شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
×

آخرین اخبار تعطیلی مدارس تبریز و آذربایجانشرقی سه شنبه ۸ اسفند

تعطیلی مدارس

اطلاعیه تاخیر یا تعطیلی مدارس آذربایجان شرقی سه شنبه ۸ اسفند

مدارس ابتدایی تبریز سه‌شنبه ۸ اسفند ۱۴۰۲ با یک ساعت تاخیر آغاز می‌شود

با توجه به برودت هوا؛ فعالیت آموزشی مدارس شهری و روستایی نواحی پنجگانه آموزش و پرورش تبریز و منطقه خسروشاه در مقطع تحصیلی ابتدایی در شیفت صبح، با یک ساعت تاخیر، آغاز خواهد شد.

صوفیان
با توجه به برودت هوا؛ مدارس شهری و روستایی این منطقه در تمامی مقاطع تحصیلی شیفت صبح با یک ساعت تاخیر شروع به فعالیت، خواهند نمود.

مهربان
با توجه به سرمای شدید هوا در منطقه مهربان، فعالیت مدارس این منطقه در تمامی مقاطع تحصیلی مدارس شهری، روستایی در شیفت صبح با یک ساعت تاخیر آغاز خواهد گردید.

تسوج
با توجه به برودت هوا در منطقه تسوج، فعالیت مراکز پیش دبستانی و مدارس این منطقه در تمامی مقاطع تحصیلی شیفت صبح با یک ساعت تاخیر، شروع می‌شود.

خواجه
با توجه به برودت هوا در منطقه خواجه، فعالیت مدارس این منطقه در تمامی مقاطع تحصیلی مدارس شهری و روستایی شیفت صبح با یک ساعت تاخیر، آغاز خواهد گردید.

سراب
با توجه به سرمای شدید هوا در منطقه سراب، فعالیت مدارس این منطقه در تمامی مقاطع تحصیلی مدارس شهری و روستایی شیفت صبح با یک ساعت تاخیر، شروع می‌شود.

ایلخچی
با توجه به برودت هوا در منطقه ایلخچی، فعالیت مدارس این منطقه در تمامی مقاطع تحصیلی مدارس شهری، روستایی در شیفت صبح با یک ساعت تاخیر آغاز خواهد شد.

اسکو
با توجه به برودت هوا؛ فعالیت تمامی مدارس منطقه اسکو ( مدارس شهری و روستایی اسکو و شهر جدید #سهند ) در شیفت صبح و در تمامی مقاطع تحصیلی، با یک ساعت تاخیر، آغاز خواهد شد.

⇓ اخبار زیر مربوط به روزهای گذشته می باشد ⇓ 

اطلاعیه فعالیت مدارس استان آذربایجان شرقی

با توجه به بارش برف، برودت هوا و لغزندگی سطح معابر در منطقه اهر، فعالیت مدارس این منطقه در روز دوشنبه  ۲۷ آذر ماه ۱۴۰۲ در مقاطع تحصیلی پیش دبستان، دبستان و متوسطه اول مدارس شهری و در تمامی مقاطع تحصیلی مدارس روستایی در شیفت صبح غیرحضوری می باشد.گفتنی است مدارس استثنائی این منطقه در شهر و روستا در تمامی مقاطع تحصیلی شیفت صبح و بعد از ظهر غیر حضوری می باشد.

با توجه به بارش برف و برودت هوا، لغزندگی سطح معابر و نامناسب بودن وضعیت تردد در تعدادی از  روستاهای منطقه #اسکو  فعالیت آموزشی مدارس دهستان گنبرف ( روستاهای قندیلو، آشستان، آغچه کهل، اربط، مجارشین، کردآباد و گنبرف ) و دهستان سهند ( روستاهای اسفنجان، اسکندان، آمقان، عنصرود، کهنمو و کندوان ) در تمامی مقاطع تحصیلی در روز دوشنبه ۲۷ آذرماه ۱۴۰۲ با یک ساعت تاخیر شروع خواهد شد.


مدارس تبریز در روز سه‌شنبه ۱۴ آذر غیرحضوری شد

پیرو مصوبات کمیته اضطرار آلودگی هوای استان، با توجه به آلودگی هوا، مدارس شهرستان تبریز ( نواحی پنجگانه، خسروشاه، باسمنج و سردرود) و شهرستان اسکو ( اسکو، ایلخچی، و شهر جدید سهند) در روز سه‌شنبه ۱۴ آذر ماه در تمامی مقاطع تحصیلی در هر دو شیفت صبح و بعد از ظهر غیرحضوری خواهد بود.

نظارت بر فرایند تشکیل کلاس‌های مجازی و ارائه مطالب آموزشی به دانش‌آموزان بر عهده مدیران محترم مدارس خواهد بود.

مدارس تبریز و اسکو در روز دوشنبه به دلیل آلودگی هوا غیرحضوری شد.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از مهر، پیرو مصوبات کمیته اضطرار آلودگی هوای آذربایجان شرقی، با توجه به آلودگی هوا، مدارس شهرستان تبریز شامل نواحی پنجگانه، خسروشاه، باسمنج و سردرود در روز دوشنبه ۱۳ آذر ماه در تمامی مقاطع تحصیلی در هر دو شیفت صبح و بعد از ظهر غیرحضوری خواهد بود.

همچنین مدارس شهرستان اسکو شامل شهر اسکو، ایلخچی و شهر جدید سهند در روز دوشنبه ۱۳ آذر ماه در تمامی مقاطع تحصیلی در هر دو شیفت صبح و بعد از ظهر غیرحضوری خواهد بود.

 

برای بسیاری از والدین و دانش آموزان این سوال پیش آمده است که آیا فردا شنبه ۲۷ آبان ۱۴۰۲ مدارس تبریز به علت راهپیمایی حمایت از غزه فلسطین و یا آلودگی هوا تعطیل است یا خیر؟

تعطیلی مدارس در روز شنبه صحت ندارد

به اطلاع می رساند بنا بر پیگیری صورت گرفته تعطیلی مدارس در روز شنبه ۲۷ ام آبان ماه در بعضی از استانها و شهر تبریز که در فضای مجازی منتشر شده است صحت ندارد و همه مدارس تبریز باز و دایر است.

این مطلب مفید بود ؟
بدمتوسطخوبخیلی خوبعالی
( تعداد رای دهنده 39, میانگین امتیاز: 4,15 از 5)
Loading...