شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
×

ایثارگران برای دریافت تسهیلات به سامانه ایثار من مراجعه کنند

سامانه ایثار من - بنیاد شهید و امور ایثارگران
معاون مددکاری و مشارکت‌های مردمی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین گفت: خانواده‌های شهدا و ایثارگران با ورود به پنجره واحد خدمات الکترونیکی بنیاد شهید و امور ایثارگران به نام سامانه «ایثار من»، می‌توانند خدمات الکترونیکی دریافت کنند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ محمدرضا شکوهی در این باره اظهار کرد: اکنون پنجره واحد خدمات الکترونیکی بنیاد شهید و امور ایثارگران به نام سامانه «ایثار من» در دسترس خانواده‌های شهدا و ایثارگران است و این عزیزان می‌توانند برای دریافت خدمات الکترونیک با مراجعه به آدرس my.isaar.ir اقدام کنند.

وی افزود: خانواده‌های شهدا و ایثارگران بعد از ورود به سامانه، با وارد کردن کدملی، رمز عبور و دریافت کد اعتبارسنجی به شماره موبایلی که به بنیاد اعلام کرده‌اند، می‌توانند به صفحه اصلی سامانه ایثار من وارد شوند و درخواست خدمت مورد نظر خود را ثبت کنند.

معاون مددکاری و مشارکت‌های مردمی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین گفت: تکریم خانواده‌های شهدا و ایثارگران، دسترسی آسان به خدمات بنیاد، عدم مراجعه حضوری، صرفه‌جویی در زمان و هزینه دریافت خدمات از جمله اهداف راه‌اندازی این سامانه است.

وی بیان کرد: خدمات الکترونیکی در دسته‌بندی خدمات عمومی، تسهیلات و خدمات رفاهی، خدمات درمانی، خدمات مسکن، اشتغال، امور حقوقی و قضایی، مشاوره و مددکاری و حقوق و معیشت درج شده است.

شکوهی افزود: ایثارگران می‌توانند در این سامانه به راحتی درخواست‌شان را ثبت کرده و در صورتی که مشمول آن باشند، خدمت را دریافت کنند.

این مطلب مفید بود ؟
بدمتوسطخوبخیلی خوبعالی
( تعداد رای دهنده 13, میانگین امتیاز: 4,62 از 5)
Loading...