شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
×

ارسال پیامک به برگزیدگان وام ۲۰ میلیون تومانی تامین اجتماعی

سازمان تامین اجتماعی

مرحله سوم وام ۲۰ میلیون تومانی بازنشستگان تامین اجتماعی واریز شد

(۱۴۰۲/۰۷/۰۹) مدیرعامل سازمان تأمین‌ اجتماعی از واریز مرحله سوم “وام” بازنشستگان خبر داد.

میرهاشم موسوی؛ مدیرعامل سازمان تأمین‌ اجتماعی از پرداخت شش هزار میلیارد تومان از مطالبات مراکز درمانی طرف قرارداد این سازمان و نیز پرداخت ۴۰ هزار فقره تسهیلات مالی قرض الحسنه به بازنشستگان در مرحله سوم پرداخت وام بازنشستگان در سال جاری خبر داد.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی در رابطه با توسعه خدمات این سازمان گفت: پرداخت به‌موقع مطالبات مراکز طرف قرارداد، یکی از اولویت‌های مهم حوزه درمان سازمان تأمین‌ اجتماعی است و در تداوم پرداخت‌هایی که در ایام اخیر در این زمینه صورت گرفته است، شش هزار میلیارد تومان دیگر از مطالبات مراکز طرف قرارداد این سازمان در سراسر کشور پرداخت شد که از این عدد حدود ۴۰۰۰ میلیارد تومان به مراکز دانشگاهی اختصاص داشته و ۲۰۰۰ میلیارد تومان نیز به مراکز طرف قرارداد غیردانشگاهی و بخش خصوصی پرداخت شده است. امیدواریم با بهبود شرایط مالی سازمان که متأثر از برنامه‌های تحولی است؛ روال پرداخت مطالبات مراکز طرف قرارداد روزبه‌روز بهبود یافته و فاصله مطالباتی این مراکز به حداقل برسد.

وی تصریح کرد: همچنین به‌منظور کمک به بهبود معیشت بازنشستگان، از ابتدای امسال تاکنون به ۱۱۷ هزار نفر متقاضی تسیهلات مالی قرض‌الحسنه پرداخت شده است. مرحله سوم این وام که مبلغ آن ۲۰ میلیون تومان بوده و ثبت‌نام آن نیز به صورت کاملاً غیرحضوری انجام شد؛ به ۴۰ هزار نفر پرداخت شد. قصد داریم انشاءالله اعطای وام قرض‌الحسنه به بازنشستگان را با قوت ادامه بدهیم و در مراحل بعدی هم به امید خدا تعداد بیشتری از بازنشستگان واجد شرایط، این تسهیلات را دریافت خواهند کرد.


سازمان تامین اجتماعی به بازنشستگان و مستمری بگیران واجد شرایط و برگزیده پیامکی به شرح ذیل جهت دریافت وام ۲۰ میلیون تومانی ارسال کرده است :

شما در قرعه کشی دریافت تسهیلات قرض الحسنه ۲۰ میلیون تومانی برگزیده شده اید. برای تکمیل ثبت نام، حداکثر تا تاریخ ۲۷ شهریور فرصت دارید به سامانه https://eservices.tamin.ir منوی تسهیلات مستمری بگیران مراجعه نموده و ثبت نام خود را نهایی نمایید.

بازنشستگان و مستمریبگیرانی که این پیام برایشان ارسال شده تا تاریخ ۲۷ شهریور۱۴۰۲ فرصت دارند با لمس آدرس و لینک مذکور به سایت سازمان تامین اجتماعی ورود کرده و ثبت نام وام قرض الحسنه بانک رفاه را ثبت نهایی کنند

در ضمن مبلغ ۱۵۰/۰۰۰ تومان بایستی در حساب حقوقی شما موجود باشد. درصورتی که ثبت نهایی نکنید احتمالا وام بیست میلیونی به حساب شما در اول مهر واریز نخواهد شد

این مطلب مفید بود ؟
بدمتوسطخوبخیلی خوبعالی
( تعداد رای دهنده 73, میانگین امتیاز: 3,79 از 5)
Loading...