پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
×

دریافت فیش حقوقی بازنشستگان با کد ملی (بازنشسته کشوری، تامین اجتماعی، لشکری و فرهنگیان)

در این پست با آموزش مرحله به مرحله نحوه دریافت فیش حقوق بازنشستگان کشوری، تامین اجتماعی، لشکری و فرهنگیان  در خدمت شما مستمری بگیران عزیز هستیم.

سایت فیش حقوقی بازنشسته کشوری

برای مشاهده فیش حقوقی بازنشستگان کشوری وارد آدرس https://services.sabasrm.ir/fish/Default.aspx شوید و اطلاعات خواسته شده را پر کنید. در صفحه بعدی می توانید فیش حقوقی خود رو مطابق ماه انتخابی  مشاهده کنید. برای چاپ فیش حقوقی بازنشستگی خود روی دکمه چاپ فیش کلیک کنید یا به صورت فایل pdf ذخیره کنید.

اطلاعات لازم برای دریافت فیش حقوقی

  • شماره دفتر کل (اگر نمیدانید پایین ویدیو را بخوانید)
  • کد ملی
  • شماره حساب

فیلم نحوه دریافت فیش حقوق بازنشسته کشوری

۱. شماره دفتر کل چیست و چگونه اختصاص می یابد؟

شماره دفتر کل شماره ای است که در هنگام بازنشستگی از سوی صندوق بازنشستگی کشوری به جای شماره پرسنلی اختصاص می یابد و در تمامی احکام صادره از طرف صندوق بازنشستگی کشوری با عنوان شماره دفتر کل درج گردیده است.

۲. بازنشستگانی که شماره دفتر کل ندارند چگونه می توانند آن را دریافت نمایند؟

شماره دفتر کل فقط مربوط به مشترکین صندوق بازنشستگی کشوری بوده و خدمات قابل ارائه در سایت نیز که بر مبنای شماره دفتر کل ارائه می شود فقط مربوط به این افراد می باشد لذا بازنشستگان سایر صندوق ها مانند بازنشستگان لشکری یا بازنشستگان تامین اجتماعی جهت دریافت خدمات یا طرح سوال باید به صندوق های خود مراجعه نمایند.


دریافت فیش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی

برای دریافت فیش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی  ابتدا وارد آدرس https://account.tamin.ir/auth/login شوید.

صفحه ورود به سایت تامین اجتماعی برای دریافت فیش حقوقی

مشاهده فیش حقوقی بازنشستگان

کد ملی (همان نام کاربری) و رمز عبور خود را وارد کنید. ( در صورت فراموشی رمز عبور رو گذرواژه را فراموش کرده ام بزنید) در صفحه باز شده کد ملی خود را وارد کرده و روش بازنشانی گذر واژه را روی پیامک قرار دهید.

کد تایید جهت تغییر رمز عبور به شماره موبایل شما ارسال خواهد شد.

پس از دریافت کد را در فیلد کد احراز هویت وارد کنید تا به مرحله گذرواژه جدید منتقل شده و رمز عبور جدید خود را وارد کنید. ( حتما رمز را روی کاغذ یا جای مطمئن ذخیره کنید.

پس از تغییر گذرواژه به صفحه https://account.tamin.ir/auth/login برگردید و کد ملی و رمز عبور جدید خود را وارد کنید. پس از ورود به پنل کاربری خود در منو بالای سایت روی مستمری بگیران —-> فیش حقوقی مستمری بگیران ——–> مشاهده فیش حقوقی مستمری بگیران کلیک کنید. (مطابق تصویر زیر)

در صفحه باز شده سال و ماه مد نظر خود را جهت دریافت فیش حقوق بازنشستگی انتخاب کنید و در فیلد نوع پرداخت: پرداخت ماهانه را انتخاب کنید.


روش دریافت فیش حقوق بازنشستگان کشوری

جهت دریافت فیش حقوقی خود وارد آدرس سازمان تامین اجتماعی نیروهای مسلح https://saba.esata.ir:7090/authentication/login شوید. در صورتی که قبلا نام کاربری و رمز عبور را دریافت کرده اید اطلاعات را وارد کنید.

فرم ورود به سایت سازمان تامین اجتماعی نیروهای مسلح برای دریافت فیش حقوقی بازنشسته لشکری

اگر اولین مراجعه شما به سایت هستش روی دکمه ثبت نام کلیک کنید. فرم مربوطه کد شناسایی ۱۳ رقمی نیروهای مسلح (در صورتی که کد شناسایی ندارید به یکی از شعب سازان تامین اجتماعی نیروهای مسلح شهر خود مراجعه کنید) خود را وارد کنید و مراحل ثبت نام را ادامه دهید.

ثبت نام در سایت سازمان تامین اجتماعی نیروهای مسلح برای دریافت فیش حقوقی بازنشسته لشکری

فیش حقوق فرهنگیان و بازنشستگان فرهنگی با کد پرسنلی

برای دریافت فیش حقوق فرهنگیان با کد پرسنلی بایستی به درگاه پیشخوان وزارت آموزش و پرورش به آدرس https://fish.medu.ir مراجعه کنید.

درگاه پیشخوان وزارت آموزش و پرورش جهت دریافت فیش حقوق فرهنگیان

 

هرگونه سوال در رابطه با دریافت فیش حقوق بازنشستگی کشوری و تامین اجتماعی در در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

 

این مطلب مفید بود ؟
بدمتوسطخوبخیلی خوبعالی
( تعداد رای دهنده 196, میانگین امتیاز: 4,02 از 5)
Loading...