سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
×

اعطای وام ۳۰ میلیونی به فرهنگیان

وام فرهنگیان

مبلغ و سود وام فرهنگیان

رئیس اداره رفاه و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان اظهار کرد: پس از پیگیری و مذاکره با مسئولان بانک ملی، شرایط ارائه وام ۳۰۰ میلیون ریالی با نرخ سود ۱۲ درصد به همکاران فرهنگی فراهم شده است.

مهدی منتجب با بیان اینکه در این مرحله وام به هفت هزار نفر از متقاضیان، پرداخت می‌شود، افزود: این تعداد در مقایسه با مرحله قبلی پرداخت وام ۱۲ درصدی، رشد سه تا چهار برابر شده است.

مهلت درخواست وام فرهنگیان

او با اشاره به اینکه سهمیه هریک از مناطق آموزش و پرورش استان بر اساس تعداد شاغلان مشخص شده و طی روز‌های آتی اعلام می‌شود اظهار امیدواری کرد: امکان درخواست این وام تا پایان بهمن فراهم شود.

نحوه ثبت نام وام فرهنگیان

رئیس اداره رفاه و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان درخصوص مراحل پرداخت این وام توضیح داد: همکاران از طریق تلفن همراه وارد سامانه شوند و پس از تکمیل اطلاعات و معرفی یک ضامن فرهنگی اقدام به تهیه و امضای سفته الکترونیکی کنند؛ در نهایت پس از طی مراحل اداری وام به حساب متقاضیان واریز خواهد شد.

فرهنگ کارت

منتجب فرهنگ کارت را از دیگر خدمات ارائه شده به فرهنگیان معرفی و اضافه کرد: متقاضیان برای دریافت این کارت باید درخواست خود را به حوزه تعاون اداره محل خدمت خود ارائه کنند.
به گفته او، این کارت از دوم تا هشتم هر ماه شارژ می‌شود و اعتبار هزینه شده در اقساط ۱۰ ماهه از حساب فرهنگیان کسر می‌شود.

این مطلب مفید بود ؟
بدمتوسطخوبخیلی خوبعالی
( تعداد رای دهنده 6, میانگین امتیاز: 4,00 از 5)
Loading...