جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
×

مهلت واریز وجه ایران خودرو و سایپا اعلام شد

واریز وجه سمند سورن پلاس دوگانه سوز، پژو ۲۰۷ (اتوماتیک و دنده‌ای) و دنا پلاس

افرادی که در سامانه یکپارچه ثبت نام کردند و اسامی ایشان به عنوان بخش سوم اولویت های زمستان ۱۴۰۲ برای پیش فروش (فراخوان) ویژه متقاضیان عادی به این شرکت اعلام شده است و برای ایشان توسط شرکت ایران خودرو پیامک ارسال شده است می‌توانند به منظور واریز وجه صرفاً از طریق سایت فروش اینترنتی ایران خودرو برای تکمیل مراحل ثبت نام اقدام کنند.

ایران خودرو طی اطلاعیه‌ای از پیش فروش خودروهای سمند سورن پلاس دوگانه سوز، پژو ۲۰۷ (اتوماتیک و دنده‌ای) و دنا پلاس خبر داد.

برای ثبت نام پیش فروش ایران خودرو شهریور ۱۴۰۲ باید نصف قیمت کارخانه خودروهای عرضه شده را بپردازید. مابقی مبلغ زمان تحویل خودروهای ایران خودرو یعنی اسفندماه ۱۴۰۲ مطابق با قیمت روز کارخانه محاسبه و دریافت خواهد شد.

تکمیل مراحل ثبت نام تنها از طریق مراجعه به سایت ثبت نام ایران خودرو یعنی آدرس https://esale.ikco.ir انجام می شود، درصورتی که متقاضیان نسبت به تکمیل وجه از طریق سایت دیگری اقدام کنند،  مسئولیتی متوجه شرکت ایران خودرو نخواهد بود.

گفتنی است مهلت واریز وجه ایران خودرو از روز سه شنبه ۳۱ مرداد آغاز شده است و شنبه ۱۱ شهریور ماه به پایان خواهد رسید.

جدول پیش فروش محصولات ایران خودرو – شهریور ۱۴۰۲

شرح خودروکد کلاس خودرومبلغ پیش پرداخت علی الحساب (ریال)رنگ های قابل عرضهموعد تحویل
سورن پلاس دوگانه سوز۵۵۵۱/۴۹۰/۰۰۰/۰۰۰سفید، مشکی متالیک، خاکستری متالیک، آبی کبوداسفند ۱۴۰۲
پژو ۲۰۷ دستی۶۰۰۱/۳۳۸/۰۰۰/۰۰۰سفید، مشکی آبنوس، خاکستری متالیک، نقره ای تیتانیوم، سبز کله غازی، قرمز دوپوششه
پژو ۲۰۷ اتوماتیک۶۰۶۱/۶۸۱/۰۰۰/۰۰۰سفید، مشکی آبنوس، خاکستری متالیک، نقره ای تیتانیوم،قرمز دوپوششه
دناپلاس۷۰۳۱/۳۹۹/۰۰۰/۰۰۰سفید، مشکی آبنوس، خاکستری متالیک، نقره ای تیتانیوم،قرمز دوپوششه

آغاز واریز وجه خودرو کوئیک R تیپ S

کوئیک R تیپ S از جدیدترین تیپ‌های محصولات سایپا محسوب می‌شود که با نزدیک شدن به زمان تحویل مرحله دوم سامانه یکپارچه، اطلاعات قیمتی و مشخصات آن در حال مشخص شدن است.

کوئیک R تیپ S یکی از چندین تیپ هاچ‌بک تولیدی سایپا به شمار می‌رود که به احتمال قوی، تفاوت‌هایی بسیار جزئی با دیگر کوئیک‌های بازار خواهد داشت. هرچند به اعتقاد سایپا تفاوت‎‌هایی مانند تغییر رنگ فلاپ آیینه‌ها و رینگ آلومینیومی یا فولادی می‌تواند به عنوان تیپ جداگانه طبقه‌بندی شود، اما این مورد در بازارهای جهانی با نام‌هایی مانند نسخه فول، نیمه‌فول یا ساده شناخته می‌شود.

آن‌طور که مشخص است، سرانجام شورای رقابت قصد دارد که پس از گذشت چند ماه، قیمت کوئیک R تیپ S را اعلام کند. قیمت این خودرو فعلاً به صورت رسمی از سوی این شورا اعلام نشده اما برخی از رسانه‌های داخلی، نرخ ۲۸۶ میلیون و ۲۵۲ هزار تومان را به عنوان قیمت درب کارخانه اعلام می‌کنند.

طبق پیامکی که شرکت سایپا برای متقاضیانی که در مرحله دوم فروش سامانه یکپارچه خودرو اولویت خود را کوئیک R تیپ S گذاشتند، ارسال کرده، خریداران این محصول می‌توانستند جهت تکمیل فرآیند خریدشان، از روز گذشته ۳۰ مرداد ۱۴۰۲ تا فردا یک شهریور ماه با مراجعه به وب‌سایت گروه خودروسازی سایپا به نشانی Saipa.iranecar.com نسبت به واریز وجه و تکمیل فرآیند ثبت‌نام، اقدام کنند.


واریز وجه سایپا برای مشتریان شاهین

متقاضیان حائز شرایطی که پیامک امکان واریز وجه در تاریخ ۳۰مردادماه دریافت کرده‌اند می‌توانند از روز دوشنبه مورخ امروز با مراجعه به سایت فروش اینترنتی سایپا و ثبت اطلاعات شخصی و دریافت کد کاربری نسبت به واریز وجه و ثبت نام اقدام کنند.
به گزارش خبرگزاری تسنیم، شرکت سایپا پیرو اعلام نتایج در دومین طرح سامانه یکپارچه عرضه خودروهای داخلی به اطلاع نمایندگی ها و متقاضیان حائز شرایطی که در طرح عادی سامانه یکپارچه عرضه خودروهای داخلی در خرداد ماه سال جاری نسبت به ثبت نام اولیه خودرو شاهین اقدام نموده و اولویت ایشان تابستان ۱۴۰۳ تعیین و در تاریخ ۱۴۰۲/۰۵/۳۰ پیامک به آنها ارسال شده رساند، امکان واریز وجه خودرو و ثبت نام بخشی از درخواستهای خرید مذکور مطابق شرایط ذیل اعلام می گردد.

شرایط پیش فروش خودرو شاهین
نوع خودرومبلغ علی الحساب پیش پرداخت (ریال)قیمت خودروزمان تحویل
شاهین۲/۱۲۵/۹۸۰/۰۰۰قیمت روز خودرو در زمان تحویل مندرج در قرارداد مشتریانخرداد الی شهریور ۱۴۰۳

لازم به ذکر است جهت متقاضیانی که برای ایشان این امکان فراهم نگردیده است متعاقباً اطلاع رسانی لازم صورت خواهد پذیرفت.

متقاضیان حائز شرایطی که پیامک امکان واریز وجه در تاریخ ۱۴۰۲/۰۵/۳۰ دریافت کرده‌اند می توانند از روز دوشنبه مورخ ۱۴۰۲/۰۵/۳۰ با مراجعه به سایت فروش اینترنتی سایپا و ثبت اطلاعات شخصی و دریافت کد کاربری نسبت به واریز وجه و ثبت نام اقدام کنند.


واریز وجه هایما S۷ با اولویت پاییز ۱۴۰۲

(۱۴۰۲/۰۵/۲۰) برای متقاضیان عادی محصول هایما S۷ گروه صنعتی ایران‌خودرو که در طرح فروش فوق‌العاده در دومین مرحله از فروش یکپارچه خودروها، اسامی آن‌ها با نوبت تحویل بخش دوم اولویت پاییز ۱۴۰۲ اعلام شده و توسط شرکت برایشان پیامک ارسال شده است، امکان واریز وجه خودرو با قیمت قطعی و موعد تحویل ٩٠ روزه فراهم شده است.

به گزارش ایسنا، در هجدهمین فراخوان اولویت‌بندی سامانه یکپارچه خودروها ویژه متقاضیان‌ عادی که در فروش یکپارچه خودروها از طریق سامانه یکپارچه ثبت‌نام کرده و اسامی آن‌ها به عنوان بخش دوم اولویت پاییز ۱۴۰۲ برای دریافت خودروی هایما S۷ به گروه صنعتی ایران‌خودرو اعلام و توسط این گروه صنعتی، پیامک برایشان ارسال شده است، این امکان فراهم شده که برای واریز وجه خودروی خود، مطابق بخشنامه اقدام کنند.

قیمت خودروها قطعی و موعد تحویل خودروها نهایت سه ماهه در نظر گرفته شده است.

فراخوان واریز وجه هایما S7 اولویت پاییز

شرح خودروکد کلاس خودرو قیمت مصوب فروش (تومان)رنگ های قابل عرضهموعد تحویل
هایما S7۵۱۸۰۲۱۰/۰۷۰/۶۰۷/۰۰۰سفید، مشکی آبنوس، خاکستری متالیک، نقره ای، ذغالی۳ ماهه

واریز وجه شاهین و ساینا S طرح مادران (اولویت بهار ۱۴۰۳)

از امروز (چهارشنبه) امکان واریز وجه مبلغ علی‌الحساب برای منتخبان طرح جوانی جمعیت متقاضی دو محصول ساینا S و شاهین که اولویت دریافت در بهار ۱۴۰۳ اخذ کرده و از امروز (۱۸ مرداد ماه) پیامک دریافت کرده‌اند، به مدت شش روز (تا پایان روز دوشنبه ۳ مرداد ماه) فراهم شده است.

به گزارش ایسنا، برای صرفا متقاضیان مادران شرکت‌کننده در مرحله دوم فروش یکپارچه خودروها، بخش هفتم با موعد تحویل بهار ۱۴۰۳ روزه که متقاضی دو محصول ساینا S  و شاهین هستند، امروز چهارشنبه (۱۸ مرداد ماه ماه)، پیامک واریز وجه علی‌الحساب توسط گروه خودروسازی سایپا ارسال شده است.

این مشتریان سایپا از امروز به مدت شش روز (تا پایان روز دوشنبه ۲۳ مرداد ماه) فرصت دارند تا مطابق مبالغ مندرج در بخشنامه برای واریز وجه علی‌الحساب پیش‌پرداخت خودروی خود اقدام کنند.

متقاضیان می‌توانند به منظور واریز وجه صرفاً از طریق سامانه فروش اینترنتی به نشانی saipa.iranecar.com  اقدام کنند. زمان تحویل خودروها هفته چهارم ماه‌های فروردین تا خرداد ماه سال آینده خواهد بود.

شرایط پیش فروش خودرو شاهین و ساینا S
نوع خودرومبلغ علی الحساب پیش پرداخت (ریال)قیمت خودروزمان تحویل
شاهین۲/۱۲۵/۹۸۰/۰۰۰قیمت روز خودرو در زمان تحویل مندرج در قرارداد مشتریانفروردین الی خرداد ۱۴۰۲
ساینا S۱/۲۴۳/۶۳۰/۰۰۰

 

واریز وجه تارا اتوماتیک ویژه متقاضیان عادی و طرح مادران

ایران خودرو اعلام کرد متقاضیان عادی و مادرانی که در طرح فروش فوق‌العاده در سامانه یکپارچه خودرو اسامی آنها با نوبت تحویل بخش دوم اولویت پاییز ۱۴۰۲ اعلام شده و توسط شرکت برای‌شان پیامک ارسال شده است، از روز شنبه ۱۴ مرداد به مدت ۱۱ روز (تا سه‌شنبه هفته آینده ۲۴ مرداد) می‌توانند برای تکمیل وجه اقدام کنند.

در هفدهمین فراخوان اولویت‌بندی سامانه یکپارچه خودروها ویژه متقاضیان‌ عادی که در مرحله نخست فروش یکپارچه خودروها از طریق سامانه یکپارچه ثبت‌نام کرده و اسامی آن‌ها به عنوان بخش سوم اولویت پاییز ۱۴۰۲ برای دریافت خودروی تارا اتوماتیک به گروه صنعتی ایران‌خودرو اعلام و توسط این گروه صنعتی، پیامک برایشان ارسال شده است، این امکان فراهم شده که از روز شنبه (۱۴ مرداد ماه) برای واریز وجه خودروی خود، مطابق بخشنامه اقدام کنند.

این مهلت ۱۱ روز و تا پایان روز سه‌شنبه ۲۴ مرداد ماه در نظر گرفته شده است.

همزمان بر اساس پنجمین فراخوان اولویت‌بندی سامانه یکپارچه خودروها ویژه متقاضیان‌ طرح جوانی جمعیت صادره برای مادران حائز شرایط، نیز امکان واریز وجه برای خودروی تارا اتوماتیک که نوبت دریافت بخش سوم اولویت تابستان ۱۴۰۲ اخذ کرده و توسط گروه صنعتی ایران‌خودرو برایشان پیامک صادر شده، می‌توانند برای ادامه فرآیند ثبت‌نام اقدام کنند.

اولویت‌های اعلامی، مجاز به ثبت‌نام در خودروی انتخابی در سامانه یکپارچه در این دوره، هستند و تغییر خودرو امکان‌پذیر نیست.

قیمت خودروها قطعی و معادل ۴۹۰ میلیون و ۵۸۵ هزار و ۲۰۰ تومان و موعد تحویل خودروها نهایت سه ماهه در نظر گرفته شده است.

متقاضیان باید به منظور خرید محصولات ایران‌خودرو صرفاً از طریق سامانه ایران‌خودرو به نشانی esale.ikco.ir اقدام کنند و از ثبت‌نام در سایت‌های غیر معتبر و با نشانی‌های مشابه، پرهیز کنند.


تمدید زمان واریز وجه برای خریداران محصولات ایران خودرو

گروه صنعتی ایران خودرو برای آن دسته از متقاضیانِ محصولاتِ خود که تا ۱۱ مرداد برای پرداخت وجه مهلت داشتند این زمان را تمدید کرد.
به گزارش بازار، بر اساس پیامک ارسالی ایران خودرو، با اعلام دولت مبنی بر تعطیلی روزهای چهارشنبه یازدهم و پنج شنبه دوازدهم مرداد و تعطیلی بانک‌ها در روزهای یادشده، این خودروساز مهلت واریز وجه را تا روز دوشنبه ۱۶ مرداد ۱۴۰۲ تمدید کرد.

پیش از این متقاضیان عادی طرح فروش فوق‌العاده که در فروش یکپارچه خودروها از طریق سامانه یکپارچه مشارکت داشته و اسامی آن‌ها به عنوان بخش سوم اولویت تابستان ۱۴۰۲ و بخش اول اولویت پاییز ۱۴۰۲ برای دریافت خودروی تارا اتوماتیک، هایما S ۵ و وانت آریسان۲ دوگانه‌سوز به گروه صنعتی ایران‌خودرو اعلام و توسط این گروه صنعتی، پیامک برایشان ارسال شده بود می‌توانستند تا روز چهارشنبه ۱۱ مرداد ۱۴۰۲ برای واریز وجه خودروی خود، اقدام کنند.


فراخوان واریز وجه کوییک‌ R دنده‌ای و ساینا S نوبت زمستان ۱۴۰۲

مهلت واریز وجه برای متقاضیان دو طرح پیش‌فروش سایپا با اولویت زمستان آغاز شد.
به گزارش خبرگزاری تسنیم، از روز سه شنبه ۳ مرداد  امکان واریز وجه پیش‌پرداخت برای منتخبان طرح جوانی جمعیت متقاضی محصول ساینا S و همچنین منتخبان عادی متقاضی دو محصول کوییک‌ R دنده‌ای و ساینا S که اولویت دریافت (هر دو طرح) زمستان ۱۴۰۲ دریافت کرده و روز دوم مرداد ماه پیامک دریافت کرده‌اند، فراهم شده است. البته موعد تحویل هر دو طرح، هفته چهارم اسفند ماه سال جاری است.

برای مادران شرکت‌کننده در مرحله دوم فروش یکپارچه خودروها، بخش ششم موعد تحویل اسفند ۱۴۰۲ که متقاضی خودروی ساینا S بوده و روز دوشنبه دوم مرداد ماه پیامک دریافت کرده‌اند، از صبح سوم مرداد ماه می‌توانند برای واریز وجه علی‌الحساب پیش‌پرداخت مطابق بخشنامه اقدام کنند.

همچنین این امکان واریز وجه پیش پرداخت برای متقاضیان عادی شرکت‌کننده در مرحله دوم فروش یکپارچه خودروها، بخش هفتم که برای خرید دو محصول کوییک‌ R دنده‌ای و ساینا S اقدام کرده و نوبت دریافت زمستان ۱۴۰۲ کسب کرده‌اند، در صورت دریافت پیامک می‌توانند از روز سه‌شنبه ۳ مرداد ماه وجه پیش پرداخت خودروی خود را مطابق مبالغ مندرج در بخشنامه واریز کنند.


شرایط پیش فروش ایران خودرو ویژه مردادماه ۱۴۰۲

شرایط پیش فروش ایران خودرو ویژه منتخبین سامانه یکپارچه با اولویت تحویل پاییز و زمستان ۱۴۰۲ اعلام شد. در این شرایط پنج خودرو پژو ۲۰۷ دنده‌ای، پژو ۲۰۷ اتوماتیک، سورن پلاس دوگانه سوز، دنا پلاس توربو دنده‌ای و دنا پلاس معمولی حضور دارند. مبلغ مطالبه شده برای تمامی این خودروها از نوع پیش پرداخت است. در نتیجه قیمت قطعی خودرو در زمان ارسال دعوتنامه و تسویه حساب نهایی مشخص خواهد شد.

متقاضیانی که شامل بخشنامه پیش فروش ایران خودرو می‌شوند، در نوبت اول سامانه یکپارچه ثبت نام کرده‌اند و موعد تحویل خودرو آن‌ها پاییز و زمستان ۱۴۰۲ اعلام شده است. ایران خودرو برای این گروه از متقاضیان پیامکی جهت اطلاع ارسال کرده است.

موعد تحویل محصولات عرضه شده در بخشنامه پیش فروش ایران خودرو، آذر و دی ماه ۱۴۰۲ اعلام شده است.

تنها تحویل دنا پلاس معمولی اندکی زودتر از سایر خودروها اتفاق می‌افتد و سایر خودروها در دی ماه ۱۴۰۲ تحویل داده خواهند شد. سود انصراف ۱۳ درصدی و سود مشارکت ۱۶ درصدی سالیانه از دیگر مشخصات این طرح هستند.

جدول شرایط پیش فروش ایران خودرو ویژه مردادماه ۱۴۰۲:

از بین خودروهای ارائه شده در شرایط پیش فروش ایران خودرو، پژو ۲۰۷ سود قابل توجهی را برای خریداران دارد. اختلاف قیمت بازار و کارخانه این خودرو در نسخه دنده‌ای حدود ۲۰۰ میلیون تومان است. این اختلاف قیمت در نسخه اتوماتیک پژو ۲۰۷ به حدود ۳۵۰ میلیون تومان افزایش می‌یابد. اختلاف بازار و کارخانه دنا پلاس توربوشارژر دنده‌ای نیز در حدود ۲۰۰ میلیون تومان است. سورن پلاس دوگانه سوز با همین میزان اختلاف قیمت در بازار به فروش می‌رسد. در مورد دنا پلاس، اختلاف قیمت بیشتری را شاهد هستیم. قیمت کارخانه این خودرو حدود ۳۵۰ میلیون تومان است اما در بازار آزاد با نرخ ۵۹۰ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود. بنابراین انتخاب هرکدام از این خودروها برای مشتریان با سود قابل توجهی همراه خواهد بود.


واریز وجه خودرو شاهین اولویت پاییز و زمستان

طرح سامانه یکپارچه عرضه خودروهای داخلی در طرح جوانی جمعیت در خردادماه ۱۴۰۲ نسبت به انتخاب خودروی شاهین اقدام نموده.
اطلاعیه خودروسازی سایپا: منتخبین در دومین طرح سامانه یکپارچه عرضه خودروهای داخلی در طرح جوانی جمعیت در خردادماه ۱۴۰۲ که نسبت به انتخاب خودروی شاهین اقدام نموده و اولویت ایشان پاییز و زمستان ۱۴۰۲ تایید و در تاریخ ۱۴۰۲/۰۴/۲۴ پیامک به ایشان ارسال گردیده میرساند، امکان واریز وجه خودرو و ثبت نام مطابق شرایط ذیل اعلام میگردد.

شرایط پیش فروش خودرو شاهین
نوع خودرومبلغ علی الحساب پیش پرداخت (ریال)قیمت خودروزمان تحویل
شاهین۲/۱۲۵/۸۳۰/۰۰۰قیمت روز خودرو در زمان تحویل مندرج در قرارداد مشتریانآذر – اسفند ۱۴۰۲

 


واریزی وجه برندگان کوییک S و ساینا S اولویت تابستان و پاییز ۱۴۰۲

(۱۴۰۲/۰۴/۲۰) سایپا برای واریز برندگان خودروی کوییک S و ساینا S در اولویت تابستان و پاییز ۱۴۰۲ فراخوان داد.

شرکت سایپا اعلام کرد: پیرو انتشار نتایج دومین طرح سامانه یکپارچه تخصیص خودرو به اطلاع نمایندگی ها و متقاضیان حائز شرایطی که در طرح عادی سامانه یکپارچه عرضه خودرو در خرداد ماه سال جاری نسبت به انتخاب خودروی کوییک اس اقدام نموده و اولویت زمان تحویل ایشان تابستان ۱۴۰۲ و جهت آن دسته از متقاضیانی که خودرو ساینا اس را انتخاب نموده و اولویت زمان تحویل ایشان پاییز ۱۴۰۲ تعیین و در تاریخ ۱۴۰۲/۰۴/۲۰ پیامک به آنها ارسال شده می رساند، امکان واریز وجه خودرو و ثبت نام برای آنها فراهم شده است.


واریز وجه اولویت پاییز خودروهای لاماری ایما آغاز شد.

(۱۴۰۲/۰۴/۱۵) پیرو اعلام نتایج در دومین طرح سامانه یکپارچه عرضه خودروهای داخلی به اطلاع نمایندگی ها و متقاضیان حائز شرایط طرح عادی که در سامانه یکپارچه عرضه خودروهای داخلی در خرداد ماه سال جاری نسبت به انتخاب خودروی لاماری ایما اقدام نموده و اولویت ایشان پاییز سال ۱۴۰۲ تائید و پیامک به ایشان ارسال شده می رساند، امکان واریز وجه و ثبت نام مهیا شد.

متقاضیانی که پیامک امکان واریز وجه برای آنها از طریق ارسال شده است می توانند از روز شنبه مورخ ۱۴۰۲/۰۴/۱۷ بمدت ۳ روز با مراجعه به سایت فروش اینترنتی نسبت به ثبت نام اقدام کنند.


شرایط واریز وجه برای متقاضیان عادی شاهین اعلام شد

(۱۴۰۲/۰۴/۱۵) از امروز (پنجشنبه) امکان واریز وجه علی الحساب برای منتخبان عادی که اولویت آن‌ها پاییز و زمستان ۱۴۰۲ برای خودروی شاهین بود و از سوی سایپا پیامک دریافت کرده‌اند، به مدت سه روز فراهم شده است.
به گزارش راهبرد معاصر، متقاضیان عادی شرکت‌کننده در مرحله دوم فروش یکپارچه خودروها، برای خودروی شاهین که نوبت دریافت پاییز و زمستان سال جاری را دریافت کرده و روز سه‌شنبه (۱۳ تیر ماه) پیامک واریز دریافت کرده‌اند، از امروز (پنج‌شنبه ۱۵ تیرماه) امکان واریز وجه مبلغ علی‌الحساب فراهم شده است.

مهلت واریز برای این مرحله، سه روز در نظر گرفته شده است؛ طبیعتا عدم واریز وجه علی‌الحساب خودرو در مهلت تعیین شده به‌منزله انصراف از طرح خواهد بود.

متقاضیان می‌توانند به منظور واریز وجه صرفاً از طریق سامانه فروش اینترنتی به نشانی saipa.iranecar.com اقدام کنند.

قابل ذکر است که قیمت خودرو قطعی نخواهد بود و مطابق روز تحویل در هفته چهارم آذر الی اسفند ماه سال جاری است و مبالغ درج شده در بخشنامه، مبالغ پیش‌پرداخت علی‌الحساب ۲۱۲ میلیون و ۵۸۳ هزار تومان در نظر گرفته شده است.


تمدید مهلت واریز وجه برای متقاضیان سایپا

گروه خودروسازی سایپا در اطلاعیه‌ای، مهلت واریز وجه برای متقاضیان قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت را تا پایان روز سه شنبه ۱۳ تیر ماه تمدید کرد.

به گزارش روز شنبه ایرنا در اطلاعیه این خودروساز آمده است: پیرو بخشنامه‌های صادر شده در خصوص واریز وجه ثبت‌نام منتخبین ویژه قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در دومین طرح سامانه یکپارچه عرضه خودروهای داخلی، باتوجه به اعلام واریز وجه به مدت سه روز، به اطلاع می‌رساند امکان واریز وجه به مدت دو روز تا پایان روز سه شنبه(۱۳ تیر ۱۴۰۲) تمدید شد.


واریز وجه راناپلاس با اولویت پاییز ۱۴۰۲

(۱۴۰۲/۰۴/۰۷) بدینوسیله به اطلاع عموم متقاضیان محترم و نمایندگی های مجاز میرساند سیزدهمین مرحله فراخوان اولویت بندی سامانه یکپارچه فروش خودرو شرایط فروش فوقالعاده(فراخوان) برخی از محصولات ایران خودرو با موعد تحویل ۹۰روزه صرفاً برای منتخبین بخش اول اولویت های پاییز ۱۴۰۲ به شرح جدول ذیل ارائه میگردد.
فقط متقاضیانی که در سامانه یکپارچه ثبت نام نموده اند و اسامی ایشان به عنوان بخش اول اولویت پاییز ۱۴۰۲ فروش فوق العاده (فراخوان) به این شرکت اعلام شده است و برای ایشان توسط شرکت ایران خودرو پیامک ارسال گردیده و یا در سایت فروش اینترنتی ایران خودرو به آدرس esale.ikco.ir اسامی آنها درج شده است می توانند در این بخشنامه ثبت نام نمایند.

فراخوان واریز وجه رانا پلاس اولویت پاییز

شرح خودروکد کلاس خودرو قیمت مصوب فروش (تومان)رنگ های قابل عرضهموعد تحویل
رانا پلاس۶۱۰۱۷۳۲۲/۲۳۵/۷۰۰سفید، مشکی متالیک، نقره ای، خاکستری متالیک۳ ماهه

مهلت واریز وجه مادران برنده ۳ محصول سایپا اعلام شد

برای مادران شرکت‌کننده در مرحله دوم فروش یکپارچه خودروها، بخش اول با موعد تحویل دی ماه، از فردا (سه‌شنبه ۶ تیرماه) امکان واریز وجه فراهم خواهد شد تا مبلغ علی‌الحساب را واریز کنند.
پیرو اعلام نوبت‌بندی نتایج دومین مرحله فروش یکپارچه خودروها از طریق سامانه یکپارچه، متقاضیان حائز شرایطی که در طرح جوانی جمعیت ثبت‌نام کرده و اسامی آن‌ها به عنوان بخش اول اولویت زمستان ۱۴۰۲ برای دریافت خودروی ساینا S اتوماتیک، کوییک پلاس اتوماتیک و کوییک R اتوماتیک تایید و به گروه خودروسازی سایپا معرفی شده‌اند و توسط این گروه صنعتی امروز (دوشنبه ۵ تیر ماه)، پیامک برایشان ارسال شده است، می‌توانند از فردا (سه‌شنبه ۶ تیر ماه) برای واریز وجه علی‌الحساب خودروی خود، مطابق بخشنامه اقدام کنند.
اولویت‌های اعلامی، مجاز به ثبت‌نام در خودروی انتخابی در سامانه یکپارچه در این دوره، هستند و تغییر خودرو امکان‌پذیر نیست.

متقاضیان باید به منظور خرید محصولات ایران‌خودرو صرفاً از طریق سامانه ایران‌خودرو به نشانی saipa.iranecar.com  اقدام کنند و از ثبت‌نام در سایت‌های غیر معتبر و با نشانی‌های مشابه، پرهیز کنند.

موعد تحویل خودروها هفته چهارم دی ماه ۱۴۰۲، قیمت خودرو مطابق روز تحویل خواهد بود؛ مبلغ پیش‌پرداخت نیز مطابق بخشنامه و به شرح زیر است:

شرایط پیش فروش
نوع خودرومبلغ علی الحساب پیش پرداختقیمت خودروزمان تحویل 
ساینا اس با گیربکس اتوماتیک۱/۶۵۴/۶۰۰/۰۰۰قیمت روز خودرو در زمان تحویل مندرج در قرارداد مشتریاندی ۱۴۰۲
کوئیک پلاس با گیربکس اتوماتیک۱/۶۹۳/۰۰۰/۰۰۰
کوئیک آر با گیربکس اتوماتیک۱/۶۹۲/۴۰۰۰

واریز وجه پژو ۲۰۷، سورن و دنا با اولویت پاییز ۱۴۰۲

(۱۴۰۲/۰۴/۰۱) ایران‌خودرو برای واریز پیش‌پرداخت برندگان خودروهای پژو۲۰۷ دستی، پژو ۲۰۷ اتوماتیک، سورن پلاس دوگانه سوز و دنا پلاس در موعد تحویل آذرماه ۱۴۰۲ فراخوان داد.
به گزارش خبرگزاری تسنیم، شرایط پیش فروش (فراخوان) برخی از محصولات شرکت ایران خودرو صرفأ جهت بخش سوم اولویت های پاییز ۱۴۰۲ با موعد تحویل آذر ۱۴۰۲ اعلام شد.  متقاضیانی که در سامانه یکپارچه ثبت نام نموده اند و اسامی آنها به عنوان بخش سوم اولویت های پاییز ۱۴۰۲ به این شرکت اعلام شده است و برای آنها توسط شرکت ایران خودرو پیامک ارسال شده و یا در سایت فروش اینترنتی ایران خودرو اسامی آنها درج شده است می توانند دراین بخشنامه ثبت نام نمایند.

در این طرح قیمت خودرو مطابق قیمت زمان تحویل مندرج در قرارداد خواهد بود.


مهلت واریز وجه منتخبین سامانه یکپارچه خودرو

(۱۴۰۲/۰۳/۲۷) نتایج اولویت‌دهی تحویل خودرو به متقاضیان مرحله دوم طرح فروش یکپارچه خودرو روز چهارشنبه مشخص شد. اما مهلت واریز وجه برای تحویل خودروها چه زمانی‌ها است؟
دور دوم سامانه یکپارچه عرضه خودرو به کار خود خاتمه داد و از این پس نتایج روی سایت این سامانه به نشانی https://esalecar.ir قابل مشاهده است. برندگان این طرح حالا باید منتظر ارسال دعوتنامه بمانند. پس از ارسال دعوتنامه مهلت واریز وجه توسط خودروساز اعلام خواهد شد.

زمان واریز وجه خودروی سایناS دوگانه سوز (اولویت تابستان ۱۴۰۲)

متقاضیان حائز ضرایطی که در طرح عادی سامانه یکپارچه عرضه خودرو در خردادماه سال جاری نسبت به انتخاب خودروی ساینا اس دوگانه سوز اقدام نموده اند و اولویت ایشان تابستان ۱۴۰۲ تایید و در تاریخ ۱۴۰۲/۰۳/۲۵ پیامک به ایشان ارسال گردیده، می توانند از روز پنج شنبه مورخ ۱۴۰۲/۰۳/۲۵ با مراجعه به سایت فروش اینترنتی سایپا به آدرس saipa.iranecar.com فرآیند ثبت نام خود را تکمیل نمایند.

۹۷ درصد نفراتی که در مرحله دوم سامانه شرکت کرده بودند، طبق برنامه‌زمان‌بندی تا پایان سال ۱۴۰۳ بر اساس برنامه تولید خودروسازان داخلی خودرو تعلق گرفت.


آغاز واریز وجه مرحله اول فروش یکپارچه خودرو با اولویت تحویل مهر

برای متقاضیانی که در مرحله نخست فروش یکپارچه خودروها، بخش اول اولویت پاییز ۱۴۰۲ (تحویل در مهر ماه) را کسب کرده‌اند، از امروز (چهارشنبه ۲۷ اردیبهشت ماه) به مدت هشت روز (تا روز چهارشنبه هفته آینده ۳ خرداد ماه) امکان واریز وجه فراهم شده تا مبلغ پیش‌پرداخت را واریز کنند.
به گزارش راهبرد معاصر، متقاضیانی که در مرحله نخست فروش یکپارچه خودروها از طریق سامانه یکپارچه ثبت‌نام کرده و اسامی آن‌ها به عنوان بخش اول اولویت پاییز ۱۴۰۲ به گروه صنعتی ایران‌خودرو اعلام و توسط این گروه صنعتی، پیامک ارسال شده است، می‌توانند از امروز (چهارشنبه ۱۰ اردیبهشت ماه) تا چهارشنبه هفته آینده (سوم خرداد ماه) برای واریز وجه پیش‌پرداخت خودروی خود، مطابق بخشنامه اقدام کنند.

اولویت‌های اعلامی، مجاز به ثبت‌نام در خودروی انتخابی در سامانه یکپارچه در این دوره، هستند و تغییر خودرو امکان‌پذیر نیست.

متقاضیان می‌بایست به منظور خرید محصولات ایران‌خودرو صرفاً از طریق سامانه ایران‌خودرو به نشانی esale.ikco.ir اقدام کنند و از ثبت‌نام در سایت‌های غیر معتبر و با نشانی‌های مشابه، پرهیز کنند.

براساس آن‌چه اعلام شده، سند خودرو یکسال در رهن شرکت خواهد بود، انتقال امتیاز به شخص ثالث و فروش حواله خودرو بصورت وکالتی ممنوع است و در این طرح قیمت خودرو مطابق قیمت زمان تحویل مندرج در قرارداد خواهد بود.

در صورت عدم واریز کامل پیش‌پرداخت علی‌الحساب خودرو در موعد تعیین شده، ثبت‌نام کان‌لم‌یکن تلقی می‌شود. ضمن اینکه در صورت انصراف مشتری یا مشاهده هرگونه مغایرت در شرایط احراز متقاضی، در هر مرحله پیش از تحویل خودرو، ثبت‌نام لغو و وجه مشتری ظرف مدت ۲۰ روز مسترد می‌شود.

همانطور که اشاره شد، مجدد تاکید می‌شود که قیمت خودرو مطابق قیمت زمان تحویل خواهد بود؛ فرد منتخب در حال حاضر بایستی مبلغ پیش‌پرداخت علی‌الحساب را مطابق بخشنامه  از طریق سایت فروش اینترنتی محصولات ایران‌خودرو واریز کند؛ الباقی وجه خودرو پس از تعیین نهایی در زمان ارسال دعوتنامه و با لحاظ هزینه‌های قانونی تعیین و دریافت می‌شود.

مهلت واریز وجه خودرو
مهلت ۳ روزه سایپا به متقاضیان خرید خودرو برای تکمیل وجه

تسنیم: متقاضیان خرید خودرو از محصولات سایپا در سامانه یکپارچه عرضه خودروهای داخلی که حائز شرایط هستند از امروز به مدت ۳ روز می‌توانند نسبت به واریز وجه و ثبت‌نام اقدام کنند.

شرکت خودروسازی سایپا طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد: متقاضیان خرید خودرو از محصولات گروه سایپا که در سامانه یکپارچه عرضه خودروهای داخلی در سایت https://esalecar.ir نسبت به انتخاب خودرو درخواستی اقدام کرده‌اند، در صورتی که حائز شرایط ثبت نام بوده‌اند امکان واریز وجه و ثبت نام طرح فروش فوق العاده در سایت https://saipa.iranecar.com یا نمایندگی‌های گروه سایپا از تاریخ ۲۸ فروردین (امروز ) به مدت ۳ روز فراهم شده است.

تمدید فرصت تکمیل ثبت نام در سامانه یکپارچه خودرو برای مشتریان سایپا

معاون بازاریابی و فروش سایپا گفت: تمام مشتریانی که ثبت نام محصولات گروه سایپا در سامانه تخصیص یکپارچه خودرو را انجام داده اند باید بر اساس بخشنامه اعلامی در مدت زمان ۳ روز از ۲۸ تا ۳۰ فروردین ماه نسبت به واریز وجه و تکمیل ثبت نام خود اقدام می‌کردند.

معاون بازاریابی و فروش سایپا افزود: با توجه به ازدحامی که در روز آخر ایجاد شد تعدادی از مشتریان امکان واریز وجه و ثبت نام نهایی برایشان مهیا نشد که این مشتریان می‌توانند از ساعت ۱۷ امروز پنج شنبه ۱۴۰۲/۰۱/۳۱ به سایت سامانه یکپارچه تخصیص خودرو مراجعه و ثبت نام خود را نهایی کنند.

مهلت تکمیل وجه خودروهای ایران خودرو مشخص شد

طبق اطلاعات منتشر شده، پس از ارسال پیامک توسط ایران خودرو و تکمیل وجه توسط متقاضیان، بیش از سه هزار دستگاه خودرو از اولویت‌های اعلامی تیرماه، پس از تعطیلات عید فطر تحویل مشتریان خواهد شد.

گروه صنعتی ایران خودرو آمادگی خود را برای ارسال پیامک به اولویت‌های تیر و مردادماه سال جاری به منظور ورود به سایت فروش اینترنتی این شرکت و تکمیل وجه و ثبت نام از امروز ۳۰ فروردین ماه اعلام کرده است.

تا پایان دیروز، ۲۹ فروردین ماه، اسامی متقاضیان خودرو که از طریق سامانه یکپارچه به ثبت نام اقدام کرده اند، از طریق این سامانه و به صورت اولویت بندی شده اعلام شد.

براساس این گزارش، طبق اعلام قبلی مبنی بر برنامه افزایش ظرفیت تولید گروه صنعتی ایران خودرو به ۹۰۰ هزار دستگاه در سال جاری، خوش بختانه این شرکت توانسته در روز‌های ابتدایی سال کاری جدید، تولید را با افزایش ۵۲ درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته آغاز کند و این امر نوید بخش افزایش عرضه به بازار و انجام تعهدات در موعد مقرر است.

این گزارش می‌افزاید، پس از ارسال پیامک توسط ایران خودرو و تکمیل وجه توسط متقاضیان، بیش از سه هزار دستگاه خودرو از اولویت‌های اعلامی تیرماه، پس از تعطیلات عید فطر تحویل مشتریان خواهد شد و برنامه ریزی تحویل بخش عمده‌ای از اولویت‌های تیرماه نیز زودتر از موعد، انجام خواهد شد.

بدیهی است، ایفای مابقی تعهدات نیز براساس اولویت بندی تا پایان سال ادامه خواهد داشت.

این مطلب مفید بود ؟
بدمتوسطخوبخیلی خوبعالی
( تعداد رای دهنده 66, میانگین امتیاز: 3,73 از 5)
Loading...