سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
×

طرز تهیه کباب کوبیده مرغ رستورانی

در سری آموزش های آشپزی تهیه انواع کباب در مجله تصویر زندگی با طرز تهیه کباب کوبیده مرغ رستورانی در خدمت شما دوستان و همراهان عزیز هستیم.

مواد لازم برای تهیه کباب کوبیده مرغ رستورانی

سینه مرغ کامل۱ قطعه
فلفل دلمه اى۱/۲ عدد
پیاز متوسط۱ عدد
زعفران دم کشیده۲ قاشق غذا خورى
کره (آب شده)۱۰۰ گرم
نمک و فلفل سیاهبه میزان لازم
جعفرى ساطورى شده۳ تا ۴ قاشق غذا خورى
آماده سازی:
زمان پخت:
مجموع زمان پخت:

طرز تهیه کباب کوبیده مرغ خانگی با کیفیت رستوران

جهت تهیه کباب کوبیده مرغ ابتدا سینه مرغ را ٢ بار با پنجره ریز چرخ کنید سپس زعفران دم کشیده نمک و فلفل، پیاز رنده شده بدون آب و جعفرى ساطورى شده را با هم مخلوط کنید و تا جایى که چربى روى دستتان را بگیرد مواد را ورز دهید، سپس روى ظرف را با سلفون بپوشانید و ٢ ساعت در یخچال به آن استراحت دهید.
حالا مواد را به سیخ مخصوص کوبیده بکشید و به جاى استفاده از آب که هنگام سیخ کشیدن کباب به دست میزنید از آب پیازى که رنده کرده بودید استفاده کنید اینکار طعم خوبى به کباب شما میدهد، سیخ ها را به روى آتش منتقل کنید و هر چند درصد کمى احتمال ریختن آن هست اما دقایق اولیه سریع سیخ ها را پشت و رو کنید بعد از آماده شدن با پلوى زعفرانى یا نان داغ میل کنید البته کره داغ و آب شده را با برس قبل از سرو به کبابتان بمالیدنوش جان

نکات مهم:

  •  به جاى جعفرى خرد شده از فلفل دلمه اى ساطورى شده نیز میتوانید استفاده کنید که طعم خوبى به کباب شما میدهد من در مواد اولیه هر ٢ را یادداشت کردم شما از حس چشایى خود کمک بگیرید و فقط یکى از آنها را به گوشت خود اضافه کنید.
  •  آتش زیر کبابتان زیاد نباشه گوشت مرغ خیلى سریع خشک میشه و میسوزه، کم حرارت بودن آتش هم نتیجه تلاش شما را خراب خواهد کرد
  • گوجه کباب شده کنار این غذا مکمل خوبیست.
  • دستور پخت کباب کوبیده مرغ چوبی رو هم حتما ببینید.
این مطلب مفید بود ؟
بدمتوسطخوبخیلی خوبعالی
( تعداد رای دهنده 33, میانگین امتیاز: 3,73 از 5)
Loading...