سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
×

مشخصات رابطه جنسی بد چیست ؟

رابطه جنسی بد
مشخصات رابطه جنسی بد چیست ؟!

 

رابطه جنسی خوب فقط فیزیکی نیست بلکه جنبه‌های روانی و عاطفی هم دارد.

 

رابطه جنسی بسیار حساس است و ایده بد بودن در رابطه جنسی می‌تواند برای فرد بسیار سنگین و توهین‌آمیز باشد، اگر شما نشانه‌های داشتن رابطه جنسی بد را می‌بینید چرا سعی نمی‌کنید آن را بهتر کنید. رابطه جنسی خوب برای شما و همسرتان به معنای لذت، صمیمیت و سلامت بیشتر است. بله درست است! رابطه جنسی منافع سلامت زیادی دارد. برای یافتن نشانه‌های رابطه جنسی بد برخی از آنها را مرور میکنیم.

 

نداشن تمرکز
فکر کنید که حین رابطه جنسی آلارم گوشی‌تان یکباره زنگ بزند. حالا فکر کنید هنگام رابطه جنسی به لیست خریدی که باید فردا انجام دهید، فکر کنید. این اتفاق ممکن است بیفتد و شما بدون درگیر شدن رابطه را انجام دهید. مانند اینکه هواپیما را در حالت اتوماتیک قرار دهید و اجازه دهید ذهن‌تان هر جا که می‌خواهد برود. اگر این حالت هنگام رابطه جنسی برای‌تان پیش می‌آید این نشانه رابطه جنسی بد است. رابطه جنسی خوب فقط فیزیکی نیست بلکه جنبه‌های روانی و عاطفی هم دارد.

 

محدود کردن خود
اصطلاح صمیمیت معمولا با داشتن رابطه جنسی مترادف است. متاسفانه رابطه جنسی بد کاملا فیزیکی است و فاقد صمیمیت است. از آنجا که رابطه جنسی در هسته خود یک عمل فیزیکی است می‌توان آن را بدون درگیری احساسات و عواطف انجام داد. رابطه جنسی خوب است که معمولا با صمیمیت همراه باشد بدون آن قطعا لذت کمتر و درد بیشتری را تجربه می‌کنید. اگر به همسرتان نزدیک نباشید احتمال تنش و درد هنگام رابطه جنسی افزایش پیدا می‌کند.

 

نرسیدن به لذت جنسی یک نفر یا هر دو
کلید داشتن رابطه جنسی خوب این است که هر دو شما به اوج لذت جنسی برسید. شاید باور نکنید اما بسیاری از افراد بدون رسیدن به لذت ارتباط جنسی برقرار می‌کنند. هرچند به صورت مصنوعی یا نزدیک به اوج لذت ممکن است اتفاق بیفتد. این می‌تواند نشانه‌ای از وجود مشکلات دیگر باشد. از مسائلی که در اندام جنسی ممکن است وجود داشته باشد تا کارآمد نبودن موقعیتی خاص. اگر متوجه شدید که شما یا همسرتان به لذت جنسی نمی‌رسید بهتر است در این باره با یکدیگر صحبت کنید چون در این حالت شاید بتوانید به کمک هم تغییرات لازم را انجام دهید.

 

داشتن حس راحتی پس از رابطه چنسی
وقتی رابطه جنسی خوب انجام شود شما نباید حس راحت شدن داشته باشد این حس یعنی این‌که شما منتظر بودید، هرچه زودتر رابطه تمام شود و این نشانه آن است که در رابطه شما چیزی اشتباه وجود دارد. بسیاری از زوجین رابطه جنسی را برای رهایی از استرس انجام می‌دهند و آن را پاسخ به یک نیاز اساسی می‌دانند. در حالی که اگر به خودتان اجازه صمیمت بیشتر را بدهید این رابطه می‌تواند بیشتر از این باشد. اگر احساس راحت شدن بعد از رابطه جنسی را دارید بهتر است احساسات‌تان را قبل و هنگام رابطه جنسی مورد ارزیابی قرار دهید. شاید شما در زمان نامناسبی این کار را انجام می‌دهید یا شاید خودآگاه‌تان را بیدار می‌کند. بهتر است با همسر یا مشاورتان در این باره صحبت کنید.

 

درد بعد از رابطه جنسی
اگر بعد از رابطه جنسی آرزو می‌کردید که هیچ‌گاه این رابطه را نداشتید علامت آن است که رابطه جنسی شما مشکل دارد. معمولا زنان بع از رابطه جنسی احساس درد می‌کنند که معمولا در نتیجه موقعیت بد یا ناآگاهی همسر اتفاق می‌افتد. در موارد دیگر رابطه جنسی دردناک می‌تواند مربوط به مسائل پزشکی باشد که در این حالت بهتر است با پزشک مشورت کنید.

 

نی نی بان

 

این مطلب مفید بود ؟
بدمتوسطخوبخیلی خوبعالی
( تعداد رای دهنده 23, میانگین امتیاز: 3,87 از 5)
Loading...