شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
×

دستور فوری برای پرداخت وام به بازنشستگان بالای ۷۰ سال

پرداخت وام به بازنشستگان

دستور معاون اول رئیس‌جمهور به وزیر کار برای حل مشکل وام بازنشستگان بالای ۷۰ سال

به گزارش تصویر زندگی به نقل از خبرآنلاین: محمد مخبر معاون اول رئیس جمهور در پاسخ به گزارش واصله درباره‌ عدم پرداخت وام به بازنشستگان بالای هفتاد سال واکنش نشان داده و از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی خواست تا به این مشکل رسیدگی شود.

محمد مخبر در پاسخ به گزارشی درباره‌ عدم پرداخت وام به بازنشستگان بالای هفتاد سال، از وزیر کار خواست به این مشکل رسیدگی شود.

محمد مخبر (معاون اول رئیس جمهور) در پاسخ به گزارش واصله درباره‌ عدم پرداخت وام به بازنشستگان بالای هفتاد سال واکنش نشان داده و از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی خواست تا به این مشکل رسیدگی شود.

مخبر در رابطه با گزارشی با عنوان «عدم پرداخت وام به بازنشستگان بالای ۷۰ سال به دلیل بیمه نشدن وام‌های پرداختی از سوی شرکت‌های بیمه‌ای» خطاب به صولت مرتضوی (وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی) نوشت: «با سلام! انصافاً بازنشستگان در وضع سختی هستند. حتما دستور فرمایید حل شود. اینان سرمایه نظام هستند که باید همگی تکریم شوند.» برای اطلاع از اخبار وام بازنشستگان خبرهای ثبت‌ نام وام بازنشستگان تامین اجتماعی و ثبت نام وام ضروری بازنشستگان کشوری را دنبال کنید.

این مطلب مفید بود ؟
بدمتوسطخوبخیلی خوبعالی
( تعداد رای دهنده 1, میانگین امتیاز: 5,00 از 5)
Loading...