پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
×

واریز حقوق اردیبهشت بازنشستگان لشگری (با افزایش حقوق)

واریز حقوق بازنشستگان لشگری اردیبهشت ۱۴۰۲ انجام شد. حقوق و مزایای اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ بازنشستگان، وظیفه بگیران و مستمری بگیران نیروهای مسلح در روز شنبه مورخه ۱۴۰۲/۰۲/۳۰ از ساعتی پیش از طریق بانک های عامل سپه، تجارت واریز گردید.


∇ توجه: اخبار حقوق بازنشستگان لشگری مربوط به ماه های گذشته می باشد


واریز حقوق بازنشستگان لشگری فروردین ۱۴۰۲

واریز حقوق بازنشستگان لشکری با افزایش ۲۰ درصدی در فروردین ماه ۱۴۰۲ انجام شد.به گزارش تصویر زندگی بر اساس آخرین اخبار واریز حقوق بازنشستگان لشکری سازمان بازنشستگی نیروهای مسلح طی اطلاعی اعلام کرد به موجب اطلاعیه ستاد کل نیروهای مسلح مستند به تصویب نامه شماره ۳۶۰۲/ت،۶۱۱۲۴. ه -مورخه ۱۴۰۲/۰۱/۱۵ هیئت محترم وزیران ضوابط افزایش سالیانه حقوق بازنشستگان وظیفه بگیران و مستمری بگیران نیروهای مسلح در سال ۱۴۰۲ به شرح زیر ابلاغ و این افزایش در حقوق فروردین ماه مشترکین محترم اعمال گردید.

 

شب گذشته مستمری آذرماهِ بازنشستگان لشگری واریز شد

حقوق و مزایای آذر ماه ۱۴۰۱ بازنشستگان و وظیفه‌بگیران و مستمری‌بگیران نیروهای مسلح توسط بانک‌های عامل سپه و تجارت به حساب‌های بانکی واریز شد. این بازنشستگان که از مهرماه مشمول ترمیم حقوق شده‌اند، ماه قبل مابه‌التفاوت مهر را گرفتند و این ماه، پایه حقوق ترمیم یافته به حساب‌شان واریز شد؛ مزایای مزدی از قبیل حق اولاد نیز برای این بازنشستگان ترمیم شده است؛ هر بازنشسته به طور متوسط حدود یک میلیون و دویست هزار تومان افزایش حقوق داشته است.


پرداخت مستمری شهریورماه بازنشستگان نیروهای مسلح

به گزارش پایگاه خبری تصویر زندگی ، مستمری شهریور بازنشستگان نیروهای مسلح، تا پایان شب گذشته پرداخت شد؛ این واریز از طریق بانک‌های عامل سپه و تجارت صورت گرفت.

بازنشستگان صندوق لشگری در ارتباط با مستمری واریزی می‌گویند: حقوق شهریور به اندازه‌ی ماه قبل پرداخت شد؛ طرح سازمان برنامه و بودجه و سازمان امور استخدامی برای افزایش حقوق بازنشستگان لشگری در شهریور اجرایی نشد؛ هیچگونه افزایش حقوقی برای ما اعمال نشد.

بازنشستگان نیروهای مسلح در عین حال از انتظار برای اجرای متناسب‌سازی خبر دادند و گفتند: قرار بود از فروردین متناسب‌سازی بازنشستگان و مستمری بگیران صندوق لشگری اجرایی شود ولی تا پایان شهریور هنوز خبری از این اجرا نیست.


پرداخت حقوق بازنشستگان لشگری

عصر روز گذشته حقوق مرداد بازنشستگان لشگری پرداخت شد.

بازنشستگان لشگری در تماس با خبرنگار ایلنا، از واریز حقوق مرداد خبر دادند؛ از قرار، مستمری مرداد بازنشستگان لشگری از عصر دیروز آغاز شده است. با این حال، فیش‌های حقوقی مرداد بازنشستگان تا آخرین لحظه صادر نشده است.

بازنشستگان لشگری می‌گویند: هر ماه از بیست و ششم، فیش‌های حقوقی روی سامانه ساتا (https://saba.esata.ir:7091) قابل رویت و دریافت بود اما این بار تا آخرین ساعات عصر بیست و نهم مرداد، هنوز فیش حقوقی بازنشستگان لشگری مرداد روی سامانه بارگذاری نشده بود.

تعدادی از مستمری‌بگیران کم‌درآمد لشگری از جمله بازماندگان دختر با اشاره به اظهارات اخیر مقامات دولت و طرح سازمان امور استخدامی می‌گویند: امیدواریم در این طرح، بیشتر به فکر کم‌درآمدها و سطوح پایین مستمری باشند؛ مسئولان قول داده‌اند از شهریور حقوق بازنشستگان لشگری و کشوری زیاد می‌شود؛ انتظار داریم مستمری ما که زیر شش میلیون تومان است، افزایش یابد.

به گفته آن‌ها، تعداد زیادی از مستمری بگیران کشوری زیر شش میلیون تومان درآمد ماهانه دارد در حالیکه هزینه‌های زندگی بالای ده میلیون تومان است.

این مطلب مفید بود ؟
بدمتوسطخوبخیلی خوبعالی
( تعداد رای دهنده 57, میانگین امتیاز: 4,00 از 5)
Loading...