شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
×

نتایج مرحله سوم فروش خودرو سامانه یکپارچه اعلام شد

نتایج سامانه یکپارچه خودرو

با اتمام زمان ثبت نام اولیه متقاضیان در مرحله سوم سامانه یکپارچه خودرو امروز ۱۱ شهریورماه نتایج اعلام شد تا روند تکمیل وجه مشتریان آغاز شود.
به گزارش تصویر زندگی، براساس سیاست گذاری وزارت صنعت، سایت سامان یکپارچه تخصیص خودروها از ساعت ۸ دوشنبه ششم شهریور ماه برای سه درصد متقاضیان جامانده از مرحله دوم که خودرویی به آنها تخصیص پیدا نکرده است بازگشایی شد و متقاضیان ۳ روز  تا پنجشنبه ۹ شهریورماه مهلت داشتند تا نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

مطابق اعلام تقدسی مدیر سامانه یکپارچه خودرو، مشتریان کرمان موتور و مدیران خودرو که تحویل خودروهای آنها بعد از تابستان ۱۴۰۲ است نیز می‌توانند با مراجعه به سایت نسبت به تغییر خودروی خود اقدام کنند. بر همین اساس از شرکت کرمان موتور چهار مدل خودروی جک J4 ،J7 ،S3 ،S5 و از شرکت مدیران‌خودرو پنج خودروی آریزو ۶، FX، تیگو۷، X22 و X55 برای متقاضیان در نظر گرفته شده است. تحویل این خودروها حداکثر سه ماهه خواهد بود و به نوعی فروش فوق‌العاده محسوب می‌شود.

با اتمام زمان ثبت نام اولیه متقاضیان در سامانه یکپارچه خودرو امروز ۱۱ شهریورماه نتایج اعلام شده و خریداران می توانند با مراجعه به سامانه esalecar.ir از جزئیات ثبت نام خود مطلع شوند.

این مطلب مفید بود ؟
بدمتوسطخوبخیلی خوبعالی
( تعداد رای دهنده 2, میانگین امتیاز: 5,00 از 5)
Loading...