جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
×

دریافت وام خرید جهیزیه برای زوجین در سال ۱۴۰۲

وام خرید جهیزیه

نمایندگان مجلس در جریان بررسی لایحه بودجه سال ۱۴۰۲ مصوب کردند که برای وام خرید جهیزیه کالای ایرانی به زوجین تسهیلات ارائه شود.
به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، ادامه رسیدگی به جزئیات لایحه بودجه ۱۴۰۲ در بخش هزینه‌ای در دستورکار نمایندگان در جلسه علنی امروز مجلس قرار دارد.

بهارستان نشینان در این جلسه و در جریان بررسی بخش هزینه‌ای لایحه بودجه سال ۱۴۰۲ کل کشور، با جزء ۴ بند الف تبصره ۱۶ ماده واحده این لایحه موافقت کردند.

براساس جزء ۴ بند الف تبصره ۱۶ ماده واحده این لایحه؛ تأمین جهیزیه کالای ایرانی (موضوع تبصره(۳) ماده(۶۸) قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت):

مبلغ پنجاه هزار میلیارد (۵۰.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰) ریال از منابع صدر این تبصره با معرفی کمیته امداد امام خمینی(ره)، سازمان بهزیستی کل کشور، ستاد کل نیروهای مسلح و بسیج سازندگی جهت تأمین جهیزیه کالای ایرانی و لوازم خانگی زوج هایی که از وام ازدواج یا  وام فرزندآوری استفاده نکرده اند به نهادهای مزبور اختصاص می یابد. درصورتی که تا پایان شهریور ماه سال ۱۴۰۲ این جزء عملکرد نداشته باشد منابع آن صرف پرداخت تسهیلات موضع اجزای (۱) و (۲) این تبصره می گردد.

این مطلب مفید بود ؟
بدمتوسطخوبخیلی خوبعالی
( تعداد رای دهنده 3, میانگین امتیاز: 3,67 از 5)
Loading...