پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
×

جزئیات افزایش وام ضروری بازنشستگان کشوری

اطلاعیه صندوق بازنشستگی کشوری

  • سامانه ثبت نام اینترنتی وام ضروری از روز شنبه ۶ خرداد ۱۴۰۲ فعال شد است
  • متقاضیانی که قبلاً ثبت‌نام کرده‌اند، نیازی به ثبت‌نام مجدد ندارند و درخواست ایشان تا پایان سال ۱۴۰۲ در سامانه ثبت‌نام اینترنتی محفوظ خواهد بود.
    اولویت‌بندی پرداخت وام ۳۰ میلیون‌تومانی به «واجدین شرایط» بر اساس «میزان حقوق خالص دریافتی و مانده بدهی وام‌های سنوات گذشته» انجام می‌شود.
  • با توجه به کثرت واجدین شرایط، امکان پرداخت به‌صورت یکجا فراهم نیست و با توجه به اعتبار تخصیصی از سوی بانک عامل، وام‌های ضروری به‌شکل ماهانه و مرحله به مرحله پرداخت خواهد شد.
  • در این اطلاعیه با اشاره به «متقاضیانی که به‌هردلیلی در اسفندماه ۱۴۰۱ موفق به ثبت‌نام اینترنتی نشده‌اند» آمده است: صندوق بازنشستگی کشوری این امکان را فراهم کرده است که بازنشستگان در هر ماه و به‌صورت مستمر اقدام به ثبت‌نام کنند.
  • برهمین اساس و با توجه به امکان ثبت‌نام مستمر وام در هر ماه، نتایج واجدین شرایط نیز به‌صورت ماهانه اعلام می‌شود.
  • براساس این گزارش، نتایج ثبت‌نام واجدین شرایط دریافت وام ضروری در پایان هر ماه به متقاضیان اعلام خواهد شد و بازنشستگان متقاضی می‌توانند با مراجعه به سامانه خدمات الکترونیکی صندوق بازنشستگی کشوری به‌نشانی sabasrm.ir از نتایج ثبت‌نام خود مطلع شوند.

وام ضروری بازنشستگان کشوری

مدیر عامل صندوق بازنشستگی کشوری گفت: وام ضروری بازنشستگان کشوری به ۳۰ میلیون تومان افزایش پیدا کرد.

به گزارش جماران؛ نعمت الله ترکی از افزایش صد در صدی وام ضروری بازنشستگان کشوری خبر داد. پیش از این بازنششستگان صندوق ۱۵ میلیون تومان وام ضروری دریافت می‌کردند.

ترکی همچنین از پرداخت وام ۵۰ میلیون تومانی خرید لوازم خانگی برای بازنشستگان صندوق و وام ۳۰ میلیون تومانی ازدواج به فرزندان بازنشستگان از سال ۱۴۰۲ خبر داد.

برای اطلاع از زمان واریز وام بازنشستگان کشوری ۱۴۰۱ و شرایط دریافت وام ضروری کلیک کنید.

این مطلب مفید بود ؟
بدمتوسطخوبخیلی خوبعالی
( تعداد رای دهنده 70, میانگین امتیاز: 3,99 از 5)
Loading...