یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
×

واریز حقوق مرداد ماه فرهنگیان با تغییرات جدید

واریز حقوق فرهنگیان

جزئیات تغییرات و کسورات جدید و همچینین زمان واریز حقوق مردادماه معلمان و فرهنگیان اعلام شد.

به گزارش روزنو؛ ویژگی‌های حقوق مرداد ۱۴۰۲ بی شک پیچیده‌ترین و پر جزئیات‌ترین و البته بدترین حقوق یک سال اخیر است.

صندوق ذخیره تمامی پرسنلی که زیر ۳درصد است یا بر اساس سیستم قدیم عدد ثابت بوده همگی یک به یک سه درصد می‌شوند

خانم‌هایی که تا کنون بیمه درمانی (اعم از خدمات یا نیرو‌های مسلح یا …) تحت پوشش همسرشان بوده اند از این ماه بایستی جداگانه به عنوان سرپرست ثبت شوند.

موکدا تاکید می‌کنم این بند شامل کسانی که بیمه تامین اجتماعی دارند نمی‌شود و هیچ ارتباطی به آن‌ها ندارد.

خانم‌های مشخص شده در بند ۲ بایستی معوقه حق بیمه خدمات درمانی ۴ ماه گذشته را یکجا پرداخت کنند لذا این عدد در مرداد از حقوق ایشان کسر می‌شود. این موضوع شامل ۲ درصد حق کارمند ۲ درصد حق دستگاه و ۳ درصد حق دولت است (جمعا ۷ درصد کل حقوق است که از کارمند ۲ درصد کسر میکنیم مابقی از دولت و دستگاه)

برگشت علی الحساب رتبه بندی …. کسانیکه در هنگام واریز مزایای رتبه بندی ۶ ماهه اول سال ۱۴۰۱ (رتبه ۱) برگشت علی الحساب رتبه بندی معلمان از حقوق ایشان کسر نشده بود در حقوق مرداد بایستی پرداخت کنند.

برگشت حق التدریس: لیستی از سوی اداره کل ارسال شده که بایستی حق التدریس اضافه پرداختی از حساب ایشان کسر شود.

بیمه تکمیلی: ویرایش‌ها (حذف و انصراف و اضافه و ثبت نام) بیمه تکمیلی دانا در حقوق مرداد اعمال می‌شود؛ لذا کسانیکه انصراف داده اند به ازای هر تبعی یک ۱۳۱۶۰۰۰ و تبعی دو ۳۹۵۰۰۰۰ ریال به حساب ایشان برگشت داده می‌شود.

کسانیکه ثبت نام جدید هستند علاوه بر اینکه از ایشان حق بیمه تکمیلی از مرداد کسر می‌شود معوقه تیرماه به ازای هر نفر اضافه شده تبعی یک و اصلی نفری ۱۳۵۰۰۰۰ ریال و تبعی دو ۳۹۵۰۰۰۰ کسر می‌شود.

معافیت‌های مالیاتی جوانی جمعیت: شرایط و ویژگی‌های این قانون متعاقبا اعلام می‌شود به صورت خلاصه اینکه اگر فرزند ۳ یا چهار یا بیشتر شما از آبان ۱۴۰۰ به بعد متولد شده باشد مشمول معافیت مالیاتی خواهید شد (هر فرزند ۱۵ درصد)، اما بایستی فرم مخصوص پر کنید و به تایید کارگزینی برسد

افزایش حقوق پرسنل وظیفه به همراه معوقات ۴ ماه ابتدایی سال در حقوق مرداد پرداخت می‌شود

مبلغ سهم کارمند بیمه تکمیلی از ابتدای مرداد ماه از ۱۳۱۶۰۰ به ۱۳۵۰۰۰ افزایش می‌یابد مبلغ تبعی دو همان ۳۹۵۰۰۰ است مبلغ آزاد تغییری نکرده در واقع سهم دولت به میزان ۳۴ هزار ریال کسر و به سهم کارمند اضافه شد.

این مطلب مفید بود ؟
بدمتوسطخوبخیلی خوبعالی
( تعداد رای دهنده 71, میانگین امتیاز: 2,83 از 5)
Loading...