پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳
×

وام فوری ۲۰۰ میلیون تومانی بانک ملت + جزئیات و شرایط

وام فوری گرفتن یکی از راه هایی است که از قدیم الایام برای کمک به هزینه های زندگی در هر زمینه ای گرفته می شده. امروزه شرایط گرفتن وام فوری در هر بخشی متفاوت است. از این وام ها می توان به وام فوری مسکن، وام ازدواج ،درمان و غیره اشاره کرد. متقاضیان هر کدام از این وام ها با ارائه مدارک خاص میتوانند به بانک و مراکز معرفی شده بروند و وام فوری خود را دریافت کنند.به گزارش بنکر (Banker)، برای گرفتن این وام فوری، که سقف آن تا ۱۵ میلیون تومان و باز پرداخت ۳۶ ماهه است، تنها وجود یک ضامن معتبر کافی است. البته ناگفته نماند که گاهی بنا به صلاحدید رئیس شعبه، تعداد ضامن ها ممکن است به دو نفر افزایش یابد. میزان سودی که برای این تسهیلات از متقاضیان گرفته می شود متغیر است به این معنا که این مبلغ کارمزد ممکن است در شهرهای مختلف بالا و پایین برود و به صورت مستقیم با تعرفه بانک ملی تعیین می شود.

وام فوری بانک ملت

شرایط و سود وام ۲۰۰ میلیونی خرید کالا بانک ملت

افرادی که برای خرید کالاهای ضروری کمبود نقدینگی دارند و از مشتریان بانک ملت هستند، می‌توانند از وام ۲۰۰ میلیونی خرید کالای این مجموعه استفاده کنند. متقاضیان باید در یکی از شعب بانک ملت سپرده قرض الحسنه داشته باشند. البته با این تسهیلات تنها امکان خرید از برندهای طرف قرارداد بانک ملت وجود دارد. نرخ سود این وام حداقل ۷ و حداکثر ۱۸ درصد و بسته به دوره بازپرداخت تعیین می‌شود. حداقل دوره پرداخت قسط ۱۲ ماه و حداکثر ۶۰ ماه اعلام شده است. افرادی که خواهان این تسهیلات هستند باید ضامن رسمی داشته باشند. ضمنا این وام به افرادی پرداخت می‌شود که قبلا از تسهیلات خرید کالا استفاده نکرده باشند.

تعداد اقساط وام ۲۰۰ میلیونی

با توجه به رقم وام، دوره بازپرداخت ۲۴ ماهه و سود ۷ درصد، مبلغ هر قسط به ۳۰ میلیون و ۹۰۲ هزار و ۳۹۱ تومان می‌رسد. کل سود وام ۱۶ میلیون و ۳۱۶ هزار و ۷۳۹ تومان و مجموع رقم تسهیلات و سود آن، ۲۱۸ میلیون و ۳۹۶ هزار و ۷۳۹ تومان است.

طبق بخشنامه بانک مرکزی تمامی بانک ها می توانند جهت پرداخت تسهیلات خرد و رفع نیازهای اساسی خانوارها (خرید کالاهای اساسی ، خرید خودرو ، …) کارت اعتباری صادر کنند.

سقف کارت اعتباری برای عموم جامعه ۲ میلیارد ریال است. بانک ملی هم با توجه به بخشنامه بانک مرکزی پرداخت وام در قالب کارت اعتباری تا سقف ۲۰۰ میلیون تومان به عموم افراد جامعه که واجد شرایط باشند را در دستور کار شعب خود در سراسر کشور قرار داده است.

شرط مهم برای دریافت وام فوری بانک ملت

مهمترین شرط برای دریافت این وام داشتن مدرک شغلی معتبر است. این مدرک شغلی می تواند فیش حقوقی برای کارمندان و کارگران , و یا جواز کسب برای کسبه , کارت هوشمند برای رانندگان و … باشد.

نکته: سقف وام کارت اعتباری ۲۰۰ میلیون تومان است و چنانچه شخصی قادر به پرداخت اقساط آن نباشد و یا به مبلغ کمتری وام نیاز داشته باشد ٬ می توانند مبالغ کمتر مثلا ۱۰۰ میلیون و یا ۵۰ میلیون تومان تسهیلات دریافت کند.

دریافت وام ۳۰۰ میلیون تومانی

افرادی که مایل به دریافت وام ۳۰۰ میلیون تومانی هستند باید در یکی از شعب بانک ملت حساب جاری داشته باشند یا افتتاح کنند. این تسهیلات ویژه متخصصان است و با سود ۱۸ درصد پرداخت می‌شود. داشتن سند ملکی برای دریافت این وام ضروری است. افرادی که مایل به دریافت این وام هستند باید مجوز فعالیت یا پروانه کسب معتبری را به بانک ارائه دهند. لازم به ذکر است که سپرده وام گیرندگان تا پایان تسویه اقساط مسدود نخواهد شد و آن‌ها امکان بهره برداری از سپرده‌هایشان را دارند. حداکثر مدت زمان برای پرداخت اقساط وام متخصصان ۶۰ ماه اعلام شده است.

این مطلب مفید بود ؟
بدمتوسطخوبخیلی خوبعالی
( تعداد رای دهنده 126, میانگین امتیاز: 3,51 از 5)
Loading...