شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
×

وضعیت تعطیلی مدارس اصفهان ۸ اسفند

تعطیلی مدارس

بارش برف برخی مدارس استان اصفهان را غیرحضوری کرد

«سلمانی» رئیس اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان:

با توجه به تداوم یافتن بارش برف و یخبندان شدید، مدارس تمامی مقاطع شهرستانهای کاشان، آران و بیدگل، نطنز، خوانسار، گلپایگان، فریدن، فریدونشهر، چادگان، بوئین میاندشت، بخش میمه، نایین، اردستان و بخش‌های زفره و تودشک شهرستان کوهپایه فردا سه شنبه ۸ اسفندماه غیرحضوری خواهد بود.

مدارس نواحی شش‌گانه شهر اصفهان، برخوار، شاهین شهر و ورزنه نیز فردا با یک ساعت تاخیر از ساعت ۹ صبح فعالیت آموزشی خود را آغاز خواهد کرد.

⇓ اخبار زیر مربوط به روزهای گذشته می باشد ⇓ 

تعطیلی مدارس اصفهان و ۱۰ شهر

مدیریت ستادبحران استانداری اصفهان آموزش غیرحضوری تمامی مقاطع تحصیلی شهر اصفهان و ۱۰ شهر استان را برای فردا اعلام کرد.
وی ادامه داد: طبق مصوبه این کارگروه، فردا سه شنبه ۲۸ آذرماه، کلاس‌های مقاطع تحصیلی در نواحی شش‌گانه شهر اصفهان و مناطق آموزش و پرورش فلاورجان، پیربکران، نجف‌آباد، خمینی‌شهر، شاهین شهر، برخوار، مبارکه، شهر کاشان، شهرستان لنجان و شهرستان آران و بیدگل به صورت غیر حضوری برگزار خواهد شد.


مدارس استان اصفهان هم تعطیل شد

باتوجه به تغییر سطح هشدار زرد هواشناسی به هشدار نارنجی و اعلام هواشناسی مبنی بر قرار گرفتن شاخص آلاینده‌ها در وضعیت ناسالم برای عموم، ۲۷ آذر ماه، تمامی مقاطع تحصیلی در نواحی شش‌گانه آموزش و پرورش شهر اصفهان، شهرستان لنجان و مناطق آموزش و پرورش فلاورجان، پیربکران، نجف‌آباد، خمینی‌شهر، شاهین شهر، برخوار و مبارکه به صورت غیرحضوری خواهد بود.

مدارس اصفهان فردا شنبه ۱۸ آذر تعطیل نیست

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان نحوه فعالیت مدارس اصفهان برای فردا (شنبه) را اعلام کرد.
به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری اصفهان، منصور شیشه فروش مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان در خصوص مصوبات کارگروه هماهنگی شرایط اضطرار آلودگی هوای استان، اظهار کرد: با توجه به عبور امواج ناپایدار در سطح فوقانی، تخلیه بخشی از آلایندگی‌ها و بررسی فاکتورهای جوی، فردا هجدهم آذرماه، فعالیت تمامی مقاطع تحصیلی و دانشگاه‌ها به روال سابق بازخواهد گشت.


نحوه فعالیت مدارس و دانشگاه‌های استان اصفهان تا پایان هفته

طبق مصوبه کارگروه شرایط اضطرار آلودگی هوای استان اصفهان، دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی و تمام مقاطع تحصیلی در نواحی شش گانه شهر اصفهان و مناطق آموزش و پرورش فلاورجان، پیربکران، نجف‌آباد، خمینی‌شهر، شاهین‌شهر، برخوار، مبارکه، زرین‌شهر و فولادشهر روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه، مورخ چهاردهم و پانزدهم آذرماه به صورت غیرحضوری خواهد بود و در شهرهای کاشان و آران و بیدگل نیز تمام مقاطع تحصیلی آموزش و پرورش در روزهای یاد شده غیرحضوری است.

مهدهای کودک و مراکز پیش دبستانی در این مناطق همچنان تعطیل است، مادران شاغلی که دارای فرزند مقطع تحصیلی ابتدایی، پیش دبستانی و مهدکودک هستند، مادران باردار و کارکنان دچار بیماری قلبی، تنفسی، ریوی و زمینه‌ای می‌توانند به صورت دورکاری فعالیت کنند.


مدارس اصفهان و ۹ شهر استان فردا غیرحضوری شد

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: مدارس اصفهان و ۹ شهر استان اصفهان فردا دوشنبه نیز تعطیل و به صورت غیرحضوری برگزار میشود.

منصور شیشه فروش بعد از ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به تداوم شاخص‌های آلاینده و پیش‌بینی‌های هواشناسی استان، گفت: مطابق با مصوبه کمیته شرایط اضطرار آلودگی هوای استان، تمامی مقاطع تحصیلی در نواحی شش گانه شهر اصفهان و مناطق آموزش و پرورش فلاورجان، پیربکران، نجف‌آباد، خمینی‌شهر، شاهین شهر، برخوار، مبارکه، زرین شهر و فولادشهر در روز دوشنبه ۱۳ آذرماه همچنان به صورت غیرحضوری خواهد بود.


هوای اصفهان بعد از چند روز آلودگی شدید تقریبا به وضعیت قابل قبول رسید. حالا سوال بعضی از والدین و دانش آموزان این است که آیا مدارس اصفهان فردا سه شنبه ۳۰ آبان تعطیل است یا خیر؟

تا این لحظه تنظیم خبر همه مدارس استان اصفهان فردا ۳۰ آبان باز است و هیچگونه خبری مبنی بر تعطیلی مدارس اصفهان مخابره نشده است.

هر لحظه که اطلاعیه رسمی برای تعطیلی فردا صادر شود؛ در همین خبر به اطلاع شما خواهیم رساند.

وضعیت آلودگی هوای اصفهان امروز

هشدار هواشناسی-سطح نارنجی شماره ۱۴ استان اصفهان

توصیف سامانه: سامانه ناپایدار
زمان شروع:  اوایل وقت دوشنبه ۱۴۰۲/۰۸/۲۹
زمان پایان:  اواخر وقت سه‌شنبه ۱۴۰۲/۰۸/۳۰
نوع مخاطره: بارش باران گاهی رگبار ورعدوبرق، در ارتفاعات و مناطق سردسیر بویژه غرب و جنوب بارش برف و مه آلودگی و کاهش دید و صاعقه-وزش تندباد و وقوع طوفان لحظه ای ،خیزش گرد و خاک محلی ،کاهش دید و کاهش کیفیت هوا بواسطه گردو خاک
منطقه اثر: جنوب غرب شرق خوانسار، چادگان، سمیرم، بویین و میان دشت، بویین و میان دشت، فریدونشهر، اردستان، نایین، نطنز
اثر مخاطره: خسارت به صنعت کشاورزی ،لغزندگی سطح جاده ها ، ایجاد روان آب و سیلابی شدن رودخانه های فصلی و مسیل‌ها، یخبندان و لغزندگی سطح جاده ها ، صاعقه، ایجاد اختلال در تردد شهری و روستایی و جاده ها داخل استانی و بیرون استانی بویژه (چهارمحال و بختیاری و کهکیلویه بویر احمد و فارس ) -احتمال خسارت به صنعت کشاورزی ، احتمال سقوط اشیا و درختان فرسوده –کاهش دید و اختلال در تردد جاده های بویژه در شرق استان و استانهای همجولر یزد سمنان -احتمال سقوط از ارتفاع
توصیه: حفاظت از محصولات و صنعت کشاورزی ، احتیاط در سفرهای بین شهری، بین استانی و برون شهری ، پرهیز از فعالیت‌های کوه نوردی، عدم اتراق در بستر رودخانه و مسیل ها ، عدم جابجایی عشایر -اجتناب از فعالیت در ارتفاعات و اتراق در زیر سازه های نیمه کاره و درختان فرسوده- مدیریت و محافظت از صنایع حساس ، استحکام سازه های موقت و گلخانه ها و بنرهای تبلیغاتی ، احتیاط در تردد جاده ای –عدم فعالیت کوهنوردی –اقدامات لازم اداره راهداری

این مطلب مفید بود ؟
بدمتوسطخوبخیلی خوبعالی
( تعداد رای دهنده 4, میانگین امتیاز: 2,75 از 5)
Loading...