شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
×

تاخیر در پرداخت حقوق مردادماه بازنشستگان تامین اجتماعی

تا پایان امروز مستمری بازنشستگان واریز می‌شود

(۱۴۰۲/۰۵/۳۱) پرداخت مستمری مرداد بازنشستگان کارگری به روال هر ساله از بیستم ماه آغاز شده است اما بازهم در پرداخت‌ها تاخیر اتفاق افتاده است.

به گزارش تصویر زندگی به نقل از ایلنا، از قرار معلوم، تا پایان امروز مستمری تمام بازنشستگان کارگری پرداخت می‌شود. پرداخت مستمری مرداد بازنشستگان کارگری به روال هر ساله از بیستم ماه آغاز شده است اما بازهم در پرداخت‌ها تاخیر اتفاق افتاده است.

این سومین ماه است که در پرداخت حقوق بازنشستگان کارگری براساس حروف الفبا تاخیر می‌افتد؛ پیگیری‌های ما از کانون بازنشستگان نشان می‌دهد که قرار است تا پایان امروز مستمری تمام بازنشستگان به حساب آن‌ها واریز شود. سازمان تامین اجتماعی قول داده پرداختی‌ها امروز به پایان می‌رسد و این در حالیست که در روزهای گذشته پرداختی‌ها براساس جدول اعلامی انجام نشده است.

پرداخت حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی

(۱۴۰۲/۰۵/۰۲) براساس روال معمول، پرداخت حقوق بازنشستگان براساس حروف الفبا از بیستم هر ماه آغاز می‌شود اما این ماه، تا امروز (اول مرداد) هنوز حقوق بازنشستگانی که نام خانوادگی آن‌ها با «ع» آغاز می‌شود، واریز نشده است.

ایلنا نوشت: تعدادی از بازنشستگان تامین اجتماعی از تاخیر در پرداخت مستمری تیرماه انتقاد کردند.

براساس روال معمول، پرداخت حقوق بازنشستگان براساس حروف الفبا از بیستم هر ماه آغاز می‌شود اما این ماه، تا امروز (اول مرداد) هنوز حقوق بازنشستگانی که نام خانوادگی آن‌ها با «ع» آغاز می‌شود، واریز نشده است. این در حالیست که در ماه‌های قبل تا این تاریخ همه‌ی بازنشستگان مستمری خود را گرفته بودند.

کانون بازنشستگان تهران اعلام کرد: در حال پیگیری مساله هستیم. هنوز سازمان تامین اجتماعی پاسخ نداده است که چرا این ماه حقوق‌ها با تاخیر چند روزه پرداخت می‌شود.

این مطلب مفید بود ؟
بدمتوسطخوبخیلی خوبعالی
( تعداد رای دهنده 8, میانگین امتیاز: 4,88 از 5)
Loading...