شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
×

مدل خودرو ایثارگران مشمول چطور تعیین می‌شود؟

مدل خودرو ایثارگران - بنیاد شهید و امور ایثارگران

سؤالی از جانب ایثارگران مشمول قانون تخصیص خودرو داخلی مطرح است مبنی بر اینکه چطور مشخص می شود یک جانباز می تواند از محصول ایران خودرو استفاده کند یا از محصولات سایپا؟

به گزارش اخبار خودرو تصویر زندگی به نقل از تسنیم، این روزها بحث تخصیص خودرو داخلی به ایثارگران مشمول، مطرح است و بنابر هماهنگی دو شرکت خودرو ساز ایران خودرو و سایپا قرار است تا پایان بهمن سال جاری ۱۰ هزار خودرو به ایثارگران واگذار شود.

اما سوالی از جانب جامعه هدف مطرح است مبنی بر اینکه چطور مشخص می شود یک جانباز می تواند از محصول ایران خودرو که پژو ۲۰۷ دنده اتومات است  استفاده کند یا خودرو شاهین دنده اتومات که از محصولات سایپا است؟

میثم  آرزو مدیر کل تسهیلات و رفاهی بنیاد شهید و امور ایثارگران در گفت و گو با تسنیم به این سوال پاسخ داد. وی گفت به دلیل محدودیتی که وجود داشته است ما برای تخصیص مدل خودرو نیز اولویت بندی انجام داده ایم.

اطلاع از جدیدترین » اخبار ایثارگران و جانبازان در ۲۴ ساعت گذشته

وی ادامه داد: ۶ هزار جانباز اولویت اول لیست، محصول ایران خودرو دریافت خواهند کرد و ۴ هزار جانباز عزیز دیگر شاهین که محصول سایپا است را می توانند دریافت کنند.

مدیرکل تسهیلات و رفاهی بنیاد شهید و امور ایثارگران همچنین خاطر نشان کرد: به محض مشخص شدن نوع خودرو و ارسال پیامک، جانبازان برای رفتن به بانک برای دریافت وام مربوطه معرفی می شوند.

گفتنی است طبق اعلام گروه خودروسازی سایپا، برای جانبازان مشمول که در اولویت نخست لیست ارسالی بنیاد شهید و امور ایثارگران به این شرکت بوده اند، پیامک نخست ارسال شده است. طبق این پیامک، مشمولان می بایست برای تشکیل پروفایل و تکمیل اطلاعات شخصی به سایت شرکت به آدرس https://saipa.iranecar.com مراجعه کنند.

این مطلب مفید بود ؟
بدمتوسطخوبخیلی خوبعالی
( تعداد رای دهنده 6, میانگین امتیاز: 3,50 از 5)
Loading...