شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
×

آیا فردا دوشنبه ۷ اسفند مدارس کرج و استان البرز تعطیل است؟

تعطیلی مدارس

مدارس ابتدایی البرز تعطیل شد

مدارس ابتدایی البرز تعطیل شد. مهدهای کودک و پیش دبستانی در سطح استان فردا تعطیل شد. معاون عمرانی استاندار البرز: مهدهای کودک و پیش دبستانی در سطح استان فردا به علت برودت هوا تعطیل و مدارس مقطع تحصیلی ابتدایی به دلیل بارش برف و برودت هوا در روز دوشنبه ۷ اسفندماه در استان غیرحضوری شد‌‌.

⇓ اخبار زیر مربوط به روزهای گذشته می باشد ⇓ 

مدارس ابتدایی البرز نیز هم تعطیل شد

تعطیلی مدارس البرز قطعی شد و کلاس ها غیر حضوری برگزار می شود.بااین تفاسیر مهدهای کودک و پیش دبستانی تعطیل و آموزش در مقطع ابتدایی البرز غیرحضوری است.

مهدی مهرور، مدیرکل مدیریت بحران استانداری البرز، در جمع اصحاب رسانه، گفت: چهارشنبه، چهاردهم دی ماه به واسطه آلودگی هوا برخی مقاطع مدارس استان البرز غیرحضوری خواهد بود.

وی ادامه داد: با این تفاسیر مهدهای کودک و پیش دبستانی تعطیل و آموزش در مقطع ابتدایی البرز غیرحضوری است. وی اضافه کرد: این تصمیم گیری به استثنای شهرستان طالقان و بخش آسارا در دستورکار قرار گرفت. بر اساس مصوبات این جلسه آموزش در مدارس استثتایی استان نیز بصورت غیرحضوری خواهد بود.

مدارس ابتدایی استان البرز هم تعطیل شد

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز گفت: فردا سه شنبه ۲۸ آذرماه مهدهای کودک، پیش دبستانی تعطیل و آموزش در مقطع ابتدایی این استان به جز شهرستان طالقان و بخش آسارا غیرحضوری است.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایرنا، احمد افضلی افزود: این تصمیم با توجه به استقرار جو پایدار، روند افزایش آلاینده ها و کاهش کیفیت هوا اتخاذ شده است.

وی بیان کرد: بر اساس مصوبات این جلسه آموزش در مدارس استثتایی استان نیز بصورت غیرحضوری خواهد بود.

افضلی از مدیران دستگاه های اجرایی البرز خواست با مرخصی کارکنان دارای اولویت شامل؛ افراد دارای بیماری‌های قلبی، تنفسی، خانم‌های باردار و مادرانی که فرزند زیر هفت سال دارند، موافقت کنند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز تاکید کرد: شهروندان با استفاده از وسایل نقلیه عمومی مسوولان را در مدیریت صحیح منابع و کاهش آلودگی هوای استان یاری دهند


دبستان‌های استان البرز مجازی شد

بر اساس اعلام کارگرده آلودگی هوا آموزش دبستان‌های البرز به صورت مجازی انجام می‌شود.
به گزارش خبرگزاری مهر، احمد افضلی، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز اعلام کرد: بر اساس مصوبه کارگروه اضطرار آلودگی هوای استان البرز، ۲۷ آذرماه مهدهای کودک و پیش دبستانی تعطیل و آموزش در مقطع دبستان به غیر از شهرستان طالقان بصورت مجازی خواهد بود.

گفتنی است غیرحضوری شدن مدارس استثنایی در تمامی مقاطع تحصیلی و همچنین عدم فعالیت‌های ورزشی در فضای باز برای سایر مقاطع از دیگر مصوبات این جلسه بود.

مدارس ابتدایی و متوسطه اول البرز فردا غیرحضوری شد

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار البرز از تعطیلی مهدهای کودک و پیش دبستانی و مقاطع دبستان و متوسطه اول استان به غیر از طالقان در روز دوشنبه ۱۳ آذر خبر داد.

برای بسیاری از والدین و دانش آموزان این سوال پیش آمده است که آیا فردا شنبه ۲۷ آبان ۱۴۰۲ مدارس کرج و شهرهای استان البرز به علت راهپیمایی حمایت از غزه فلسطین و یا آلودگی هوا تعطیل است یا خیر؟

تا لحظه تنظیم این خبر فردا شنبه ۲۷ آبان ۱۴۰۲ همه مدارس استان البرز باز و دایر است و هیچ خبری مبنی بر تعطیلی احتمالی فردا نیست.

مگر اینکه تا قبل از فردا شدت آلودگی هوا طوری باشد که مدارس تعطیل شود، در صورت صدور اطلاعیه رسمی تعطیلی مدارس از سوی وزارت آموزش و پرورش این خبر به روزرسانی خواهد شد

شاخص فعلی کیفیت هوای کرج،  باد ناجی هوای کرج شد

  • کرج ۵۳ – ۸۷ ؛ سالم
  • فردیس ۱۰۸ ؛ ناسالم برای گروه های حساس
  • مهرشهر ۱۱۳ ؛ ناسالم برای گروه های حساس

شاخص کیفیت هوای کرج با توجه به ورزش باد که از دیروز (۲۵ آبان) شروع شد، هم‌اکنون روی عدد ۸۰ و قابل قبول است.

مطابق با تعریف شرکت کنترل کیفیت هوا، شاخص اندازه گیری آلودگی هوا بر اساس استاندارد EPA دارای تقسیم بندی زیر است: صفر تا ۵۰ پاک، ۵۱ تا ۱۰۰ سالم، ۱۰۱ تا ۱۵۰ ناسالم برای گروه های حساس، ۱۵۱ تا ۲۰۰ ناسالم برای همه، ۲۰۰ تا ۳۰۰ بسیار ناسالم، ۳۰۰ تا ۵۰۰ خطرناک.

این مطلب مفید بود ؟
بدمتوسطخوبخیلی خوبعالی
( تعداد رای دهنده 22, میانگین امتیاز: 4,09 از 5)
Loading...