شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
×

وام قرض الحسنه بانک ملی «طرح مهربانی» با کارمزد ۴ درصد

وام قرض الحسنه بانک ملی

به گزارش تصویر زندگی به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، متقاضیان واجد شرایط می توانند با افتتاح حساب قرض الحسنه (اشخاص حقیقی و حقوقی) به صورت حضوری در شعب بانک و  به صورت غیر حضوری از طریق سامانه بام و با ارائه یک ضامن معتبر برای دریافت این وام اقدام کنند.

این طرح امتیازی  است و با احتساب میانگین کارکرد حساب از یک تا ۱۲ ماه سپرده گذاری، امکان دریافت وام با کارمزد ۴ درصد و با بازپرداخت شش تا ۶۰ ماهه برای متقاضیان فراهم است.

لازم به ذکر است، متقاضیان این وام در صورت تمایل به افتتاح حساب به صورت غیر حضوری می توانند با وارد شدن به سامانه بام قسمت خدمات حساب – افتتاح حساب – نوع حساب (قرض الحسنه / مهربانی) را انتخاب و نسبت به  افتتاح  این حساب اقدام کنند و از مزایای این طرح بهره مند شوند.

مشتریانی که قبلا در بانک ملی حساب بانکی دارند می تواند از طریق همراه بام بانک ملی یا سایت بام به آدرس baam.bmi.ir به صورت غیر حضوری افتتاح حساب نمایند.

پس از ورود به سامانه بام روی افتتاح حساب کلیک نمایید.

بعد از کلیک پنجره ای حاو اطلاعات طرح مهربانی ملی نمایش داده می شود که شما می توانید از طریق کلیک بر روی دکمه محاسبه گر میزان وام درخواستی و شرایط بازپرداخت و … را محاسبه نمایید.

مطابق تصویر زیر روی قرض الحسنه پس انداز – طرح مهربانی کلیک نموده و مراحل ثبت نام را دنبال نمایید.

این مطلب مفید بود ؟
بدمتوسطخوبخیلی خوبعالی
( تعداد رای دهنده 54, میانگین امتیاز: 3,78 از 5)
Loading...