سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
×

لذت رابطه جنسی را چند برابر کنید

لذت رابطه جنسی معاشقه رابطه زناشویی

معمولا سوالات زیادی در رابطه جنسی برای زوجین پیش میاد درست جواب دادن به این سوالات خیلی مهمه چرا که نداستن اصول درست روابط جنسی میتونه مشکلات زیادی رو ایجاد کنه در ادامه داشتن یه رابطه زناشویی خوب رو توضیح دادیم میتونید استفاده کنید.

لذت بخش ترین قسمت های بدن زن و مرد در روابط جنسی قسمتهایی از بدن است که لمس آنها نقش مهمی در رابطه جنسی همسر شما و لذت بیشتر دارد.
در بیشتر مردها و زنها توجه همسر به قسمتهای دیگری از بدن غیر از اندام های جنسی موجب بوجود آمدن لذت و میل جنسی و بهبود رابطه جنسی میشود.تحریک خوب و مناسب این نقاط میتواند لذت رابطه جنسی را چند برابر کند.
باید توجه داشت که مناطق لذت بخش بدن در افراد متفاوت است و شما باید بتدریج مناطق حساس بدن خود و همسرتان را کشف کنید.
صحبت کردن راجع به تمایلات جنسی در دوران عقد میتواند به این شناخت زوجین از یکدیگر کمک کند. صحبت کردن راجع به تمایلات جنسی در دوران عقد میتواند به این شناخت زوجین از یکدیگر کمک کند.خانم هایی که بر این باورند که تنها نقطه تحریک آمیز بدن مرد اندام جنسی اوست هرگز زحمت جستجو برای یافتن مناطق حساس دیگر را به خود نداده اند.
اگر شما به بدن همسرتان بیشتر توجه کنید قسمتهایی را کشف خواهید نمود که به کمک آنها خیلی سریع و راحت میتوانید همسرتان را تحریک کنید.
توجه داشته باشید در فرآیند رابطه جنسی دو کنترل کننده روان و جسم دخیل هستند و مرتبط به هم و قبل از آغاز هر سطحی از ارتباط از معاشقه تا نزدیکی لازم و شایسته است زوجین در شرایط روحی و روانی مناسبی قرار داشته باشند عواملی نظیر استرس ، اضطراب ، خستگی خواب آلودگی ، بی حوصلگی ، سر و صدای پراکنده محیط ، نور زیاد ، مشغله فکری و ذهنی ( عدم تمرکز ) می تواند در کیفیت و کمیت رابطه بین زوجها تاثیر گذار باشد لذا نسبت به محیا ساختن شرایط فوق قبل از ارتباط توصیه می شود .
سر : بیشتر مردها و زنها از نوازش سر و موهایشان بخصوص عبور انگشت از بین موها لذت میبرند همچنین بوسیله انگشتان دست به آرامی پیشانی و دو طرف سر را ماساژ دهید در هنگام انجام آن چشمان همسر شما باید بسته باشد این ماساژ علاوه بر حس آرامش میتواند جهت تسکین اعصاب و تحریک موثر باشد.

 

لاله گوش : بوسیدن، زبان زدن لاله گوش برای مردان همچون زن لذت بخش است مشروط بر آنکه نظافت قبل از رابطه رعایت شده باشد .

 

لبها : فقط به بوسیدن لبها اکتفا نکنید، بلکه آنها را مکیده و بخورید! خیس کنین و اجازه بدین که گرمی لبتان توسط لبای همسرتان حس شود.

 

گردن : ناحیه زیر فک تا پایین گردن را در دو طرف با دست نوازش دهید، و از لب و زبان خود برای بوسیدن و تحریک بوسیله زبان استفاده کنید.

 

پشت : شانه پشت و کمر او را ماساژ دهید.

 

سینه ها : حرکت آرام دست ولمس سینه و همچنین نوازش پهلو ها و پشت کمر با انگشتان دست میتواند در تحریک همسر شما موثر باشد.

 

اندام جنسی : هر زمان که تصمیم به دخول داشتید میتوانید قبل از آن نسبت به تحریک اندام جنسی همسرتان اقدام کنید به عبارتی آخرین مرحله معاشقه این عمل میباشد در صورتی که خیلی از زوجین هستند که بر عکس جهت تحریک همسر خود از همان ابتدا سراغ لمس و تحریک اندام جنسی همسر خود میروند.
بطور کلی به دنبال آغاز و پایان سریع نباشید ، توجه به سایر نقاط بدن همسرتان میتواند در لذت و تحریک بیشتر تاثیر بسزایی داشته باشد همانطور که در احادیث و روایات به این نوع رفتارها توصیه شده است.

در انتها یاداوری این نکته که تامین نیاز جنسی همسر لطف به او نیست بلکه وظیفه ایست متقابل برای زوجین باید قابل اهمیت باشد .

 

منبع: پایگاه اطلاع رسانی تنظیم خانواده

 

این مطلب مفید بود ؟
بدمتوسطخوبخیلی خوبعالی
( تعداد رای دهنده 261, میانگین امتیاز: 4,08 از 5)
Loading...