جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
×

فروش فوق العاده بهمن موتور ویژه دهه فجر (اعلام نتایج قرعه کشی)

نتایج قرعه کشی بهمن موتور ویژه مادران در تاریخ ۳۰ بهمن ماه اعلام خواهد شد.

در راستای اجرای این طرح تمامی مادرانی که فرزند دوم و مابعد آنها پس از تاریخ ۱۴۰۰/۰۸/۲۴ متولد شده‌ باشد، امکان پیش‌ثبت نام یک دستگاه از خودروهای این طرح را دارد. این طرح فروش در راستای اجرای طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت مصوبه مجلس شورای اسلامی است.

مهلت ثبت نام :

ثبت نام در این طرح به صورت نقدی و آنلاین است که از ساعت ۱۲ روز چهارشنبه ۱۲ بهمن  تا روز یکشنبه ۱۶ بهمن از طریق پورتال http://Bahman.iranecar.com اقدام نمایند.

زمان قرعه کشی:

قرعه کشی روز دوشنبه ۲۴بهمن برگزار می‌شود. منتخبین قرعه کشی، باید ظرف مدت ۳ روز وجه کامل خود را واریز نمایند.

گفتنی است استعلام شرایط متقاضیان (مادران مشمول طرح) حداکثر تا ۷ روز پس از پایان پیش ثبت‌نام از مراجع ذیربط صورت می‌پذیرد.

در این طرح هر کدملی مجاز به ثبت نام برای یک خودرو و یک دستگاه خودرو است.

متقاضیان این طرح ضروری است به منظور آگاهی کامل از شرایط شرکت در این طرح مفاد این بخشنامه را مطالعه کنند.

فیدلیتی پرایم تیپ۱ (۵نفره) و فیدلیتی پرایم تیپ۲ (۷نفره)، دیگنیتی پرایم و اینرودز اسفند ۱۴۰۱ تحویل خواهد شد و وانت کارا تک کابین تیپ۴ و وانت کارا دو کابین تیپ۴ و ریسپکت اردیبهشت ۱۴۰۲تحویل خریداران خواهد شد.

نام محصولقیمت (تومان)موعد تحویل
فیدلیتی  تیپ ۱۸۴۴/۰۰۰/۰۰۰اسفند ۱۴۰۱
فیدلیتی  تیپ ۲۸۵۹/۰۰۰/۰۰۰
دیگنیتی۹۳۵/۰۰۰/۰۰۰
اینرودز۵۵۹/۰۰۰/۰۰۰
وانت کارا تک کابین۳۲۵/۰۰۰/۰۰۰اردیبهشت ۱۴۰۲
وانت کارا دو کابین۳۳۷/۵۰۰/۰۰۰
رسپکت۷۳۷/۰۰۰/۰۰۰

جهت اطلاع ار شرایط ثبت نام بهمن موتور طرح مادران آخرین بخشنامه مربوطه را در ادامه می خوانید

قواعد و ضوابط بخشنامه :

  • شرایط اعلام شده از سوی وزارت صمت در خصوص متقاضیان ثبت نام برای این روش فروش اعمال خواهد شد. انطباق همزمان کارت ملی، شماره کارت و شماره حساب بانکی (شماره شبا) و شماره تلفن همراه درج شده به نام شخص متقاضی برای ثبتنام الزامی می باشد.
  • اطلاعات متقاضیان طرح مذکور، به سازمان ثبت احوال ارسال میگردد، تا پس از شناسایی مادران حائز شرایط، امکان واریز وجه برای منتخبین میسر گردد.
  • در صورت مشاهده هرگونه مغایرت در شرایط احراز خریدار در هر مرحله تا قبل از تحویل خودرو، ثبتنام متقاضی کان لم یکن تلقی میشود و وجه مشتری حداکثر ظرف مدت ٢٠ روز کاری به شماره حساب و یا شبا معرفی شده مسترد میگردد و هیچگونه مسئولیتی از بابت تحویل خودرو متوجه شرکت نخواهد بود.
  • اعلام تولد فرزند دوم یا مابعد، پس از تاریخ ١۴٠٠/٠٨/٢۴ و صحت کلیه اطلاعات مندرج بر عهده متقاضی میباشد و هرگونه تغییر یا اشتباه در اطلاعات ارائه شده، کلیه تبعات احتمالی ناشی از آن مانند تاخیر در تحویل و عدم شماره‌گذاری خودرو بر عهده متقاضی میباشد.
  • متقاضی می تواند فقط در یک بخشنامه و فقط در یک خودرو پیش ثبت نام نماید و به هر کد ملی تنها یک دستگاه خودرو تعلق میگیرد. درصورت ثبتنام، انتخاب و واریز وجه متقاضی در این بخشنامه، در قرعه‌کشی بخشنامه همزمان و بخشنامه های بعدی شرکت داده نمیشود.
  • درصورتیکه متقاضی از هر یک از خودروسازان در طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، خودرو دریافت نموده باشد، مجاز به ثبتنام نخواهد بود.
  • در این روش ثبتنام حق واگذاری حقوق قراردادی و خودرو به غیر، به هر شکل و صورتی که باشد، از منتخبین سلب و اسقاط گردیده است و هرگونه واگذاری مغایر این قید علاوه بر بی اعتباری آن، حق فسخ برای شرکت بهمن موتور ایجاد میکند. عدم مراجعه خریداران جهت انجام سرویس اولیه خودرو پس از ۵ ماه و ١٠٠٠ کیلومتر از تاریخ تحویل، منجر به غیرفعال نمودن گارانتی خودرو می گردد.
  • در صورت لزوم، مراسم قرعه کشی پس از پایان مهلت پیش ثبت نام و با حضور مراجع نظارتی برگزار می گردد.
  • پیش ثبتنام، اعلام نتایج قرعه کشی و واریز وجه توسط منتخبین، به صورت آنلاین و از طریق آدرس انجام میشود و پس از انجام قرعه کشی، سایر مراحل (تشکیل پرونده، تحویل خودرو ، مدارک و …) جهت منتخبین، در عاملیت انتخاب شده توسط ایشان صورت میپذیرد. 
  • استعلام شرایط متقاضیان (مادران مشمول طرح) حداکثر تا ٧ روز پس از پایان پیش ثبت نام از مراجع ذیربط صورت میپذیرد. تاریخ قرعه کشی روز دوشنبه مورخ ١۴٠١/١١/٢۴ می باشد. 
  • اعلام منتخبین قرعه‌کشی (مادران مشمول طرح) پس از انجام قرعه‌کشی از طریق سایت فروش اینترنتی اطلاع رسانی میگردد.  متقاضی میبایست با ورود به سایت، از نتیجه قرعه‌کشی” انتخاب یا عدم انتخاب” مطلع گردد. 
  • منتخبین قرعه کشی، می بایست ظرف مدت ٣ روز وجه کامل خود را از طریق پورتال جامع ایرانی‌کار به آدرس http://bahman.iranecar.com ،واریز نمایند. در صورت عدم واریز وجه در زمان مقرر، ثبتنام متقاضی کان لم یکن میباشد. صحت سنجی مندرجات سجلی و پستی توسط مراجع ذیصلاح صورت خواهد پذیرفت. 

  • قبل از قرعه کشی متقاضی هیچگونه وجهی واریز نخواهد نمود. 
  • با توجه به احتمال محدودیت سقف برداشت برخی از کارتهای بانکی، لازم است تا پیش از اقدام به واریز وجه ، از میزان سقف برداشت اینترنتی کارت بانکی اطمینان حاصل فرمایید. واریز وجه خودرو صرفاً در یک تراکنش امکانپذیر میباشد. 
  • انتخاب رنگ ، تریم و رینگ خودرو و عاملیت موردنظر در مرحله واریز وجه، بر اساس ظرفیت اعلام شده و اولویت انتخاب توسط منتخبین صورت پذیرفته و پس از انجام فرایند ثبت نام، امکان تغییر رنگ، تریم و رینگ خودرو و عاملیت انتخاب شده، میسر نمی باشد. 
  • دریافت اقرارنامه محضری و یا دستی بابت انتقال فیش و یا وجوه واریزی، مغایر با دستورالعمل مبارزه با پولشویی بوده و مورد تأیید شرکت نمیباشد. 
  • به منظور شفاف سازی زنجیره نقل و انتقالات خودرو و جزئیات معاملات آن؛ کلیه اطلاعات متقاضیان، مطابق تبصره ۴ آئین نامه اجرایی ماده ١۴ الحاقی قانون مبارزه با پولشویی در اختیار سامانه جامع تجارت، قرار می گیرد. 
  • با توجه به اینکه در این روش ثبتنام، به محض انجام ثبتنام و تشکیل کامل پرونده، امکان تخصیص خودرو وجود خواهد داشت، لازم است تا در صورت تمایل خریدار به انصراف، حتماً از عدم تخصیص خودرو اطمینان حاصل شود، در غیر اینصورت مسئولیتی متوجه شرکت نخواهد بود. 
  • در صورتی که اطلاعات وارد شده متقاضیان در فرم ثبت اطلاعات، ناقص و یا فاقد صحت باشد و یا به هر دلیلی وجوه پرداختی به صورت کامل و مطابق بخشنامه نباشد، اساساً قراردادی بین متقاضی و شرکت بهمن موتور منعقد نشده و شرکت بهمن موتور تعهدی در خصوص واگذاری خودرو به متقاضی ندارد و مجاز به عودت وجه به حساب مبداً خواهد بود. 
  • منتخبین پس از واریز وجه ثبتنام و تکمیل فرایند ثبتنام میباید ظرف ٧٢ ساعت کاری از زمان ثبتنام نسبت به تحویل مدارک خود به صورت کامل و صحیح مطابق دستورالعمل‌ها و آیین‌نامه‌های شرکت به عاملیت محل تحویل (انتخاب شده در هنگام ثبتنام) اقدام نمایند و عاملیت میباید پس از تطابق اطلاعات ثبت شده خریدار با اصل مدارک، حداکثر ظرف ٧٢ ساعت از تاریخ واریز وجه و ثبتنام متقاضی نسبت به ارسال پرونده کامل به واحد عملیات فروش شرکت اقدام نماید. عدم رعایت شرایط مذکور توسط منتخبین به هر علتی که باشد به منزله فسخ قرارداد بوده و شرکت از هرگونه ترتیب اثر دادن به آن خودداری خواهد نمود. درصورتی‌که قرارداد مذکور از سوی مقامات ذیصلاح معتبر تلقی گردد، بروز تأخیر در تحویل، موجب تعلق سود مشارکت و جریمه دیرکرد به وجه پرداختی خریدار نخواهد بود. 
  • به موجب این روش ثبتنام، متقاضی مطلع و آگاه میگردد که میباید کلیه فرایند ثبت نام از قبیل ورود اطلاعات و واریز وجه را صرفاً از طریق آدرس های اینترنتی معرفی شده و صرفاً به صورت آنلاین در وجه شرکت بهمن موتور واریز و تحویل نماید. بدیهی است در صورت عدم رعایت این موضوع، بیعی فی مابین طرفین منعقد نشده و در نتیجه شرکت هیچگونه مسئولیتی در قبال خریدار نخواهد داشت. 
  • پرداخت هرگونه وجه یا امتیازی توسط متقاضی به عاملیت قبل و یا پس از ثبتنام ممنوع است و عاملیت حق دریافت هیچگونه وجه یا امتیازی را از متقاضی ندارد. در صورت تخلف عاملیت از هر یک از موارد مذکور هیچگونه تعهدی برای شرکت ایجاد نشده و کلیه مسئولیتها و عواقب آن بر عهده پرداخت کننده و عاملیت است. 
  • پرداخت هرگونه هزینه ناشی از قصور یا تقصیر خریدار، در صورت امکان و به تشخیص شرکت مانند اصلاح سند خودرو و غیره برعهده خریدار خواهد بود. ارائه خدمات جانبی فروش نظیر اصلاح مغایرت شماره‌گذاری و سند، تنظیم سند واگذاری یا فسخ (انصراف)، فک رهن ، پارکینگ و غیره منوط به پرداخت وجه توسط خریدار مطابق بخشنامه‌های شرکت میباشد. 
  • هزینه‌های مربوط به مالیات بر ارزش افزوده، عوارض، شماره‌گذاری، بیمه شخص ثالث و سایر هزینه‌های مرتبط در قیمت خودرو لحاظ گردیده و در صورت تغییر هر یک از موارد در زمان صدور حواله، متقاضی موظف به پرداخت مابه‌التفاوت میباشد. با توجه به اینکه مرجع شماره‌گذاری، آئین نامه های پلیس راهور فراجا میباشد، لازم است تا خریدار نسبت به ارائه مدارک و مستندات مورد نیاز مطابق ضوابط اقدام نماید. بدیهی است هرگونه تاخیر در شماره‌گذاری که به علت عدم رعایت ضوابط مربوط به دلیل تغییرقوانین و ضوابط جاری و عدم صدور مجوز شماره‌گذاری توسط سازمانهای مرتبط نظیر محیط زیست، استاندارد، صنایع، راهور و …  صورت پذیرد، تعهدی برای شرکت ایجاد نخواهد کرد و هیچگونه وجهی تحت عنوان سود دیرکرد، تاخیر در تحویل، سود انصراف، اجرت المثل، عدم النفع، خسارت و غیره به خریدار تعلق نگرفته و نامبرده طرح هرگونه ادعایی را در این خصوص به هر شکل و صورتی که باشد از خود سلب و اسقاط نمود. 
  • متقاضی به شرکت اختیار داده خودروی مورد معامله را قبل از تحویل، نزد بیمهگر منتخب شرکت، بیمه شخص ثالث نموده و هزینه آن را از متقاضی اخذ نماید. 
  • در صورت بروز هرگونه تأخیر احتمالی در تحویل خودرو، جریمه تأخیر به صورت روزشمار محاسبه و ظرف ٧ روز کاری قابل پرداخت خواهد بود. جریمه تاخیر تنها به پرونده‌هایی تعلق میگیرد که ارسال مدارک خریدار و پرداختی‌های خریدار برابر شرایط این بخشنامه صورت گرفته باشد. 
  • در صورتی که پس از دریافت پرونده و مستندات، به علت کسری و یا نواقص مدارک، امکان شماره‌گذاری میسر نباشد، خریدار موظف است حداکثر طی ٧ روز کاری نسبت به تکمیل مدارک شماره‌گذاری (طبق قوانین راهور فراجا) اقدام نماید، پس از انقضای مدت مذکور و عدم رفع کسری و یا نواقص، شرکت میتواند نسبت به ابطال سند و تخصیص خودرو به شخص یا اشخاص دیگر اقدام کند. در صورت گذشت بیش از ٣٠ روز از زمان اعلام کسری و یا نواقص پرونده و عدم تکمیل آن در موعد فوق توسط خریدار، شرکت میتواند نسبت به فسخ قرارداد اقدام نماید. جهت مدت زمانی که فرایند تخصیص و تحویل خودرو به علت کسری مدارک ارائه شده خریدار، به تعویق/ توقف بیانجـامد و شـرکت قـرارداد را فـسخ نکند هیچگونه وجهی تحت عنوان سود دیرکرد، تاًخیر در تحویل، سود انصراف، اجرت المثل، عدم النفع، خسارت و غیره به خریدار تعلق نمیگیرد.  
  • صدور و تحویل شناسنامه مالکیت، کارت خودرو و کارت سوخت توسط مراجع ذیربط انجام میپذیرد و هیچگونه مسئولیتی متوجه شرکت نمیباشد. خودرو به هیچ وجه بدون پلاک به عاملیت و یا متقاضی تحویل داده نخواهد شد. 
  • خریدار میتواند جهت کسب اطلاعات از مشخصات فنی و سایر امکانات خودرو و مشخصات عاملیت‌های مجاز، وضعیت قرارداد، صدور سند و پلاک خودروی ثبت‌نامی خود به سایت اینترنتی https://bahman.ir مراجعه نماید. 
  • خریدار میباید حداکثر ظرف ٣ روز کاری پس از اعلام شرکت/ عاملیت، مبنی بر آماده تحویل بودن خودرو، نسبت به دریافت و خروج آن از محل تحویل، اقدام نماید. پس از سپری شدن مهلت مذکور، شرکت/ عاملیت به صورت شرط نتیجه، نماینده خریدار محسوب و میتواند خودرو را به پارکینگ عمومی منتقل نموده و کلیه هزینه‌های نگهداری، بارگیری و حمل بر عهده خریدار است. همچنین مسئولیت هرگونه آسیب دیدگی و خسارت وارده به خودرو ناشی از حمل، توقف و غیره، بر عهده خریدار است. در صورت عدم انتقال به پارکینگ عمومی، خریدار ملزم به پرداخت هزینه پارکینگ مطابق بخشنامه‌های ابلاغی از سوی شرکت خواهد بود. در صورت سپری شدن ٣٠ روز کاری از زمان اعلام آماده تحویل بودن خودرو و عدم دریافت آن توسط خریدار، برخی از قطعات خودرو (باتری، تایر و قطعات لاستیکی) از شمول گارانتی خارج شده و شرکت در قبال آن مسئولیتی نخواهد داشت. 
  • مشخصات ظاهری بیرونی و مشخصات ظاهری داخلی و سایر امکانات خودرو منطبق با تیپ خودروی مورد تقاضا که در زمان تنظیم توافقنامه مشخص گردیده که از طریق سایت شرکت بهمن موتور به نشانی https://bahmanmotor.bahman.ir/product قابل رویت بوده و ملاک تحویل خودرو خواهد بود. هرگونه مغایرت احتمالی مشخصات خودروی تحویلی با کاتالوگ‌ها و بروشورها و آگهی‌های منتشره، تعهدی برای شرکت ایجاد نمیکند. خریدار طرح هرگونه ادعای معارضی را از خود سلب و اسقاط نمود. سامانه پیام کوتاه شرکت بهمن موتور به شماره ۹۸۲۱۴۸۰۲۷ +میباشد و تمامی پیامک‌های ارسالی صرفاً از طریق شماره مذکور صورت خواهد پذیرفت. 
  • در صورت وقوع فورس ماژور (عوامل قهریه) و وقوع حوادث غیرمترقبه و یا پیش بینی نشده نظیر سیل، زلزله، تحریم، افزایش قیمت ارز، اجرای این قرارداد معلق شده و در صورت موافقت طرفین از سایر خودروهای تولیدی به قیمت مصوب شرکت، جایگزین خواهد شد. در صورت عدم حصول توافق طرفین و ادامه هر یک از موارد فوق برای مدت بیش از سه ماه، هر یک از طرفین به تنهایی مجاز به فسخ قرارداد بوده و وجوه پرداختی با لحاظ نمودن سود انصراف با رعایت شرایط ذکر شده در قرارداد به خریدار مسترد میگردد.
  • این روش ثبتنام بدون حصول تمامی شرایط مندرج، فاقد اعتبار بوده و تعهدی برای شرکت ایجاد نمیکند.

اعلام نتایج قرعه کشی بهمن موتور دی ۱۴۰۱

با اعلام گروه بهمن، شرکت‌کنندگان در آخرین طرح فروش بهمن موتور با ورود به این لینک https://bahman.iranecar.com/winners و استفاده از کد ملی خود می‌توانند نتایج قرعه‌کشی را مشاهده کنند.

در سومین دوره قرعه‌کشی بهمن موتور، فیدلیتی پرایم تیپ ۱ (۵نفره) و تیپ ۲ (۷نفره)، دیگنیتی پرستیژ تریم مشکی و دیگنیتی پرستیژ ترین قرمز و وانت کارا دو کابین تیپ ۴ در طرح جوانی جمعیت عرضه شدند.


در راستای ابلاغ قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در تاریخ ۱۴۰۰/۰۸/۲۴ از سوی مجلس شورای اسلامی، امکان پیش ثبت نام یک دستگاه از محصولات شرکت بهمن موتور، برای مادرانی که فرزند دوم و مابعد آنها پس از تاریخ قانون مذکور متولد شده اند، در قالب فروش نقدی و به صورت آنلاین از ساعت ۱۰ صبح روز شنبه مورخ ۱۴۰۱/۱۰/۱۰ لغایت پایان روز دوشنبه ۱۴۰۱/۱۰/۱۲ از طریق سایت فروش شرکت بهمن موتور (bahman.iranecar.com) به شرح جدول ذیل اعلام می گردد:

فروش فوری بهمن موتور دی ماه ۱۴۰۱

فیدلیتی تیپ ۱۸۴۴/۰۰۰/۰۰۰سفید، مشکی، سربی، خاکستری، آبی۳۰ روز کاری
فیدلیتی تیپ ۲۸۵۹/۰۰۰/۰۰۰
دیگنیتی پرستیژ۱/۱۲۰/۰۰۰/۰۰۰سفید، مشکی
وانت کارا ۲کابین۳۳۷/۵۰۰/۰۰۰سفید

 

شرایط فروش نقدی فیدلیتی ۵ و ۷ نفره ویژه آبان ۱۴۰۱ اعلام شد.

جی پلاس، در راستای ابلاغ قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در تاریخ ۱۴۰۰/۰۸/۲۴ از سوی مجلس شورای اسلامی امکان پیش ثبت نام یکی از محصولات گروه بهمن برای مادرانی که فرزند دوم و مابعد آنها پس از تاریخ قانون مذکور متولد شده اند در قالب فروش نقدی از ساعت ۱۰ صبح روز سه شنبه ۱۴۰۱/۰۸/۰۳ به مدت ۴ روز از سایت فروش محصولات بهمن موتور bahman.iranecar.com به شرح جدول ذیل اعلام میگردد.

از آخرین اخبار خودرو در ۲۴ ساعته گذشته باخبر شوید

مراسم قرعه کشی پیش ثبت نام کنندگان هفته آینده برگزار خواهد شد.

نام محصولقیمترنگموعد تحویل
فیدلیتی ۵ نفره۸۴۴.۰۰۰.۰۰۰سفید و مشکی۳۰ روز کاری
فیدلیتی ۷ نفره۸۵۹.۰۰۰.۰۰۰
این مطلب مفید بود ؟
بدمتوسطخوبخیلی خوبعالی
( تعداد رای دهنده 559, میانگین امتیاز: 4,26 از 5)
Loading...