شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
×

اعطای وام به کارفرمایان برای اشتغال مددجویان کمیته امداد

وام اشتغال زایی کمیته امداد امام خمینیمعاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان قزوین گفت: کارفرمایانی که نیازمندان و مددجویان کمیته امداد را به‌کارگیری می‌کنند به ازای هر نفر اشتغال‌زایی، تسهیلات قرض‌الحسنه دریافت می‌کنند.
علی اصغر کشاورز حسین آبادی معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان قزوین در بازدید از چند طرح اشتغال‌زایی اظهار کرد: هدف کمیته امداد امام خمینی (ره) ایجاد اشتغال برای استقلال معیشتی نیازمندان و مددجویان است.

وی ادامه داد: بخشی از موفقیت تسهیلات پرداختی اشتغال‌زایی در بررسی و هدایت‌های کارشناسان کمیته امداد امام (ره) است، ولی بخش عمده این موفقیت به شرایط اقتصادی جامعه و همت و تلاش افراد بستگی دارد.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان قزوین اضافه کرد: کمیته امداد در مسیر پرداخت تسهیلات از انتخاب مددجو تا ارائه آموزش‌های متناسب، برنامه‌های اجرایی خود را انجام می‌دهد، ولی باید به این نکته مهم نیز توجه داشت که کمیته امداد امام خمینی (ره) در این زمینه نقش درمان‌گری دارد.

وی افزود: خانواده به دلیل آسیب‌های اجتماعی، فرهنگی و سایر حوادث و مسائلی از این دست با افراد نیازمندی مواجه است که به کمک‌های اولیه برای ارتقاء سطح زندگی خود دارند.

کشاورز حسین آبادی عنوان کرد: یکی از برنامه‌های کمیته امداد امام (ره) ارائه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای است که در این زمینه با سازمان فنی و حرفه‌ای تفاهم‌نامه همکاری داریم که چنین گام‌هایی در افزایش موفقیت وام اشتغال‌زایی موثر است.

وی خاطرنشان کرد: کارفرکایانی که نیازمندان و مددجویان کمیته امداد را به‌کارگیری می‌کنند به ازای هر نفر اشتغال‌زایی، تسهیلات قرض‌الحسنه دریافت می‌کنند.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان قزوین تصریح کرد: البته کارفرمایان می‌توانند به جای استفاده از تسهیلات قرض‌الحسنه، از پرداخت حق بیمه کارفرما معاف شوند، بدین صورت که حق بیمه توسط کمیته امداد امام (ره) پرداخت می‌شود.

وی یادآورشد: در صورتی که اشتغال‌زایی در مناطق محروم باشد، کارفرما نه تنها از پرداخت حق بیمه معاف خواهد شد بلکه تسهیلات قرض‌الحسنه نیز دریافت خواهد کرد.

این مطلب مفید بود ؟
بدمتوسطخوبخیلی خوبعالی
( تعداد رای دهنده 9, میانگین امتیاز: 4,44 از 5)
Loading...