سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
×

اعلام مبلغ پاداش پایان خدمت بازنشستگان ۱۴۰۲ و نحوه پرداخت

پاداش پایان خدمت کارکنان دولت در سال ۱۴۰۲ چقدر شد؟

در سال آینده پاداش پایان خدمت کارکنان ۵۲۰میلیون تومان پیش‌بینی‌شده که نسبت به امسال ۷۵میلیون تومان اضافه شده است.
به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، پاداش پایان خدمت‌ موضوع قانون پرداخت‌ پاداش پایان خدمت‌ و بخشی‌ از هزینه‌های‌ ضروری‌ به‌ کارکنان دولت‌ مصوب ۱۳۷۵.۲.۲۶ با اصلاحات و الحاقات بعدی‌، پاداش پایان خدمت‌ کارکنان مشمول ماده (۱۰۷) قانون مدیریت‌ خدمات کشوری‌ با احتساب فوق‌العاده بند (۱۰) ماده (۶۸) قانون مذکور به‌ مقامات، رؤسا، مدیران و کارکنان کلیه‌ دستگاههای‌ اجرایی‌ موضوع ماده (۲۹) قانون برنامه‌ پنج‌ساله‌ ششم‌ توسعه‌ اقتصادی‌، اجتماعی‌ و فرهنگی‌ جمهوری‌ اسلامی‌ ایران و همچنین‌ وزارت اطلاعات، نیروهای‌ مسلح‌ و سازمان انرژی‌ اتمی‌ به‌ازای‌ هر سال خدمت‌ حداکثر تا ۳۰ سال و تا سقف‌ ۵ میلیارد و دویست‌ میلیون (۵.۲۰۰.۰۰۰.۰۰۰) ریال خواهد بود.

پاداش پایان خدمت کارکنان نسبت به سال جاری ۷۵ میلیون تومان افزایش یافته است.


پاداش پایان خدمت فرهنگیان بازنشسته واریز شد

(۱۴۰۱/۰۹/۲۵) طبق اعلام وزارت آموزش و پرورش پاداش پایان خدمت فرهنگیان بازنشسته سال ۱۴۰۰ به حساب افراد واریز شده است.
به گزارش تجارت‌نیوز، طبق اعلام صادق ستاری‌فرد، سرپرست معاونت برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش، پاداش پایان خدمت فرهنگیان بازنشسته سال ۱۴۰۰ واریز شده است.

صادق ستاری‌فرد، سرپرست معاونت برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش در گفتگو، اظهار کرد: پاداش پایان خدمت تمام فرهنگیان بازنشسته سال ۱۴۰۰ که تعداد ۷۲ هزار نفر هستند، به طور کامل پرداخت شد.

وی در خصوص اعمال آخرین مدرک تحصیلی معلمان نیز گفت: بخشنامه اعمال آخرین مدرک تحصیلی معلمان به استناد بند ۲ ـ ۳ ماده ۲ قانون نظام رتبه‌بندی معلمان ابلاغ شد.

سرپرست معاونت برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش تصریح کرد: بر این اساس، آخرین مدرک تحصیلی معلمان، در حکم کارگزینی آنها اعمال می‌شود.


واریز پاداش پایان خدمت بازنشستگان فرهنگی تا چند روز آینده

(۱۴۰۱/۰۹/۰۷) معاونت برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش گفت: ظرف چند روز آینده، پاداش پایان خدمت فرهنگیان بازنشسته سال ١۴٠٠ تسویه خواهد شد.
صادق ستاری فرد، سرپرست معاونت برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش گفت: با حمایت و همراهی سازمان برنامه و بودجه، تخصیص کامل پاداش پایان خدمت معلمان انجام شده است. فرهنگیانی که حداقل ۳۰ سال از عمر خود را وقف آموزش و پرورش هزاران کودک و نوجوان کشور کرده‌اند، این مبلغ را دریافت می‌کنند.

وی اظهار کرد: تاکنون ۲۰ درصد از پاداش پایان خدمت فرهنگیان بازنشسته سال ۱۴۰۰ به حساب ایشان واریز شده بود که با تخصیص کامل، ظرف چند روز آینده با همکاری خزانه‌داری کل کشور، تسویه کامل پاداش پایان خدمت این عزیزان انجام خواهد شد.

سرپرست معاونت برنامه ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش ادامه داد: این پاداش پایان خدمت برای حدود ۷۲ هزار بازنشسته فرهنگی خواهد بود.


تکلیف پاداش پایان خدمت بازنشستگان روشن شد

نمایندگان مجلس خواستار تامین اعتبار برای پرداخت پاداش پایان خدمت بازنشستگان در اسرع وقت شده‌اند.

به گزارش پایگاه خبری تصویر زندگی به نقل از سایت طلا، نمایندگان مجلس امروز (۱۶ مهر ۱۴۰۱) خواستار تامین اعتبار برای پرداخت پاداش پایان خدمت بازنشستگان در اسرع وقت شده‌اند.

نمایندگان بازنشستگان آموزش و پرورش از پرداخت یکجای پاداش پایان خدمت خبر دادند. در هفته‌های اخیر، برخی مقامات دولتی و مدیران سازمان برنامه و بودجه از قسطی شدن پرداخت پاداش پایان خدمت بازنشستگان آموزش و پرورش خبر دادند.

نمایندگان این بازنشستگان ضمن انتقاد از این مساله، می‌گویند: با پیگیری‌هایی که از طریق مجلس صورت دادیم، نمایندگان قول دادند موضوع را پیگیری خواهند کرد؛ بر این اساس، قرار شده منابع کافی برای پرداخت یکجای پاداش پایان خدمت تمام بازنشستگان فراهم کند و همه معوقات یکجا واریز شود.

نمایندگان مجلس خواستار تامین اعتبار برای پرداخت پاداش پایان خدمت بازنشستگان در اسرع وقت شده‌اند.
بازنشستگان می‌گویند: انتظار داریم در مهرماه، پاداش پایان خدمت بازنشستگانی که تا امروز نتوانسته‌اند معوقات خود را دریافت کنند، واریز شود.

به گزارش تصویر زندگی به نقل از اکوایران، مطابق ابلاغیه سازمان برنامه و بودجه، اعتبار پرداخت مانده مطالبات پاداش پایان خدمت بازنشستگان تا پایان سال ۱۴۰۰ ابلاغ شد. بخشنامه سازمان برنامه و بودجه در تاریخ ۸ شهریور ماه صادر شده است که در آن آمده است: به استناد ماده ۱۹ قانون برنامه و بودجه، بند «د» ماده (۲۸) قانون الحاق برخی مواد به قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت (۲) -مصوب ۱۳۹۳- و در اجرای جدول شماره (۹) قانون بودجه سال ۱۴۰۱ کل کشور، اعتبارات ذی‌ربط به شرح جدول ذیل صرفاً بابت پرداخت مانده مطالبات پاداش پایان خدمت بازنشستگان تا پایان سال ۱۴۰۰ به آن دستگاه ابلاغ می‌گردد تا با رعایت قوانین و مقررات اقدام شود.

بخوانید: 

مبلغ پاداش پایان خدمت بازنشستگان و نحوه پرداخت

همچنین دستگاه اجرایی موظف است به منظور پرداخت به ذینفع نهایی مشخصات کامل افراد مشمول دریافت پاداش پایان خدمت تا پایان سال ۱۴۰۰ را به ترتیب تاریخ بازنشستگی شامل کد ملی، تاریخ بازنشستگی، شماره شبا و مبلغ قابل پرداخت با رعایت جزء (۶) بند (الف) تبصره (۱۲) قانون بودجه سال ۱۴۰۰، حداکثر به میزان چهار میلیارد و هفتصد و بیست میلیون (۴.۷۲۰.۰۰۰.۰۰۰) ریال را با امضاء ذیحساب/ مدیر امور مالی مربوط به وزارت امور اقتصادی و دارایی (خزانه داری کل) و این سازمان اعلام نماید. بدیهی است مسئولیت صحت اطلاعات یاد شده و تعیین میزان پاداش پایان خدمت قابل پرداخت به هر فرد با دستگاه اجرایی ذیربط خواهد بود. خزانه‌داری کل بر اساس اطلاعات ارسالی که مورد تأیید ذیحساب یا مدیر مالی دستگاه اجرایی می‌باشد، پاداش پایان خدمت را به طور مستقیم به حساب ذینفع نهایی پرداخت نماید.

این مطلب مفید بود ؟
بدمتوسطخوبخیلی خوبعالی
( تعداد رای دهنده 94, میانگین امتیاز: 4,21 از 5)
Loading...