سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
×

مهلت ثبت نام خودرو در سامانه یکپارچه تمدید می شود؟

با توجه به اختلال دو تا سه روزه در سامانه یکپارچه خودرو، حال این سوال پیش می آید که آیا مهلت انتخاب خودرو از این سامانه تمدید می شود؟

در صورتی تنها یک روز تا پایان مهلت ثبت نام خودرو در سامانه یکپارچه باقی مانده است که بسیاری از متقاضیان و کاربران هنوز برای ورود به سامانه و انتخاب ۵ اولویت خودرویی خود با مشکل مواجه هستند.

سامانه یکپارچه خودرو در دو تا سه روز اول دچار اختلال بود و کمتر در دسترس قرار داشت اما از روز سوم به بعد در دسترس قرار گرفت اما نه به صورت کامل. هنوز بسیاری از کاربران پیام اخطار دریافت می‌کنند. آن هم در حالی که فردا دهم خرداد ماه آخرین مهلت قانونی ثبت نام در سامانه است.

تمدید مهلت انتخاب خودرو از سامانه یکپارچه
با توجه به اختلال دو تا سه روزه در سامانه یکپارچه خودرو، بسیاری از متقاضیان هنوز نتوانسته اند در این سامانه ثبت نام کنند و این نگرانی وجود دارد که امروز و فردا هم ترافیک سامانه افزایش پیدا کند و سامانه دوباره از دسترس خارج شود. برای همین بسیاری از افراد خواستار تمدید مهلت انتخاب خودرو از سامانه یکپارچه خودرو هستند.

البته تاکنون هیچ کدام از مقامات رسمی خبری درباره تمدید مهلت ثبت نام خودرو اعلام نکرده‌اند. اما اگر چنین فرصت مجددی وجود داشته باشد باید امروز به اطلاع متقاضیان برسد.

در توضیحات این سامانه آمده است که زمان ثبت‌نام تأثیری در اولویت عرضه خودرو ندارد.


اخبار زیر مربوط به دوره های قبلی می باشد


برندگان رزرو فروش فوق العاده ایران خودرو مشخص شد

اسامی رزرو اول برندگان فروش فوق العاده طرح حمایت از خانواده اسفندماه محصولات ایران خودرو اعلام شد.
به گزارش راهبرد معاصر، اسامی رزرو اول (برنده دوم) برندگان فروش فوق العاده  ایران خودرو در طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت ویژه اسفند ماه ۱۴۰۱ بر روی وبسایت ایران خودرو به نشانی esale.ikco.ir قرار گرفت و از پروفایل مشتریان قسمت استعلام وضعیت قرعه کشی با عنوان برنده دوم قابل مشاهده می‌باشد.

همچنین اطلاع رسانی از طریق ارسال پیامک به برگزیدگان نیز صورت خواهد گرفت.

مهلت تکمیل وجه: ۷ فروردین ۱۴۰۲


فرصت ثبت نام ایران خودرو تا ساعت ۱۳ امروز تمدید شد

با توجه به تاخیر در ارسال اطلاعات حساب وکالتی مشتریان توسط برخی از بانک ها، گروه صنعتی ایران خودرو زمان تعیین برندگان طرح فروش فوق العاده را از ساعت ۱۱ به ساعت ۱۷ امروز ۲۱ اسفندماه موکول و مهلت نام نویسی را تا ساعت ۱۳ تمدید کرد.
به گزارش بورس نیوز، با توجه به تاخیر در ارسال افتتاح حساب و یا تکمیل موجودی متقاضیان شرکت در طرح فروش فوق العاده برخی از متقاضیان توسط بانک‌های عامل و یا ارسال اطلاعات ناقص، گروه صنعتی ایران خودرو به منظور ایجاد شرایط برابر برای تمامی متقاضیان، زمان تعیین برندگان در این طرح را به ساعت ۱۷ امروز ۲۱ اسفندماه موکول کرد تا مشتریانی که در روز گذشته نسبت به افتتاح و یا تکمیل موجودی حساب وکالتی اقدام کرده اند، فرصت کافی برای ثبت نام داشته باشند.

این گزارش در عین حال می‌افزاید، زمان افتتاح حساب و یا تکمیل موجودی تمدید نشده و صرفا متقاضیانی که تا ساعت ۱۴ روز شنبه ۲۰ اسفندماه به افتتاح حساب اقدام کرده اند، امکان نام نویسی خواهند داشت.

براساس این گزارش، مراسم تعیین برندگان به صورت مستقیم از طریق پایگاه اینترنتی ایران خودرو به نشانی ikco.ir و صفحه رسمی این شرکت در آپارات به نشانی ikco_ir به صورت مستقیم پخش خواهد شد.

گفتنی است، تاکنون نزدیک به دو میلیون نفر نسبت به نام نویسی اقدام کرده اند و سایر متقاضیان نیز تا ساعت ۱۳ امروز مهلت دارند تا نسبت به ثبت نام اولیه در سایت فروش اینترنتی ایران خودرو به نشانی esale.ikco.ir اقدام کنند.


بخشنامه فروش فوق العاده ایران خودرو ویژه عید نیمه شعبان

به اطلاع می رساند شرکت ایران خودرو در نظر دارد به مناسبت عید سعید نیمه شعبان نسبت به فروش فوق العاده برخی از محصولات با موعد تحویل ۹۰ روزه ویژه متقاضیان عادی ، قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت و جایگزینی خودروهای فرسوده اقدام نماید.
متقاضیان گرامی طرح عادی می بایست در روز سه شنبه ۱۴۰۱/۱۲/۱۶ تا ساعت ۱۴ روز شنبه ۱۴۰۱/۱۲/۲۰ با مراجعه به بانک های عامل که نشانی اینترنتی آن نیز در ذیل آمده است نسبت به افتتاح حساب وکالتی و تکمیل موجودی برای محصولات سواری مبلغ ۱,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال (یکصد و سی میلیون تومان) و خانواده هایما ۴,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال (چهارصد میلیون تومان) اقدام فرمایند.
امکان ثبت نام از ساعت ۱۱ صبح روز چهارشنبه مورخ ۱۴۰۱/۱۲/۱۷ شروع و تا ساعت ۲۴ روز شنبه مورخ ۱۴۰۱/۱۲/۲۰ در سـایت فروش اینترنتی ایران خودرو به نشانی : esale.ikco.ir فراهم خواهد بود.

زمان قرعه کشی با حضور مراجع نظارتی روز یکشنبه مورخ ۱۴۰۱/۱۲/۲۱ می باشد.

چه خودروهایی عرضه خواهد شد

در این طرح محصولات سورن پلاس بنزینی، دناپلاس توربورشارژ اتوماتیک و هایما S۵ و S۷ عرضه خواهد شد.

جدول فروش فوقالعاده ایران خودرو (اسفند ماه) از طریق قرعه کشی

(ویژه قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، عادی و جایگزینی خودرو فرسوده)

شرح خودرورنگ های قابل عرضهقیمت مصوب فروش(ریال)موعد تحویل
هایما S7 پلاسسفید – مشکی – آبنوس – خاکستری – زغالی – نقره ای۸/۵۸۰/۱۳۸/۰۰۰۹۰ روزه
هایما S5 At6سفید – مشکی – آبنوس – خاکستری – زغالی – نقره ای۸/۱۵۳/۲۳۱/۰۰۰
سورن پلاس بنزینیسفید – مشکی – خاکستری – متالیک – آبی کبود۲/۶۹۲/۳۹۳/۰۰۰
دنا پلاس اتوماتیکسفید – مشکی – آبنوس – خاکستری – نقره ای  تیتانیوم – آبی رویال۴/۱۱۲/۲۸۹/۰۰۰

سامانه وکالتی بانک های عامل

  • بانک ملی : https://firoozeh.bmi.ir/signin
  • بانک ملت:  https://bastam.bankmellat.ir/bastam/start
  • بانک صادرات: https://sep.bsi.ir/sign
  • بانک تجارت: https://www.tejaratbank.ir/vekalati
  • بانک سپه: https://ebanksepah.ir
  • بانک پاسارگاد: https://bpi.ir
  • بانک پارسیان: https://vekalati.parsian-bank.ir
  • بانک رفاه: https://mehvar.rb24.ir
  • بانک مهر ایران https://customers.qmb.ir/vekalati
  • بانک کشاورزی https://ib.bki.ir/pid186.lmx
  • بانک قرض الحسنه رسالت https://vbank.rqb.ir
  • بانک اقتصاد نوین https://modern.enbank.ir/netway/index
  • بانک آینده https://ba24.ir/advocacy

طرح جدید پیش فروش محصولات سایپا ویژه دیماه ۱۴۰۱ از ساعت ۱۰ صبح روز پنجشنبه مورخ ۱۴۰۱/۱۰/۲۲ فعال خواهد شد و تا پایان روز یکشنبه مورخ ۱۴۰۱/۱۰/۲۶ ادامه خواهد داشت.

شرایط پیش فروش یکساله عادی و طرح قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت

نوع خودرومبلغ علی الحساب پیش پرداخت (ریال)قیمت خودروزمان تحویل
ساینا S دوگانه سوز۱/۱۴۲/۵۰۰/۰۰۰قیمت روز خودرو در زمان تحویل مندرج در قرارداد مشتریانشهریور الی بهمن ۱۴۰۲
کوییک مدل GX۱/۱۲۶/۵۰۰/۰۰۰
کوییک R  اتوماتیک۱/۴۸۶/۷۵۰/۰۰۰
کوییک R مدل GX۱/۱۷۶/۲۳۰/۰۰۰

زمان تحویل خودروها مطابق جدول فوق در (هفته چهارم) ماه‌های ذکر شده می باشد

زمان قرعه کشی فروش فوق العاده ایران خودرو (دی ماه)

گروه صنعتی ایران‌خودرو در تازه‌ترین طرح فروش محصولات خود، سورن پلاس دوگانه‌سوز، پارس سال سفارشی (‌ELX)، پارس سال سفارش با موتور XU۷P و راناپلاس را با موعد تحویل ۹۰ روزه عرضه می‌کند.

ایران خودرو اعلام کرده است با توجه با اختلالات در سایت‌های اینترنتی، برنامه فروش فوق‌العاده چهار محصول تا چهارشنبه ۲۱ دی ماه ادامه خواهد داشت

این طرح برای سه گروه متقاضیان عادی، طرح جایگزینی خودروهای فرسوده و حمایت از خانواده و جوانی جمعیت اجرا خواهد شد.
متقاضیان نهایی سه شنبه ۲۷ دی‌ماه از طریق قرعه‌کشی با حضور نمایندگان نهادهای نظارتی انتخاب خواهند شد. مراسم قرعه‌کشی به صورت مستقیم از طریق سایت ایران خودرو به نشانی ‌‌ikco.ir و صفحه رسمی این شرکت در آپارات به نشانی ikco_ir پخش خواهد شد.
متقاضیان می‌توانند در موعد تعیین شده از طریق سایت فروش اینترنتی محصولات ایران‌خودرو به نشانی esale.ikco.ir نسبت به ثبت نام اولیه اقدام کنند.


تمدید مهلت ثبت نام فروش ایران‌خودرو به دلیل اختلال سایت

گروه صنعتی ایران‌خودرو در اطلاعیه از تمدید مهلت ثبت‌نام طرح جاری فروش فوق‌العاده چهار محصول خود در سه قالب (عادی، ویژه مادران و جایگزینی خودروهای فرسوده) تا روز یکشنبه هفته آینده (٢۵ دی ماه) در پی کندی سایت فروش اینترنتی این شرکت خبر داد.

به گزارش ایسنا، سایت فروش گروه صنعتی ایران‌خودرو روز گذشته (یکشنبه) همزمان با آغاز چهل و دومین فروش فوق‌العاده محصولات این گروه خودروسازی، دچار اختلال شد و متقاضیان امکان ورود به سایت را نداشتند؛ از همین روی ایران‌خودرو مهلت ثبت‌نام را که تا پایان روز سه‌شنبه (٢٠ دی ماه) بود، یک روز دیگر تمدید کرد.

در حالی اختلال سایت از پیش از ظهر امروز رفع شد که میزان تقاضا بسیار شدت گرفت و سایت با کندی روبرو شد. بر همین اساس مشتریان همچنان در روند ثبت‌نام خود دچار مشکل هستند.

در این راستا، ایران‌خودرو تصمیم گرفت به‌جهت اطمینان خاطر مشتریان خود، این مهلت ثبت‌نام را تا روز یکشنبه هفته آینده (٢۵ دی ماه) تمدید کند.

در  اطلاعیه گروه صنعتی ایران‌خودرو آمده است:

پس از رفع اختلال روز گذشته، با توجه به ترافیک بالای مراجعان برای ثبت در سایت فروش اینترنتی محصولات ایران‌خودرو، این سایت با کندی مواجه شده و تعداد زیادی از متقاضیان در صف انتظار ورود به سایت مانده‌اند.

این در حالیست که علیرغم کندی سایت فروش، ثبت‌نام در حال انجام است و تنها در روز جاری قریب  به ۶۰۰ هزار نفر ثبت‌نام اولیه خود را انجام داده‌اند.

ایران‌خودرو در اطلاعیه خود تاکید کرده است که ”مشتریان از بابت از دست رفتن زمان ثبت‌نام نگران نباشند و با توجه به تمدید طرح فروش تا پایان روز یکشنبه ۲۵ دی‌ماه، شتابی برای ثبت‌نام نداشته باشند؛ در صورت مواجهه با کندی و عدم ورود، در ساعت دیگری به سایت فروش مراجعه کنند. ”.


آغاز فروش فوق العاده ۴ محصول ایران خودرو از فردا

طرح جدید فروش فوق العاده محصولات ایران خودرو ویژه متقاضیان عادی، جوانی جمعیت و جایگزینی خودرو فرسوده از فردا یکشنبه آغاز خواهد شد. زمان فعال سازی این بخشنامه بر روی سایت فروش ایران خودرو ساعت ۱۰ صبح روز یکشنبه ۱۴۰۱/۱۰/۱۸ شروع و تا تاریخ ۱۴۰۱/۱۰/۲۰ ادامه دارد.

جدول فروش فوقالعاده ایران خودرو (دی ماه) از طریق قرعه کشی

(ویژه قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، عادی و جایگزینی خودرو فرسوده)

شرح خودرورنگ های قابل عرضهقیمت مصوب فروش(ریال)موعد تحویل
سورن + (پلاس) دوگانه سوزسفید – مشکی – خاکستری متال – آبی کبود۲/۸۱۱/۸۹۴/۰۰۰۹۰ روزه
پژو پارس سال سفارشی (ELX) با موتور XU7Pسفید – مشکی – خاکستری۲/۰۹۱/۲۵۸/۰۰۰
پژو پارس سال سفارشی با موتور XU7Pسفید – مشکی – خاکستری۱/۸۵۱/۷۰۷/۰۰۰
۳۰ روزه

راناپلاسخاکستری – سفید – مشکی – نقره ای۲/۱۵۰/۶۶۱/۰۰۰

مراسم قرعه کشی به صورت مستقیم از طریق سایت ایران خودرو به نشانی ikco.ir و صفحه رسمی این شرکت در آپارات به نشانی ikco_ir پخش خواهد شد. متقاضیان می‌توانند در موعد مقرر با مراجعه به سایت فروش اینترنتی ایران خودرو به نشانی esale.ikco.ir نسبت به ثبت نام اولیه اقدام کنند.


زمان قرعه‌ کشی ایران خودرو اعلام شد

طرح فروش فوق العاده ایران خودرو از تاریخ ۲۶ تا ۲۸ آذرماه در جریان بود و حالا قرار است فردا ۳۰ آذر ماه قرعه کشی ایران خودرو انجام و نتیجه آن اعلام شود. طرحی که به طرح یلدایی ایران خودرو معروف است.
به گزارش تجارت‌نیوز، از ابتدای هفته جاری یعنی ۲۶ آذر ماه ایران خودرو از فروش فوق‌ العاده جدید خود رونمایی کرد. فروش فوق‌العاده‌ای که در آن دو خودروی سورن پلاس دوگانه سوز و پژو پارس عرضه می‌شد. متقاضیان این فروش فوق‌ العاده سه روز برای ثبت نام خودرو فرصت داشتند.

البته این فرصت تنها در اختیار دو گروه قرار داشت؛ یکی مادران دارای دو فرزند و بیشتر و دیگری مالکان خودروهای فرسوده.

از روز شنبه تا دوشنبه مهلت ثبت نام محصولات ایران خودرو وجود داشت و آنگونه که این خودروساز اعلام کرده است، روز ۳۰ آذرماه یعنی روز چهارشنبه مراسم قرعه کشی ایران خودرو برگزار می‌شود.

انتظار می‌رود، نتایج قرعه کشی ایران خودرو در طرح یلدایی ظرف چند ساعت اعلام شود. مگر اینکه مانند دفعات قبل اختلالی در سایت ایجاد و اعلام نتایج قرعه کشی را با تاخیر مواجه کند.

نتایج قرعه کشی ایران خودرو مانند دفعات قبل در سامانه esale.ikco.ir اعلام می‌شود.

برندگان پس از اعلام نتایج ۷۲ ساعت یعنی سه روز کاری فرصت دارند که وجه مورد نیاز را واریز کنند تا ثبت نام آنها تکمیل شود.

سود خرید محصولات ایران خودرو

در این فروش فوق العاده دو مدل خودروی سورن پلاس دوگانه سوز و پژو پارس ای ال ایکس عرضه شده است. قیمت کارخانه سورن پلاس ۲۸۱ میلیون تومان اعلام شده اما قیمت بازار آزاد این خودرو حدود ۴۶۷ میلیون تومان است. همچنین قیمت کارخانه پژو پارس ۲۰۹ میلیون تومان است اما قیمت بازار آزاد این خودرو حدود ۴۴۰ میلیون تومان است.

قیمت سورن پلاس و پارس در فروش فوق‌العاده مالکان خودروهای فرسوده اعلام نشد و ایران خودرو در اطلاعیه خود به ذکر این نکته بسنده کرده که تعیین قیمت خودروی جایگزین در زمان واریز وجه مشتری و پس از اسقاط خودروی فرسوده ومجاز شدن مشتری برای ثبت نام اعلام می‌شود. یعنی حدود سه ماه دیگر.

نکته دیگری که این فروش فوق العاده را خبرساز کرد، حذف شرط داشتن گواهینامه برای مادران زیر ۱۸ سال بود. اگرچه داشتن گواهینامه و شرط سنی ۱۸ سال برای شرکت در فروش محصولات خودروسازان ضروری است اما ایران خودرو شرط داشتن گواهینامه برای مادران را حذف کرد.


فروش فوق‌العاده ایران‌خودرو (آذرماه)

مشتریان نهایی این دو محصول ۳۰ آذرماه از طریق قرعه کشی با حضور نمایندگان نهادهای نظارتی انتخاب خواهند شد.
ایکوپرس- دو محصول سورن پلاس دوگانه‌سوز و پارس ‌ELX با موتور XU۷ پلاس در طرح فروش فوق‌العاده برای دو گروه متقاضیان طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت و دارندگان خودروهای فرسوده از شنبه ۲۶ آذرماه به مدت سه روز عرضه می‌شوند.

فروش فوق العاده محصولات ایران خودرو آذر۱۴۰۱

شرح خودرورنگ های قابل عرضهقیمت مصوب فروش(ریال)موعد تحویل
سورن پلاس دوگانه سوزسفید – مشکی – خاکستری متال – آبی کبودقیمت محصولات ماهانه بر روی سایت فروش ایران خودرو اعلام می گردد و تعیین قیمت خودروی جایگزین در زمان واریز وجه مشتری و پس از اسقاط خودروی فرسوده و مجاز شدن مشتری برای ثبت نام خواهد بود.۳ ماهه
پارس ELX با موتور XU7Pسفید – مشکی – خاکستری

مشتریان نهایی این دو محصول ۳۰ آذرماه از طریق قرعه کشی با حضور نمایندگان نهادهای نظارتی  انتخاب خواهند شد.

مراسم قرعه کشی به صورت مستقیم از طریق سایت ایران خودرو به نشانی ikco.ir و صفحه رسمی این شرکت در آپارات به نشانی ikco_ir پخش خواهد شد. متقاضیان می‌توانند در موعد مقرر با مراجعه به سایت فروش اینترنتی ایران خودرو به نشانی esale.ikco.ir نسبت به ثبت نام اولیه اقدام کنند.


اخبار دوره های قبل


زمان قطعی قرعه‌کشی فروش فوری و فوق العاده ایران خودرو

مشتریان نهایی در تاریخ چهارشنبه ۹ آذرماه ۱۴۰۱ از طریق قرعه‌کشی با حضور نهادهای نظارتی انتخاب خواهند شد‌.

مهلت ثبت نام فروش فوری ایرانخودرو آذرماه

متقاضیان می‌توانند به مدت چهار روز یعنی تا فردا یکشنبه با مراجعه به سایت فروش اینترنتی ایران‌خودرو نسبت به ثبت نام اولیه اقدام کنند‌.


زمان ثبت نام سومین دوره قرعه‌کشی یکپارچه خودرو تمدید شد

سخنگوی وزارت صنعت، معدن و تجارت از تمدید زمان ثبت نام سومین دوره قرعه‌کشی یکپارچه خودرو خبر داد.  امید قالیباف با اعلام این مطلب اظهار کرد: به‌دلیل درخواست متقاضیان زمان ثبت نام تا ساعت ۱۶ روز شنبه ۱۹ شهریور تمدید شد.

پس از دو دوره عرضه موفقیت‌آمیز خودرو در قالب سامانه یکپارچه تخصیص خودرو که در اردیبهشت و تیر ماه امسال انجام شد، سومین دوره عرضه خودرو از روز چهارشنبه گذشته (۱۶ شهریور) آغاز شد.

در سومین دوره عرضه خودرو در سامانه یکپارچه تخصیص نزدیک به ۶۰ هزار خودرو عرضه می‌شود که ۵۰ درصد ظرفیت قرعه کشی به طرح جوانی و ۲۰ درصد ظرفیت به خودروهای فرسوده اختصاص پیدا کرده است.


مرحله سوم ثبت نام از متقاضیان خودرو در سامانه یکپارچه که از ۱۶ شهریور ماه آغاز شده بود، امروز جمعه ۱۸ شهریور پایان می‌یابد. متقاضیان ثبت نام خودرو در سامانه یکپارچه در زمان باقی مانده می‌توانند با ورود به سامانه یکپارچه تخصیص خودرو sale.iranecar.com ثبت نام کنند. روز گذشته سامانه یکپارچه خودرو برای ساعاتی در دسترس نبود، باید دید مهلت ثبت نام  خودرو تمدید خواهد شد یا نه؟

مهلت ثبت نام در قرعه کشی خودرو

فروش فوق العاده ایران‌ خودرو

گروه صنعتی ایران‌ خودرو، از امروز ‌فروش فوق العاده ۶ محصول با موعد تحویل ۹۰ روزه را آغاز می‌کند و این ثبت‌نام تا تکمیل ظرفیت محصولات از طریق سامانه یکپارچه تخصیص خودرو ادامه خواهد داشت. متقاضیان محترم می توانند با مراجعه به نشانی اینترنتی https://sale.iranecar.com نسبت به ثبت‌نام و تکمیل فرایند خرید خودرو در طرح مذکور شرکت کنند.

فروش فوق العاده محصولات ایران خودرو شهریور ۱۴۰۱

شرح خودرورنگ های قابل عرضهقیمت مصوب فروش(ریال)بهای اشتراک طلایی تک ستاره
پژو ۲۰۶ تیپ ۲سفید – مشکی – خاکستری – نقره ای – گیلاسی – آبی کاسپین -قرمز دوپوششه۱/۵۳۰/۱۰۶/۰۰۰۳۱/۰۰۰/۰۰۰
رانا پلاس TU5P سقف شیشه ای و گیربکس ۶ سرعتهسفید – خاکستری – گیلاسی۲/۲۸۵/۴۵۴/۰۰۰۳۳/۵۰۰/۰۰۰
سورن پلاس جدیدسفید – مشکی – خاکستری متال – آبی کبود۲/۶۱۳/۸۹۴/۰۰۰۳۶/۷۰۰/۰۰۰
پارس سال با موتور XU7Pسفید – مشکی – خاکستری۱/۶۵۸/۲۹۳/۰۰۰۳۴/۶۰۰/۰۰۰
پارس TU5سفید مشکی – خاکستری – آبی رویال – نقره ای۱/۷۶۸/۴۵۴/۰۰۰۳۴/۸۰۰/۰۰۰
* دنا پلاس توربو شارژ اتوماتیکآبی کبود – خاکستری – سفید- مشکی – نقره ای۳/۹۸۳/۶۴۶/۰۰۰۵۰/۲۰۰/۰۰۰

پیش فروش ایران‌ خودرو

به اطلاع عموم متقاضیان محترم و نمایندگی های مجاز میرساند شرایط پیش فروش (قرعه کشی) برخی از محصولات شرکت ایران خودرو با موعد تحویل (حداکثر یکساله) به شرح ذیل اعلام می گردد. متقاضیانی که در قرعه کشی های قبلی خودروسازان انتخاب نشده اند، میتوانند در این طرح با شرایط ذیل ثبت نام نمایند.

آغاز طرح : چهارشنبه ۱۴۰۱/۰۶/۱۶ به مدت ۷۲ ساعت

محدودیت: تمامی محدودیت های قبلی اعمال می‌شود (پایین جدول را ببینید)

سایت ثبت نام: سامانه یکپارچه تخصیص خودرو sale.iranecar.com

پیش فروش محصولات ایران خودرو شهریور ۱۴۰۱

نام محصولرنگ های قابل عرضهپیش پرداخت (ریال)موعد تحویل
تارا دستیآبی رویال – آبی کبود – خاکستری – مشکی آبنوس – نقره ای۱۱۸.۰۰۰.۰۰۰خرداد و تیر ۱۴۰۲
تارا اتوماتیکآبی رویال – آبی کبود – خاکستری – مشکی آبنوس – نقره ای۱۶۶.۰۰۰.۰۰۰
دنا پلاس توربو دستیخاکستری – سفید – مشکی۱۴۴.۵۰۰.۰۰۰
دنا پلاس توربو اتوماتیکخاکستری – سفید – مشکی – نقره ای۱۵۹.۵۰۰.۰۰۰

فروش فوق‌ العاده سایپا با موعد تحویل سه ماهه

گروه خودروسازی سایپا نیز، ‌فروش فوق العاده ۵ محصول کوییک.اس، ساینا.اس، کوییک پلاس با گیربکس اتوماتیک، کوییک.آر و کوییک.آر با گیربکس اتوماتیک با موعد تحویل ۹۰ روزه را آغاز می‌کند و این ثبت‌نام تا تکمیل ظرفیت محصولات از طریق سامانه یکپارچه تخصیص خودرو ادامه خواهد داشت.

شرایط فروش فوق العاده عادی و طرح قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت

نوع خودرومبلغ خودرو (ریال) رنگ قابل عرضهزمان تحویل
ساینا S۱/۶۹۸/۳۱۰/۰۰۰ سفیدحداکثر ۹۰ روزه
کوییک S۱/۸۴۶/۶۲۰/۰۰۰
کوییک پلاس با گیربکس اتوماتیک۲/۷۷۸/۷۲۰/۰۰۰
کوییک R۱/۷۸۰/۲۰۰/۰۰۰سفید مشکی – نقره ای مشکی – کرم مشکی- سفید قرمز – مشکی قرمز – قرمز مشکی
کوییک R با گیربکس اتوماتیک۲/۸۷۹/۴۶۰/۰۰۰سفید مشکی – نقره ای مشکی – کرم مشکی- سفید قرمز – مشکی قرمز

پیش فروش سایپا با موعد تحویل یکساله

همچنین شرایط پیش فروش یکساله عادی و طرح قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت را نیز برای ۶ محصول شاهین، ساینا.اس، کوییک.اس، کوییک با گیربکس اتوماتیک، کوییک با گیربکس معمولی و کوییک.آر با گیربکس معمولی با موعد تحویل آذر ماه سال جاری الی “تیرماه” ۱۴۰۲ آغاز می کند.

گفتنی است در این طرح، صرفا فروش فوق العاده خودرو ساینا S از طریق قرعه کشی عرضه می شود و فروش سایر محصولات اعم از فروش فوق العاده و پیش فروش بدون محدودیت قرعه کشی انجام خواهد شد.

شرایط فروش یکساله عادی و طرح قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت

 نوع خودرو  مبلغ علی الحساب رنگ قابل عرضهزمان تحویل
شاهین۱/۷۲۲/۹۰۰/۰۰۰قیمت روز خودرو  در زمان تحویل مندرج در قرارداد مشتریانآذر الی بهمن ماه ۱۴۰۱
ساینا S۸۴۹/۱۵۵/۰۰۰اردیبهشت الی تیرماه ۱۴۰۲
کوییک S۹۲۳/۳۱۰/۰۰۰فروردین الی تیرماه ۱۴۰۲
کوییک پلاس با گیربکس اتوماتیک۱/۳۸۹/۳۶۰/۰۰۰دی الی اسفند ۱۴۰۱
کوییک با گیربکس معمولی۸۴۰/۳۷۰/۰۰۰فرودین الی تیرماه ۱۴۰۲
کوییک R با گیربکس معمولی۸۹۰/۱۰۰/۰۰۰دی ۱۴۰۱ الی اردیبهشت ۱۴۰۲

همچنین در این طرح فروش محدودیت عدم وجود ثبت نام و صدور فاکتور در فروش فوق العاده انواع خودرو کوییک به ۱۸ ماه و درخودرو ساینا S به ۲۴ ماه تغییر یافته است و در خصوص خودرو شاهین محدودیت مذکور وجود ندارد.

ضمنا محدودیت پلاک انتظامی در تمامی روش های فروش(فوق العاده و پیش فروش) و تمامی محصولات به غیر از ساینا S اجرا نخواهد شد.

این مطلب مفید بود ؟
بدمتوسطخوبخیلی خوبعالی
( تعداد رای دهنده 20, میانگین امتیاز: 3,70 از 5)
Loading...