جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
×

شرایط وام فوری ۱۰۰ میلیونی بانک ایران زمین ۱۴۰۱ + جزئیات مبلغ، تعداد اقساط و سود

حدود شش ماه از تصویب وام فوری ۲۰۰ میلیون تومانی مسکن روستایی با نرخ سود ۵ درصد در شورای عالی مسکن با حضور رییس جمهور می‌گذرد. اما از آن زمان تا کنون هنوز سازمان برنامه و بودجه ضمانت‌نامه پرداخت مابه التفاوت سود تسهیلات تا ۱۸ درصد را ارایه نکرده است. در واقع این سازمان باید تضمین دهد که ۱۳ درصد از سود این وام فوری  توسط دولت پرداخت خواهد شد. وام فوری گرفتن یکی از راه هایی است که از گذشته برای کمک به هزینه های زندگی گرفته می شده. امروزه شرایط گرفتن وام فوری در هر بخشی متفاوت است. از این وام ها می توان به وام فوری مسکن، وام ازدواج، درمان و غیره اشاره کرد. متقاضیان هر کدام از این وام ها با ارائه مدارک خاص میتوانند به بانک و مراکز معرفی شده بروند و وام فوری خود را دریافت کنند.

وام فوری ۱۰۰ میلیونی بانک ایران زمین

بانک ایران زمین از سال گذشته وام ۱۰۰ میلیون تومانی را به مشتریان خود پرداخت می‌کند. تسهیلاتی که پرداخت آن از دی ماه ۱۴۰۰ آغاز شده و همچنان ادامه دارد.اما شرایط دریافت این وام چیست؟

در این طرح که نا‌م آن طرح تسهیلاتی انتخاب است، مشتریان می‌توانند تا سقف ۱۰۰ میلیون تومان از این بانک وام بگیرند.

شرایط دریافت وام ۱۰۰ میلیونی

  • نکته قابل توجه درباره این وام ۱۰۰ میلیون تومانی این است که مشتریان بر اساس نیاز خود می‌توانند مبلغ و درصد سود سالانه را مشخص کنند.
  • به عبارت دیگر، مبلغ سود و مدت بازپرداخت این وام توسط خود مشتریان انتخاب می‌شود. اگر متقاضی وام بخواهد این وام را در مدت زمان طولانی‌تری پرداخت کند،‌ باید سود بیشتری به بانک بدهد و اگر مدت‌زمان پرداخت وام کوتاه‌تر باشد، سود کمتری به آن تعلق می‌گیرد.
  • مبلغ این وام تا سقف ۱۰۰ میلیون تومان است و بسته به مدت بازپرداخت، سود وام بین ۱۰ تا ۱۸ درصد است.

تعداد اقساط وام ۱۰۰ میلیونی چقدر است؟

آنگونه که پیش از این اعلام شده مدت زمان بازپرداخت این وام بانکی ۲۴ ماهه است و فرد متقاضی دریافت این نوع تسهیلات نباید هیچ بدهی معوق یا چک برگشتی در سیستم بانکی داشته باشد.

مبلغ اقساط این وام چقدر است؟

در صورتی که فردی واجد شرایط شناخته شود و حداکثر مبلغ وام یعنی ۱۰۰ میلیون تومان را با سود ۱۸ درصد دریافت کند و مدت زمان بازپرداخت هم برای وی ۲۴ ماه تعیین شود، مبلغ اقساط برای وی تقریبا ۴ میلیون و ۹۹۳ هزار تومان خواهد بود. اما کل سود این مبلغ وام با شرایط ذکر شده ۱۹ میلیون و ۸۱۷ هزار و ۸۴۵ تومان است.

علاوه بر وام ۱۰۰ میلیون تومانی، بانک ایران زمین وام خرید کالا هم پرداخت می‌کند. متقاضیان تسهیلات کالا می‌توانند با داشتن مدارک لازم به شعب مراجعه کنند و پس از بررسی مدارک توسط شعبه، در صورت تایید از این تسهیلات استفاده کنند.

این مطلب مفید بود ؟
بدمتوسطخوبخیلی خوبعالی
( تعداد رای دهنده 32, میانگین امتیاز: 3,94 از 5)
Loading...