شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
×

وام مسکن روستایی ۴۰۰ میلیون تومان می‌شود؟

وام مسکن روستایی
به گزارش تصویر زندگی به نقل از باشگاه خبرنگاران، معاون مسکن روستایی بنیاد مسکن گفت: متقاضیانی که وام مسکن روستایی ۲۰۰ میلیون تومانی را دریافت می‌کنند در صورتی که تسهیلات ۴۰۰ میلیون تومان شود، باقی مانده این تسهیلات را دریافت خواهند کرد.
معاون مسکن روستایی بنیاد مسکن گفت: تسهیلات مسکن روستایی امسال ۲۰۰ میلیون تومان است که رئیس بنیاد مسکن پیشنهاد افزایش وام مسکن روستایی به ۴۰۰ میلیون تومان را به هیئت دولت داده است.

مجید جودی گفت: در حال حاضر بنیاد مسکن برای مقاوم سازی و نوسازی واحدهای مسکونی روستایی پیشنهاد افزایش تسهیلات ساخت مسکن روستایی به ۴۰۰ میلیون تومان را داده است، اما برای آنکه این پیشنهاد مانع پرداخت تسهیلات ۲۰۰ میلیون تومانی مسکن روستایی امسال نشود در ابتدا به دنبال تصویب تسهیلات ۲۰۰ میلیون تومانی مسکن هستیم.

به گفته معاون مسکن روستایی بنیاد مسکن در حال حاضر تسهیلات ۲۰۰ میلیون تومانی مسکن روستایی برای سال ۱۴۰۲ هنوز به صورت کامل به تصویب نرسیده و امیدوار هستیم تا ۱۰ روز دیگر این تسهیلات در جلسه هیئت دولت بررسی و مصوب شود.
او می‌گوید: با توجه به افزایش هزینه‌های ساخت مسکن در روستاها و شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر، تسهیلات ۲۰۰ میلیون تومانی پاسخ گو نیست بنابراین رئیس بنیاد مسکن و وزیر راه وشهرسازی درخواست افزایش تسهیلات مسکن روستایی به ۴۰۰ میلیون تومان را ارائه داده اند، اما این پیشنهاد نباید مانع تصویب تسهیلات ۲۰۰ میلیون تومانی شود.

جودی بیان کرد: متقاضیانی که تسهیلات ۲۰۰ میلیون تومانی را دریافت می‌کنند در صورتی که تسهیلات ۴۰۰ میلیون تومان شود، باقی مانده این تسهیلات را دریافت خواهند کرد.

این مطلب مفید بود ؟
بدمتوسطخوبخیلی خوبعالی
( تعداد رای دهنده 4, میانگین امتیاز: 4,75 از 5)
Loading...