شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
×

آیا مدارس اردبیل تعطیل است؟ ۸ اسفند ۱۴۰۲

تعطیلی مدارس

برف و سرما مدارس اردبیل را غیرحضوری کرد

اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل طی اطلاعیه ای اعلام کرد: به علت برودت هوا و بارش برف، فعالیت آموزشی دوره تحصیلی پیش دبستانی، ابتدایی و استثنایی مدارس روستایی و شهری اردبیل در نوبت صبح روز سه شنبه ۸ اسفند ماه به صورت غیر حضوری بوده و از طریق شبکه آموزشی «شاد» انجام خواهد شد.

⇓ اخبار زیر مربوط به روزهای گذشته می باشد ⇓ 

برف و سرما مدارس مشگین‌شهر و خلخال را تعطیل کرد

فعالیت آموزشی مقاطع پیش‌دبستانی، ابتدایی، متوسطهٔ اول و استثنایی مدارس مشگین‌شهر و خلخال دوشنبه ۷ اسفند ۱۴۰۲ در نوبت صبح از طریق سکوی آموزشی شاد انجام خواهد شد

مدارس اردبیل فردا تعطیل شد

روابط عمومی آموزش و پرورش استان اردبیل اعلام کرد به دلیل نامساعد بودن هوا و وزش تندباد مدارس مشگین‌شهر فردا سوم دی ماه در مقاطع مختلف تعطیل است.
باشگاه خبرنگاران: روابط عمومی آموزش و پرورش استان اردبیل اعلام کرد به دلیل نامساعد بودن هوا و وزش تندباد مدارس مشگین‌شهر فردا سوم دی ماه در مقاطع مختلف تعطیل است.

روابط عمومی آموزش و پرورش استان اردبیل طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد: بدلیل نامساعد بودن شرایط جوی مقاطع متوسطه دوره اول،ابتدایی ،پیش دبستانی ومدارس استثنایی روز یکشنبه سوم دی ماه در نوبت قبل از ظهر در مشگین شهر تعطیل است. در این اطلاعیه آماده است آموزش مقاطع نام برده بصورت غیر حضوری و در برنامه شاد برقرار خواهد بود.


مدارس برخی مناطق اردبیل غیرحضوری شد

به‌دلیل برودت هوا فردا سه‌شنبه ۲۸ آذرماه ۱۴۰۲ مدارس ابتدایی شهرستان‌های اردبیل، سرعین، نیر، نمین و هیر مجازی است.


بارش برف مدارس اردبیل را تعطیل کرد

روابط عمومی آموزش و پرورش استان اردبیل در اطلاعیه ای اعلام کرد: فعالیتهای آموزشی مدارس اردبیل، نیر، نمین،هیر، سرعین و ارشق در نوبت‌های صبح و عصر به صورت غیر حضوری برگزار می شود.

به گزارش روز دوشنبه ایرنا روابط عمومی آموزش و پرورش استان اردبیل در اطلاعیه ای اعلام کرد: به دلیل برودت هوا و بارش برف در اردبیل، نیر، هیر، نمین، سرعین و ارشق کلیه مقاطع تحصیلی و در لاهرود، کوثر و مشگین شهر فعالیت های آموزشی دوره های پیش دبستانی و ابتدایی شهری و روستایی و کلیه مدارس استثنایی در نوبت صبح و عصر بصورت غیر حضوری بوده و از طریق شبکه آموزشی «شاد» انجام خواهد شد.

همچنین در لاهرود فعالیت مدارس متوسطه اول و دوم با یک ساعت تاخیر آغاز خواهد شد.


وضعیت تعطیلی مدارس اردبیل فردا ۶ آذر

به گزارش شامگاه یکشنبه ایرنا، روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل با صدور اطلاعیه‌ای در خصوص نحوه استمرار فعالیت آموزشی مدارس در روز دوشنبه ۶ آذرماه ۱۴۰۲ اعلام کرد: به علت شدت وزش باد در شهرستان اردبیل، گرمی، سرعین، نیر و نمین فعالیت آموزشی مدارس ابتدایی شهری و روستایی و کلیه مدارس استثنایی به صورت غیرحضوری بوده و از طریق شبکه آموزشی «شاد» انجام خواهد شد.

مدیر کل هواشناسی استان اردبیل نیز اعلام کرد: پیرو صدور هشدار سطح نارنجی هواشناسی در استان، بیشینه سرعت وزش باد در ایستگاه هواشناسی اردبیل با ۹۴ کیلومتر بر ساعت است.

مجید کوهی سرعت وزش باد شدید در شهرستان سرعین را ۹۰ کیلومتر، شهرستان گرمی ۸۶ و در شهرستان نیر را ۸۰ کیلومتر بر ساعت اعلام کرد.

بنا به اعلام وی، این سامانه آب و هوایی باعث وزش تند بادهایی به نسبت شدید در سطح استان اردبیل و موجب خیزش گرد و خاک در مناطق مستعد شده است.

وی همچنین از تشدید این سامانه در روز دوشنبه با احتمال افزایش سرعت لحظه ای باد خبر داد و اعلام کرد: آسمان اردبیل هم اکنون صاف همراه با وزش باد و دمای هوا ۱۰ درجه سانتی‌گراد بالای صفر است.

بنا به اعلام اداره کل هواشناسی استان اردبیل، بر اساس نقشه‌های پیش بینی هواشناسی، این وضعیت جوی تا اواخر روز دوشنبه(فردا) ادامه خواهد یافت و در طول این مدت منجر به خیزش گرد و خاک محلی شده و باعث تقلیل دید افقی خواهد شد.

بر اساس گزارش این اداره کل، از اواخر روز دوشنبه تا عصر سه شنبه (۷ آذر) با نفوذ سامانه ناپایدار و نفوذ زبانه‌های پرفشار در سطح زمین در بیشتر مناطق استان به ویژه مناطق مرکزی و شمالی، بارش باران و برف در استان آغاز شده و با افزایش ابرناکی، کاهش محسوس دمای هوا و مه آلود بودن آسمان پیش بینی می شود.

پیش بینی اداره کل هواشناسی استان اردبیل حاکی است که این روند ناپایدار جوی تا صبح چهارشنبه (۸ آذر) تداوم داشته و با خروج این سامانه تا انتهای هفته جو استان پایدار شده و آسمان استان غالباً نیمه ابری خواهد بود.

این مطلب مفید بود ؟
بدمتوسطخوبخیلی خوبعالی
( تعداد رای دهنده 1, میانگین امتیاز: 5,00 از 5)
Loading...