پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
×

آغاز پرداخت وام اربعین به بازنشستگان تامین اجتماعی

پرداخت وام اربعین به بازنشستگان تامین اجتماعی آغاز شد

اسفندیاری گفت: پرداخت وام اربعین آغاز شده و تمامی افرادی که ثبت نام کرده اند این وام را دریافت خواهند کرد. به گزارش تصویر زندگی به نقل از مهر معاون فرهنگی سازمان تأمین اجتماعی از آغاز پرداخت وام قرض‌الحسنه سفر زیارتی اربعین به ۲۰ هزار نفر از بازنشستگان تأمین‌اجتماعی خبر داد.
احمد اسفندیاری در مورد تسهیلات در نظر گرفته شده برای سفر اربعین بازنشستگان سازمان تأمین اجتماعی گفت: با توجه به اهمیت موضوع اربعین و درخواست بازنشستگان برای زیارت از سوی سازمان تأمین اجتماعی تسهیلاتی برای آنان در نظر گرفته شده است. وی افزود: براساس اقدامات انجام شده به ۲۰ هزار بازنشسته وام ۱۲ میلیون تومانی پرداخت می‌شود.


معاون فرهنگی، اجتماعی سازمان تأمین‌اجتماعی از پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه کمک هزینه سفر زیارتی به بازنشستگان تأمین‌اجتماعی برای شرکت در پیاده‌روی اربعین خبر داد.
این سازمان در نظر دارد تا با پرداخت تسهیلات ۱۲۰ میلیون ریالی به تعدادی از بازنشستگان، زمینه‌ حضور این عزیزان را در پیاده‌روی اربعین فراهم کند.

وی تاکید کرد: به علت محدودیت منابع این تسهیلات فقط به ۲۰ هزار نفر ارائه می‌شود و دفاتر کانون‌های بازنشستگی در سطح استان ثبت‌نام متقاضیان را در سراسر کشور انجام می دهند و  ضمن دریافت تعهدنامه و اخذ برگه تائیدیه ثبت‌نام زائر در سامانه سماح به تکمیل لیست ثبت‌نام اقدام می‌کنند.

اسفندیاری ادامه داد: انتخاب متقاضیان برای ارائه تسهیلات به صورت قرعه کشی است و همه شرایط احراز تعیین شده برای پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه از جمله نداشتن چک برگشتی و اقساط معوق در این خصوص الزامی است.


تسهیلات قرض‌الحسنه به مبلغ ۱۲ میلیون تومان و به بازنشستگان تحت پوشش سازمان تأمین‌ اجتماعی که قصد سفر عتبات عالیات را دارند، پرداخت می‌شود.

به گزارش تصویر زندگی به نقل از ایلنا، بانک رفاه کارگران از اعطای تسهیلات قرض‌الحسنه به بازنشستگان و مستمری‌بگیران تحت پوشش سازمان تامین‌ اجتماعی برای سفرهای عتبات عالیات خبر داد.

بنابر اعلام بانک رفاه این وام در قالب همکاری مشترک بانک رفاه کارگران، سازمان تأمین‌اجتماعی، کانون عالی بازنشستگان تأمین‌اجتماعی و سازمان حج و زیارت، به بازنشستگان و مستمری‌بگیران واجد شرایط پرداخت می‌شود.

بر اساس این گزارش، این تسهیلات قرض‌الحسنه به مبلغ ۱۲ میلیون تومان و در مرحله اول به تعداد ۲۰ هزار فقره به بازنشستگان و مستمری‌بگیران تحت پوشش سازمان تأمین‌اجتماعی که قصد سفر عتبات عالیات را داشته باشند، پرداخت می‌شود.

لازم به ذکر است، بازنشستگان و مستمری‌بگیران واجد شرایط می‌توانند برای بهره‌مندی از این تسهیلات، پس از ثبت‌نام در سامانه‌های سازمان حج و زیارت، به کانون‌های بازنشستگی سراسر کشور مراجعه کنند.

این مطلب مفید بود ؟
بدمتوسطخوبخیلی خوبعالی
( تعداد رای دهنده 12, میانگین امتیاز: 4,50 از 5)
Loading...