سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
×

زمان پرداخت وام بازنشستگان کشوری نوبت دوم (تیرماه)

نوبت دوم وام ضروری ۳۰ میلیون تومانی بازنشستگان کشوری واریز شد

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری از پرداخت نوبت دوم وام ضروری ۳۰میلیون تومانی این صندوق برای واجدین شرایط خبر داد.
به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، «نعمت الله ترکی» با اعلام این خبر گفت: مرحله دوم وام ۳۰ میلیون تومانی به حساب ۳۲ هزار نفر از متقاضیان واجد شرایط واریز شد.

ترکی افزود: امکان ثبت نام این نوع تسهیلات به صورت مستمر وجود دارد و بازنشستگان عزیز که متقاضی دریافت این وام هستند می توانند به بخش تسهلات مالی در سایت صندوق به نشانی cspf.ir مراجعه کرده و درخواست خود را ثبت کنند.

وی همچنین یادآور شد: وام ضروری ۳۰میلیون تومانی با کارمزد سالانه ۴درصد و دوره بازپرداخت ۳۶ماهه درنظر گرفته شده است.

گفتنی است، نوبت نخست این وام سوم خردادماه به حساب بازنشستگان واجد شرایط واریز شده بود.


نوبت اول وام ضروری ۳۰ میلیون تومانی بازنشستگان کشوری امشب واریز می‌شود

(۱۴۰۲/۰۳/۰۳) مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری گفت: مرحله اول وام ۳۰ میلیون تومانی به حساب ۳۲ هزار نفر از متقاضیان واجد شرایط تا آخر امشب واریز می‌شود.

به گزارش ایرنا از صندوق بازنشستگی کشوری، نعمت‌الله ترکی افزود: از روز شنبه ششم خرداد، سامانه ثبت نام اینترنتی وام ضروری بازنشستگان کشوری فعال شده و در طول سال هم به طور مستمر فعال خواهد بود.

وی تصریح کرد: سامانه ثبت نام اینترنتی وام ضروری، که از روز شنبه ۶خرداد فعال می‌شود، براساس درخواست بازنشستگان و با هدف تسریع در خدمت به متقاضیانی که نیاز پیش‌بینی نشده به وام دارند در نظر گرفته شده است.

ترکی افزود: نخستین مرحله پرداخت وام ۳۰میلیون تومانی، با توجه به اولویت‌بندی متقاضیانی که ثبت نام کرده بودند، برای ۳۲هزار نفر از واجدین شرایط تا آخر امشب انجام می شود.

دوره جدید وام ضروری بازنشستگان کشوری با افزایش دوبرابری و به مبلغ ۳۰میلیون تومان با دوره بازپرداخت ۳۶ ماهه و کارمزد سالانه ۴ درصد به حساب متقاضیان واجد شرایط واریز می‌شود.

ثبت نام وام ضروری بازنشستگان کشوری اسفند سال گذشته انجام شد، میزان وام بازنشستگان کشوری از سال ۱۴۰۱ از مبلغ ۱۵ به ۳۰ میلیون تومان افزایش یافت.


پرداخت هشتمین نوبت وام ۱۵میلیون تومانی بازنشستگان کشوری

(۱۴۰۱/۱۲/۱۶) هشتمین نوبت وام ضروری ۱۵میلیون تومانی بازنشستگان کشوری به حساب مشمولان واریز شد.
بر اساس اعلام صندوق بازنشستگی کشوری، در آستانه نیمه شعبان، هشتمین و آخرین نوبت وام ضروری ۱۵میلیون تومانی بازنشستگان این صندوق برای ۳۲ هزار و ۳۵۶نفر از مشمولان عصر امروز به حساب این عزیزان واریز شد.

وام ضروری بازنشستگان و وظیفه بگیران در نوبت هشتم ۱۵میلیون تومان با اقساط ۳۶ماهه و سود ۴درصد بود که با پرداخت شدن آن به حساب ۳۲هزار و ۳۵۶نفر از مشمولان این نوبت، پرونده دومین مرحله وام ضروری در سال ۱۴۰۱ بسته شد.

همچنین وام حمپاد (حمایت از پایان نامه دانشجویان ارشد و دکتری) نیز برای ۲۰۲ نفر از متقاضیان مشمول به حساب بازنشستگان کشوری واریز شد.


نوبت هفتم وام ضروری ۱۵ میلیون تومانی بازنشستگان پرداخت شد

(۱۴۰۱/۱۲/۱۳) مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری از پرداخت نوبت هفتم وام ضروری ۱۵ میلیون تومانی بازنشستگان کشوری خبر داد.

به گزارش ایرنا از صندوق بازنشستگی کشوری، نعمت‌الله ترکی با اعلام این خبر افزود: با هماهنگی بانک عامل، هفتمین نوبت وام ضروری بازنشستگان کشوری مانند نوبت قبلی (ششم) با مبلغ ۱۵ میلیون تومان به حساب ۳۱ هزار و ۳۳۶ نفر از بازنشستگان و وظیفه‌بگیران مشمول واریز شد.

به گزارش ایرنا، براساس آمارها و داده‌های صندوق بازنشستگی کشوری، با پرداخت ۶ مرحله تسهیلات تاکنون ۲۵۰ هزار و ۷۶۸ نفر از بازنشستگان و وظیفه‌بگیران تحت پوشش این صندوق وام ضروری قرض‌الحسنه دریافت کردند.

براساس جدیدترین آمارهای مربوط به سالنامه آماری صندوق بازنشستگی کشوری، تعداد حقوق‌بگیران تحت پوشش صندوق تا پایان آذر سال ۱۴۰۱ حدود یک میلیون و ۶۳۰ هزار و ۱۵۳ نفر هستند که ۳۴ درصد جامعه حقوق‌بگیران بانوان و ۶۶ درصد آنان را مردان تشکیل می‌دهند.


جزئیات افزایش وام ضروری بازنشستگان کشوری

مدیر عامل صندوق بازنشستگی کشوری گفت: وام ضروری بازنشستگان کشوری به ۳۰ میلیون تومان افزایش پیدا کرد.

به گزارش جماران؛ نعمت الله ترکی از افزایش صد در صدی وام ضروری بازنشستگان کشوری خبر داد. پیش از این بازنششستگان صندوق ۱۵ میلیون تومان وام ضروری دریافت می‌کردند.

ترکی همچنین از پرداخت وام ۵۰ میلیون تومانی خرید لوازم خانگی برای بازنشستگان صندوق و وام ۳۰ میلیون تومانی ازدواج به فرزندان بازنشستگان از سال ۱۴۰۲ خبر داد.


واریز وام ۱۵میلیون تومانی بازنشستگان کشوری نوبت ششم

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری از پرداخت و واریز ۱۵ میلیون تومان وام ضروری بازنشستگان و وظیفه بگیران این صندوق که مشمول نوبت ششم هستند، خبر داد.

به گزارش ایسنا، نعمت الله ترکی امروز (پنجشنبه) با اعلام این خبر گفت: به مناسبت ایام دهه فجر انقلاب اسلامی و در آستانه سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند مردم ایران، وام ضروری ۱۵ میلیون تومانی برای ۳۱هزار و ۷۲۴ نفر از بازنشستگان و وظیفه بگیران کشوری که مشمول نوبت ششم بودند پرداخت شد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، به گفته وی، این تسهیلات با کارمزد سالانه ۴درصد و دوره بازگشت ۳۶ماهه به بازنشستگان مشمول پرداخت شده است.


نوبت پنجم وام ضروری بازنشستگان تا آخر همین هفته واریز می‌شود.

(۱۴۰۱/۱۰/۱۷) نوبت پنجم وام ضروری بازنشستگان کشوری به مبلغ ۱۵میلیون تومان برای بازنشستگان واجد شرایط  اواخر هفته جاری واریز خواهد شد.

در هر نوبت به بیش از ۳۱ هزار بازنشسته کشوری وام ضروری پرداخت می‌شود. بازنشستگان از تاخیر در پرداخت وام ضروری انتقاد دارند و می‌گویند: وام ضروری باید به سرعت در حد یک هفته تا ده روز به بازنشسته‌ای که نیاز به پول دارد، پرداخت شود؛ نباید هفته‌ها در انتظار بمانیم. هنوز بسیاری از بازنشستگان کشوری نتوانسته‌اند این وام پانزده میلیون تومانی را دریافت کنند و در صف انتظار هستند.


زمان پرداخت وام بازنشستگان کشوری نوبت چهارم اعلام شد

نوبت چهارم وام ضروری ۱۵ میلیون تومانی افراد بازنشسته واجد شرایط در آذرماه به حساب آن‌ها واریز می‌شود.

به گزارش همشهری آنلاین، نوبت چهارم وام ضروری بازنشستگان در آذرماه پرداخت می‌شود. تاکنون ۹۴ هزار نفر از بازنشستگان واجد شرایط طی سه نوبت وام ضروری ۱۵ میلیون تومانی را دریافت کرده‌اند.

بر اساس اعلام صندوق بازنشستگی کشوری کلا  ۲۴۰ هزار نفر بازنشسته واجد شرایط دریافت وام هستند که تاکنون وام ۹۴ هزار نفر پرداخت شده و قرار است در آذرماه نیز نوبت چهارم وام ضروری ۱۵ میلیون تومانی افراد واجد شرایط به حساب آن‌ها واریز شود.

بازنشستگان می‌گویند انتظار داریم پرداخت وام قبل از نیمه‌ آذر باشد؛ مراحل دریافت را ساده کنند تا بازنشستگان واجد شرایط بتوانند وام ضروری را زودتر بگیرند.

به گفته‌ فعالان صنفی بازنشستگان کشوری، پرداخت وام ضروری باید فوری باشد؛ چراکه بازنشسته‌ای که به آن نیاز دارد نباید و نمی‌تواند چندین هفته یا ماه در انتظار بماند.


سومین نوبت وام ضروری ۱۵میلیون تومانی بازنشستگان و وظیفه بگیران کشوری امروز واریز شد.
به گزارش پایگاه خبری تصویر زندگی، با هماهنگی بانک عامل، سومین نوبت وام ضروری ۱۵میلیون تومانی برای ۳۱هزار و ۶۵۷ نفر از مشمولان عصر امروز (چهارشنبه ۱۸ آبان ماه) به حساب این عزیزان واریز شد.


نحوه پرداخت اقساط وام ضروری بازنشستگان کشوری تغییر کرد

اداره کل امور مالی صندوق بازنشستگی کشوری در خصوص اصلاح اقساط بازپرداخت وام ضروری ۱۲ میلیون تومانی بازنشستگان این صندوق، اطلاعیه‌ای صادر کرد.
به گزارش خبرگزاری مهر، در اطلاعیه صندوق بازنشستگی کشوری آمده است: بدین وسیله اعلام می‌نماید، بنا به مصوبات شورای پول و اعتبار، وصول کارمزد سالانه وام‌های قرض الحسنه متفاوت از تسهیلات عادی بوده و می‌بایست در ماه اول و اولین ماه سال‌های آتی شامل ماه سیزدهم و بیست و پنجم از گیرنده تسهیلات، دریافت شود.

قسط بندی جدید وام ضروری بازنشستگان کشوری

اصلاح اقساط وام بازنشستگان کشوری

بر همین اساس، صندوق بازنشستگی کشوری به منظور رفاه بازنشستگان عزیز، کارمزد سالانه را در مبلغ اقساط ماهانه تقسیط نموده و طی ۳۶ ماه از حقوق و مزایای دریافت کنندگان وام کسر و به بانک صادرات واریز نموده که در نتیجه، این امر باعث افزایش مبلغ به میزان ۵ هزار و ۸۰۰ تومان نسبت به اقساط قبلی گردیده است.

بدیهی است که در حال حاضر محاسبه اقساط ماهانه مرداد ماه ۱۴۰۱ برای کلیه تسهیلات ۱۲ میلیون تومانی، وفق ضوابط قانونی فوق الذکر اصلاح شده و اقساط بازپرداخت اصلاح شده با احتساب تقسیط کارمزد سالانه از حقوق بازنشستگان تا تسویه کامل ماهانه کسر خواهد شد. خاطرنشان می‌سازد مبلغ کارمزد همان ۴ درصد با دوره بازپرداخت ۳۶ ماهه به بانک صادرات ایران می‌باشد.

این مطلب مفید بود ؟
بدمتوسطخوبخیلی خوبعالی
( تعداد رای دهنده 33, میانگین امتیاز: 3,48 از 5)
Loading...