاهیجانی در خصوص فروش این هفته خودروسازان، گفت: در این طرح فروش، ایران خودرو، سایپا و خودروسازان بخش خصوصی محصولات خود را ارائه می‌کنند.

وی اضافه کرد: در این طرح، قرعه کشی انجام نمی‌شود و همه ثبت نام کنندگان، خودرو دریافت خواهند کرد. توکلی لاهیجانی تصریح کرد: زمان تحویل خودرو بین سه ماه تا یکسال برای متقاضیان متفاوت خواهد بود؛ همچنین در صورت عدم تمایل مشتریان به دریافت خودرو با زمان انتظار بیشتر، می‌توانند انصراف خود را اعلام و پول خود را از حساب وکالتی خارج کنند.


اسامی برندگان قرعه کشی پی فروش ایران خودرو اعلام شد

قرعه‌کشی پیش فروش بهمن ماه ایران خودرو برای چهار محصول وانت آریسان دوگانه سوز، راناپلاس، سورن پلاس بنزینی و پارس با موتور XU ۷  روز گذشته (یکشنبه ۲۳ بهمن ماه) با حضور نمایندگان نهادهای نظارتی برگزار شد و نتایج قرعه کشی این طرح فروش پس از تایید نهادهای ناظر، در سایت فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو و صفحه شخص کاربران در قسمت استعلام وضعیت قرعه‌کشی به آدرس esale.ikco.ir قرار گرفت.


ایران خودرو در جدیدترین طرح پیش فروش محصولات خود ویژه متقاضیان عادی، طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت و متقاضیان جایگزینی خودرو‌های فرسوده چهار محصول وانت آریسان دوگانه سوز، راناپلاس، سورن پلاس بنزینی و پارس با موتور XU ۷ را با موعد تحویل ۴ تا ۱۲ ماهه، عرضه کرد.

در طرح پیش فروش عادی ایران خودرو ۹۳۹ هزار و ۸۷۲ نفر واجد شرایط حضور در قرعه‌کشی شدند.

آمار ثبت نام و ظرفیت خودروها (پیش فروش) – بهمن ماه

خودروتعداد ثبت نام  حمایت از خانواده و جوانی جمعیتتعداد ثبت نام عادیتعداد ثبت نام طرح فرسودهظرفیت

طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت

ظرفیت عادیظرفیت طرح فرسوده
وانت  آریسان دوگانه سوز۱۵۰۴۹۸۲۲۸۹۱۱۵۰۰۰۱۲۰۰۰۳۰۰۰
پارس سفارشی (elx)
 با موتور xu7p
۳۴۸۸۱۷۶۵۴۲۷۵۳۳۰۲۵۹۴۵۰۰۳۶۰۰۹۰۰
رانا پلاس۳۲۸۸۹۱۴۴۰۲۶۴۳۶۹۱۱۵۰۰۰۱۲۰۰۰۳۰۰۰
سورن پلاس بنزینی۴۸۷۱۹۱۴۰۵۸۹۶۵۹۳۷۱۵۵۰۰۱۲۴۰۰۳۱۰۰
جمع کل۴۳۱۹۲۹۹۳۹۸۷۲۴۴۲۷۷۸۵۰۰۰۰۴۰۰۰۰۱۰۰۰۰

جزئیات برگزاری قرعه کشی ثبت نام بهمن ماه ایران خودرو

عنوان تعداد طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیتتعداد عادیتعداد فرسوده
پیش ثبت نام۴۸۱۸۶۵۹۹۹۹۷۱۴۷۲۹۶۷
انصراف دهندگان از پیش ثبت نام۴۹۸۹۳۵۱۴۰۶۲۹۲۹۷
شرکت کنندگان یا منتخبین قرعه کشی آخر سایپا دارای پیش ثبت نام در ایران خودرو۴۳۸۶۹۳۸۹۲
شرکت کننده پس از پاکس سازی۴۳۱۹۲۹۹۳۹۸۷۲۴۴۲۷۷۸

شانس برنده شدن افراد عادی (فروش فوق‌العاده)

  • شانس افراد عادی برای برنده شدن وانت آریسان دوگانه سوز در این طرح همه برنده می باشد.
  • شانس افراد عادی برای برنده شدن پارس سفارشی (elx) با موتور xu7p در این طرح ۱ به ۱۸۱ می باشد. (هر ۱۸۱ نفر یک خودرو)
  • شانس افراد عادی برای برنده شدن رانا پلاس در این طرح ۱ به ۹ می باشد. (هر ۹ نفر یک خودرو)
  • شانس افراد عادی برای برنده شدن سورن پلاس بنزینی در این طرح ۱ به ۱۱ می باشد. (هر ۱۱ نفر یک خودرو)

شانس برنده شدن در طرح جوانی جمعیت (فروش فوقالعاده)

  • شانس  برنده شدن وانت آریسان دوگانه سوز طرح جوانی جمعیت همه برنده می باشد.
  • شانس برنده شدن پارس سفارشی با موتور xu7p در طرح جوانی جمعیت ۱ به ۷۷ می باشد. (هر ۷۷ نفر یک خودرو)
  • شانس برنده شدن رانا پلاس در طرح جوانی جمعیت ۱ به ۲ می باشد. (هر ۲ نفر یک خودرو)
  • شانس برنده شدن سورن پلاس بنزینی در طرح جوانی جمعیت ۱ به ۳ می باشد. (هر ۳ نفر یک خودرو)

شانس برنده شدن در طرح خودرو فرسوده (فروش فوقالعاده)

  • شانس برنده شدن وانت آریسان دوگانه سوز در طرح جایگزینی خودرو فرسوده نزدیک به همه برنده می باشد.
  • شانس برنده شدن پارس سفارشی (elx) با موتور xu7p در طرح جایگزینی خودرو فرسوده ۱ به ۳۶۷ می باشد. (هر ۳۶۷ نفر یک خودرو)
  • شانس برنده شدن افراد عادی برای برنده شدن رانا پلاس در این طرح ۱ به ۱۴ می باشد. (هر ۱۴ نفر یک خودرو)
  • شانس برنده شدن افراد عادی برای برنده شدن سورن پلاس دوگانه سوز در این طرح ۱ به ۲۱ می باشد. (هر ۲۱ نفر یک خودرو)

تاریخ قرعه کشی پیش فروش ایران خودرو تغییر کرد

تاریخ قرعه کشی پیش فروش ایران خودرو ویژه دهه فجر  در ساعت ۱۴ یکشنبه مورخه ۲۳ بهمن ماه برگزار می‌شود.


شرایط فروش ایران خودرو ویژه دهه فجر

در این طرح، چهار محصول وانت آریسان دوگانه سوز، راناپلاس، سورن پلاس بنزینی و پارس با موتور XU7 با موعد تحویل از چهارماهه تا یک ساله با اختصاص سود مشارکت عرضه می شود. این طرح برای سه گروه متقاضیان عادی، طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت و متقاضیان جایگزینی خودروهای فرسوده به اجرا گذاشته می شود.

به منظور فراهم سازی شرایط لازم برای دست یابی مشتریان واقعی و مصرف کنندگان به خودرو، بخشی از وجه خودرو در حساب وکالتی که توسط متقاضیان نزد بانک های ملی، ملت، سپه، تجارت و صادرات افتتاح کرده‌اند، مسدود می شود و پس از اعلام نتایج قرعه کشی خودرو و مشخص شدن فهرست برندگان، متقاضیانی که برنده نشده اند، می توانند نسبت به برداشت از حساب اقدام کنند و مشتریان منتخب در قرعه کشی با تکمیل وجه مطابق پیش پرداخت اعلامی در بخش نامه نسبت به انتقال وجه از طریق درگاه رسمی ایران خودرو و تکمیل ثبت نام اقدام کنند.

مشتریان برای افتتاح حساب وکالتی می توانند با مراجعه به سامانه اینترنتی بانک های یاد شده از ۱۱ تا ۱۷بهمن ماه، نسبت به تکمیل فرم وکالتی نزد بانک اقدام کرده و میزان موجودی برابر با ۹۰۰ میلیون ریال از وجه خودرو که در بخش نامه تعیین شده را در این حساب نگه داری کنند.

توجه: افتتاح حساب وکالتی صرفا برای متقاضیان عادی است و مادران و متقاضیان نوسازی خودروهای فرسوده از این موضوع مستثنی هستند.

این طرح از ساعت ۱۴ روز پنجشنبه ۱۳ بهمن‌ماه آغاز می شود و تا ۲۲ بهمن ماه ادامه خواهد داشت و مشتریان ۴۸ تا ۷۲ ساعت پس از افتتاح حساب وکالتی می توانند حداکثر تا ۲۲ بهمن ماه با مراجعه به سایت فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو به نشانی esale.ikco.ir برای ثبت نام اولیه و شرکت در قرعه‌کشی اقدام کنند.

زمان قرعه کشی: ۳ روز پس از پایان مهلت ثبت نام

مهلت معرفی حساب وکالتی و مسدودی مبلغ اعلام شده: از روز سه شنبه ۱۱ بهمن تا ساعت ۲۴ روز دوشنبه ۱۷ بهمن


اسامی برندگان قرعه کشی خودرو اعلام شد

روز گذشته قرعه‌کشی فروش محصولات ایران‌خودرو، مرحله دوم آبان‌ماه ۱۴۰۱ به روش فروش فوق‌العاده و پیش‌فروش عادی با حضور نمایندگان نهادهای نظارتی برگزار شد و اسامی برندگان نیز دقایقی پیش منتشر شد.


(ویژه متقاضیان عادی، جوانی جمعیت و خودرو فرسوده)

تاریخ شروع و مهلت ثبت نام:

طرح پیش فروش (با موعد تحویل ۱۲ ماهه) برخی محصولات شرکت ایران خودرو (با روش قرعه کشی) مطابق جدول انتهای بخشنامه از روز پنجشنبه مورخ ۱۴۰۱/۰۸/۱۹ شروع و به مدت ۴ روز ادامه خواهد داشت.

در این دوره متقاضیان شرکت در قرعه کشی می بایستی در سایت ایرانخودرو https://esale.ikco.ir ثبت نام و از طریق همین سایت در قرعه کشی شرکت کنند( روند قرعه کشی از سامانه یکپارچه خودرو حذف شده است)
مطابق با بخشنامه شماره ۴۲۴۹ دریافت کد کاربری و کلمه عبور قبل از ثبت نام در سایت فروش اینترنتی ایرانخودرو (esale.ikco.ir) از الزامات ثبت نام می باشد.
لذا بدیهی است در صورت عدم دریافت کد کاربری و کلمه عبور، امکان ثبت نام میسر نخواهد بود.

پیش فروش ۱۲ ماهه محصولات ایران خودرو (دومین فروش آبان ۱۴۰۱)

شرح خودرورنگ های قابل عرضهمبلغ پیش پرداخت علی الحساب (ریال)موعد تحویل
تارا دستیآبی رویال – آبی کبود – خاکستری – مشکی آبنوس

نقره ای

۱/۱۸۰/۰۰۰/۰۰۰آبان ۱۴۰۲
تارا اتوماتیکآبی رویال – آبی کبود – خاکستری – مشکی آبنوس

نقره ای

۱/۶۶۰/۰۰۰/۰۰۰
دنا پلاس توربو شارژ دستی

با گیربکس ۶ سرعته و فرمان برقی

مشکی – سفید – خاکستری۱/۴۴۵/۰۰۰/۰۰۰
* دنا + پلاس توربو شارژ اتوماتیکخاکستری – سفید- مشکی آبنوس – نقره ای – نقره ای تیتانیوم۱/۵۹۵/۰۰۰/۰۰۰
رانا + (پلاس)خاکستری – سفید – مشکی – نقره ای۸۶۰/۰۰۰/۰۰۰

بدینوسیله به اطلاع عموم متقاضیان محترم و نمایندگی‌های مجاز میرساند شرایط فروش فوقالعاده برخی از محصولات ایران خودرو با موعد تحویل ۳ ماهه و از طریق قرعه کشی به شرح جدول ذیل ارائه میگردد.
متقاضیانی که در قرعه‌کشی‌های قبلی خودروسازان، انتخاب نشده اند نیز میتوانند در این طرح با شرایط ذیل ثبت نام نمایند.
در این طرح قیمت قطعی بوده و موعد تحویل خودروها ۳ ماهه خواهد بود.
نکته۱ : قبل از قرعه کشی، متقاضی هیچگونه وجهی واریز نخواهد نمود.
نکته۲ : برندگان و منتخبین طرحهای قبلی که موفق به واریز وجه نشده‌اند، نیز میتوانند با مراجعه به سایت فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو، نسبت به ثبتنام اقدام نمایند.
نکته۳ :به اطلاع متقاضیان محترم میرساند ثبت نام این بخشنامه همزمان با بخشنامه پیش فروش انجام میشود و مشتری میتواند فقط در یک بخشنامه و فقط در یک خودروساز ثبت نام نماید.
نکته ۴ :نمایندگان محترم میبایست این بخشنامه را برای اطلاع بیشتر در محل رؤیت عموم هموطنان قرار دهند.

تاریخ شروع و مهلت ثبت نام:

طرح فروش فوق العاده(با موعد تحویل ۳ ماهه) برخی محصولات شرکت ایران خودرو (با روش قرعه کشی) مطابق جدول انتهای بخشنامه از روز پنجشنبه مورخ ۱۴۰۱/۰۸/۰۵ شروع و به مدت ۴ روز ادامه خواهد داشت.

در این دوره متقاضیان شرکت در قرعه کشی می بایستی در سایت ایران خودرو https://esale.ikco.ir ثبت نام و از طریق همین سایت در قرعه کشی شرکت کنند( روند قرعه کشی از سامانه یکپارچه خودرو حذف شده است)
مطابق با بخشنامه شماره ۴۲۴۹ دریافت کد کاربری و کلمه عبور قبل از ثبت نام در سایت فروش اینترنتی ایرانخودرو (esale.ikco.ir) از الزامات ثبت نام می باشد.
لذا بدیهی است در صورت عدم دریافت کد کاربری و کلمه عبور، امکان ثبت نام میسر نخواهد بود.

مراحل ثبت نام تا واریز وجه:

مرحله اول : متقاضی، با وارد نمودن کد کاربری و کلمه عبور خود، به صفحه ثبت نام خود وارد می شود و خودرو را انتخاب مینماید.
نکته: متقاضیان می توانند قبل از انتخاب خودرو و روش ثبت نام نیز نسبت به ایجاد پروفایل در سایت مذکور اقدام نمایند.
مرحله دوم: در پایان فرآیند ثبت نام به فرد متقاضی کد پیگیری اختصاص داده میشود.
مرحله سوم: مراسم قرعه کشی پس از پایان مهلت ثبت نام و با حضور مراجع نظارتی برگزار میگردد.
مرحله چهارم: فهرست منتخبین قرعه کشی، حداکثر ۳ روز پس از پایان ثبتنام از طریق سایت فروش اینترنتی و ارسال پیامک اعلام میگردد و متقاضی میبایست با مراجعه به سایت، از وضعیت ثبتنام خود (انتخاب یا عدم انتخاب در قرعه کشی) مطلع گردد.
مرحله پنجم: فرد انتخاب شده، میبایست ظرف مهلت ۳ روز وجه کامل خودرو را از طریق سایت فروش اینترنتی ایران خودرو به آدرس: esale.ikco.ir واریز نمایند. در صورت عدم واریز وجه ، ثبت نام متقاضی کان لم یکن تلقی میگردد.

پیش فروش ۱۲ ماهه محصولات ایران خودرو آبان ۱۴۰۱

شرح خودرورنگ های قابل عرضهمبلغ پیش پرداخت علی الحساب (ریال)موعد تحویل
تارا دستیآبی رویال – آبی کبود – خاکستری – مشکی آبنوس

نقره ای

۱/۱۸۰/۰۰۰/۰۰۰شهریور ۱۴۰۲ الی مهر ۱۴۰۲
تارا اتوماتیکآبی رویال – آبی کبود – خاکستری – مشکی آبنوس

نقره ای

۱/۶۶۰/۰۰۰/۰۰۰
دنا پلاس توربو شارژ دستی

با گیربکس ۶ سرعته و فرمان برقی

مشکی – سفید – خاکستری۱/۴۴۵/۰۰۰/۰۰۰
* دنا + پلاس توربو شارژ اتوماتیکخاکستری – سفید- مشکی – نقره ای۱/۵۹۵/۰۰۰/۰۰۰
رانا + (پلاس)خاکستری – سفید- گیلاسی – مشکی – نقره ای۸۶۰/۰۰۰/۰۰۰مهر ۱۴۰۲

دقایقی قبل قرعه‌کشی طرح فروش فوق العاده و پیش فروش محصولات ایران خودرو مرحله سی‌ و هشتم آغاز شد.

مراسم قرعه کشی طرح فروش ۳ ماهه (۴ محصول) و پیش فروش (۵ محصول) ایران خودرو ساعت ۱۰ صبح امروز دوشنبه ۱۸ مهرماه آغاز شده است.

مشخصات متقاضیان منتخب “در طرح عادی” پس از تایید ناظرین از طریق سایت فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو تا عصر امروز اعلام و همچنین پیامک اطلاع رسانی برای منتخبان ارسال خواهد شد.

اسامی برندگان در طرح “مادران” پس از استعلام از سازمان ثبت احوال، اطلاع رسانی خواهد شد.

اسامی برندگان در طرح “خودرو فرسوده” پس از استعلام از سازمان ستاد مدیریت سوخت، اطلاع رسانی خواهد شد.

ظرفیت طرح پیش فروش ایران خودرو (عادی):

خودروتعداد شرکت کنندگانظرفیتشانس برنده شدن
دنا پلاس توربو۱۸.۵۹۵۱.۲۰۰هر ۱۵ نفر یک خودرو
دنا پلاس اتوماتیک توربو۲۸.۱۹۳۳.۷۲۰هر ۷ نفر یک خودرو
تارا اتوماتیک۳۳.۸۵۳۱.۴۸۰هر ۲۲ نفر یک خودرو
تارا دستی۳۷.۷۹۱۲.۰۰۰هر ۱۸ نفر یک خودرو
رانا پلاس۶۹.۰۳۵۲.۸۰۰هر ۲۴ نفر یک خودرو

آغاز طرح پیش فروش محصولات ایرانخودرو (ویژه متقاضیان عادی؛ طرح جایگزینی خودروهای فرسوده و جوانی جمعیت): از روز سه شنبه مورخ ۱۴۰۱/۰۷/۱۲ شروع و به مدت ۴ روز ادامه خواهد داشت.

سایت ثبت نام:  سایت قرعه کشی ایرانخودرو https://esale.ikco.ir

در این دوره متقاضیان شرکت در قرعه کشی می بایستی در سایت ایرانخودرو https://esale.ikco.ir ثبت نام و از طریق همین سایت در قرعه کشی شرکت کنند( روند قرعه کشی از سامانه یکپارچه خودرو حذف شده است)

بدینوسیله به اطلاع عموم متقاضیان محترم و نمایندگی های مجاز میرساند شرایط فروش فوق العاده برخی از محصولات ایرانخودرو با موعد تحویل ۳ ماهه و از طریق قرعه کشی به شرح جدول ذیل ارائه میگردد.
متقاضیانی که در قرعه کشی‌های قبلی خودروسازان، انتخاب نشده اند نیز میتوانند در این طرح با شرایط ذیل ثبتنام نمایند. در این طرح قیمت قطعی بوده و موعد تحویل خودروها ۳ ماهه خواهد بود.

پیش فروش ۱۲ ماهه محصولات ایران خودرو مهر ۱۴۰۱

شرح خودرورنگ های قابل عرضهمبلغ پیش پرداخت علی الحساب (ریال)موعد تحویل
تارا دستیآبی رویال – آبی کبود – خاکستری – مشکی آبنوس

نقره ای

۱/۱۸۰/۰۰۰/۰۰۰تیر ۱۴۰۲ الی مهر ۱۴۰۲
تارا اتوماتیکآبی رویال – آبی کبود – خاکستری – مشکی آبنوس

نقره ای

۱/۶۶۰/۰۰۰/۰۰۰
دنا پلاس توربو شارژ دستی

با گیربکس ۶ سرعته و فرمان برقی

مشکی – سفید – خاکستری۱/۴۴۵/۰۰۰/۰۰۰
* دنا + پلاس توربو شارژ اتوماتیکخاکستری – سفید- مشکی – نقره ای۱/۵۹۵/۰۰۰/۰۰۰
رانا + (پلاس)خاکستری – سفید- گیلاسی – مشکی – نقره ای۸۶۰/۰۰۰/۰۰۰

 


به اطلاع عموم متقاضیان محترم و نمایندگی های مجاز میرساند شرایط پیش فروش (قرعه کشی) برخی از محصولات شرکت ایران خودرو با موعد تحویل (حداکثر یکساله) به شرح ذیل اعلام می گردد. متقاضیانی که در قرعه کشی های قبلی خودروسازان انتخاب نشده اند، میتوانند در این طرح با شرایط ذیل ثبت نام نمایند.

آغاز طرح : چهارشنبه ۱۴۰۱/۰۶/۱۶ به مدت ۷۲ ساعت

محدودیت: تمامی محدودیت های قبلی اعمال می‌شود (پایین جدول را ببینید)

سایت ثبت نام: سامانه یکپارچه تخصیص خودرو sale.iranecar.com

شرایط طرح پیش فروش ایران خودرو شهریور ۱۴۰۱؛

نام محصولپیش پرداخترنگموعد تحویل
تارا دستی۱۱۸.۰۰۰.۰۰۰آبی رویال – آبی کبود – خاکستری – مشکی آبنوس – نقره ایخرداد و تیر ۱۴۰۲
تارا اتوماتیک۱۶۶.۰۰۰.۰۰۰آبی رویال – آبی کبود – خاکستری – مشکی آبنوس – نقره ای
دنا پلاس توربو دستی۱۴۴.۵۰۰.۰۰۰خاکستری – سفید – مشکی
دنا پلاس توربو اتوماتیک۱۵۹.۵۰۰.۰۰۰خاکستری – سفید – مشکی – نقره ای

محدودیت ثبت نام

  • انطباق همزمان کارت ملی، گواهینامه، حساب بانکی و سیم کارت به نام شخص متقاضی برای ثبت نام( در وارد کردن شماره موبایل و کد ملی دقت کنید در حال حاضر امکان ویرایش وجود ندارد)
  • کد ملی (هر کدملی یک خودرو)
  • سن (بالای ۱۸ سال)
  • برای کلیه طرح های تا اطلاع ثانوی، محدودیت فاصله زمانی آخرین خرید، از سایر خودروسازها (۴۸ ماهه) ملاک می‌باشد.
  • تبصره: الزام نداشتن پلاک فعال انتظامی برای طرح های فروش فوق العاده، فوری و پیش فروش ملاک عمل قرار خواهد گرفت. (مادران دارای پلاک فعال می توانند در قرعه کشی شرکت کنند)
  • در صورت مشاهده هرگونه مغایرت در شرایط احراز متقاضی (شرایط عمومی و اختصاصی) در هر مرحله تا قبل از تحویل خودرو ثبت نام متقاضی کان لم یکن تلقی می شود و وجه مشتری حداکثر ظرف مدت ۲۰ روز به شماره شبای معرفی شده مسترد می گردد و هیچگونه مسئولیتی از بابت تحویل خودرو متوجه خودروساز نخواهد بود.
  • دارا بودن گواهینامه رانندگی خودرو (برای مادران الزامی نیست)
  • عدم امکان صلح در قراردادهای فروش
  • صحت سنجی مندرجات سجلی و پستی بر اساس سامانه امتا
  • غیرفعال نمودن گارانتی خودرو پس از ۵ ماه و ۱۰۰۰ کیلومتر از تاریخ تحویل در صورت عدم مراجعه برای سرویس اولیه.
  • توجه به آدرس درگاه پرداخت اینترنتی و اطمینان از اینکه آدرس آن، صرفاً و بدون هیچ حرف یا علامت اضافه و کم، با کلمهhttps شروع و صرفاً با عبارت shaparak.ir به پایان می‌رسد.
  • درصورت ثبت نام و برنده شدن در قرعه کشی و عدم واریز وجه تا ۲ دوره نمی توان در طرح های فروش بعدی شرکت نماید.
  • از آنجا که به منظور شفاف سازی زنجیره نقل و انتقالات خودرو و جزییات معاملات آن؛ کلیه اطلاعات سامانه یکپارچه تخصیص خودرو مطابق تبصره ۴ آیین نامه اجرایی ماده ۱۴ الحاقی قانون مبارزه با پولشویی در اختیار سامانه جامع تجارت، قرار می گیرد؛ اینجانب با علم به کلیه مسولیت‌های مترتب بر انجام این معامله بر فرد ثبت نام کننده مطابق مشخصات مندرج در سامانه فروش ؛ اقدام به ثبت نام می نمایم.
  • بر اساس مصوبه مجلس شورای اسلامی، مادران متقاضی در طرح جوانی جمعیت و خانواده، حداکثر یکبار میتوانند از شرایط ثبت نام خودرو در طرح مذکور استفاده نمایند. بنابراین متقاضیانی که قبلا در طرح های مشابه خودروسازان ثبت نام آنها نهایی نشده و واریز وجه نموده اند مجاز به ثبت نام مجدد نیستند.
  • مادرانی که فرزند دوم و مابعد آنها پس از تاریخ  ۲۴ آبان ۱۴۰۰ (۱۴۰۰/۰۸/۲۴) متولد شده اند. می توانند در طرح جوانی جمعیت و خانواده بدون هیچ محدودیتی شرکت کنند. (محدودیت های سن، داشتن گواهینامه و نداشتن پلاک فعال و … شامل مادران گرامی نمی شود)
این مطلب مفید بود ؟
بدمتوسطخوبخیلی خوبعالی
( تعداد رای دهنده 47, میانگین امتیاز: 4,26 از 5)
Loading...