شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
×

شرایط دریافت وام از بانک سینا (طرح ارغوان با سود و بازپرداخت انتخابی)

دریافت وام از بانک سینا

مبلغ تسهیلات طرح ارغوان بانک سینا افزایش یافت

بانک سینا با هدف حمایت از مشتریان حقیقی و صاحبان کسب‌وکار خرد، سقف مبلغ تسهیلات ارغوان را از ۲ میلیارد ریال به ۳ میلیارد ریال افزایش داد.

با توجه به استقبال مشتریان از تسهیلات طرح «ارغوان» که پیش از این بر اساس میانگین موجودی حساب و مدت زمان سپرده‌گذاری تا سقف ۲ میلیارد ریال پرداخت می‌شد، این بانک سقف مبلغ این تسهیلات را تا ۳ میلیارد ریال افزایش داد.

بر این اساس مشتریان بانک سینا می‌توانند با سپرده‌گذاری در مدت ۲ تا ۶ ماه، تا یک و نیم برابر مبلغ سپرده خود تسهیلات دریافت کنند و به این ترتیب نقدینگی خود را به ۲.۵ برابر افزایش دهند.

طرح ارغوان این امکان را به مشتری می‌دهد که درصد سود و مدت بازپرداخت را بر اساس توانمندی‌های خود و میانگین موجودی حساب و مدت زمان سپرده‌گذاری، با نرخ ۱۸، ۲۰، ۲۲ و ۲۳ درصد انتخاب کنند.

گفتنی است سپرده‌گذاری برای دریافت تسهیلات طرح ارغوان بانک سینا به گونه‌ای است که مبلغ سپرده مشتریان، تنها برای کسب میانگین حساب در مدت سپرده‌گذاری است و متقاضیان واجد شرایط، بعد از دریافت وام می‌توانند سپرده خود را از حساب برداشت کنند.


وام طرح ارغوان بانک سینا چقدر است؟

(۱۴۰۲/۰۴/۱۳) در این گزارش تمامی شرایط و مراحل دریافت وام طرح ارغوان بانک سینا بررسی شده است. این وام فرصتی مناسب برای افرادی است که نیازمند پول هستند.

وام طرح ارغوان بانک سینا فرصت بسیار مناسبی است برای کسانی که نیازمند پول هستند. حال سوال این است که وام طرح ارغوان بانک سینا چقدر است؟

افزایش سرمایه همیشه یکی از دغدغه‌های آدم‌هایی است که شاید خیلی اهل ریسک و کارهای اقتصادی نیستند. طرح ارغوان بانک سینا بیشتر از هر کس، به درد همین افراد می‌خورد. کسانی که پس‌اندازی دارند اما مقدار این پس‌انداز به قدری نیست که بتوانند ماشین، کالا یا وسایل موردنیازشان را بخرند، یا پولشان را تبدیل به سرمایه‌ای برای کسب‌وکار کنند. بعضی‌ها هم همیشه مقداری پول در حساب بانکیشان دارند اما برنامه‌ای برای آن نقدینگی در نظر نگرفته‌اند. طرح ارغوان بانک سینا علاوه بر تمام متقاضیان وام، به درد تمام این دسته از افراد می‌خورد.

طرح ارغوان بانک سینا چقدر وام می‌دهد؟

طرح ارغوان بانک سینا با شعار « ۲ماهه سرمایه خود را ۵/۲برابر کنید» این امکان را برای مشتریانش فراهم کرده تا پس‌اندازشان را در حساب بانک سینا بگذارند و بعد از گذشت ۲ تا ۶ ماه براساس میانگین حساب از این بانک وام بگیرند. میزان مدت زمانی که پول در حساب شما باقی می‌ماند هم ارتباط مستقیمی به مقدار وام و میزان سودی که بانک آن وام را به‌تان می‌دهد، دارد. یعنی هر قدر زمان بیشتری پول داخل حساب‌تان بماند، می‌توانید وام بیشتر با سود مناسب‌تری از بانک سینا بگیرید. اما برای استفاده از مزایای طرح ارغوان چقدر نیاز داریم؟ حداقل پولی که برای استفاده از تسهیلات میانگین حساب بانک سینا در طرح ارغوان نیاز دارید، ۵ میلیون تومان است. که بعد از گذشت ۲ ماه می‌توانید تا ۲/۵برابر ان وام بگیرید. اما سقف وامی که طرح ارغوان به متقاضیانش می‌دهد، چقدر است؟ سقف تسهیلات برای افراد عادی ۲۰۰ میلیون تومان و برای صاحبان کسب‌وکار و دارای پروانه کسب ۵۰۰میلیون تومان است.

اقساط وام طرح ارغوان چقدر است؟

اگر قصد گرفتن وام طرح ارغوان بانک سینا را دارید و ترجیح می‌دهید در اقساط بلندمدت‌تری وام‌تان را برگردانید، این قانون طلایی را یادتان بماند:‌ «به ازای هر ماه سپرده‌گذاری، ۶ماه به زمان بازپرداخت اقساط اضافه می‌شود.» یعنی اگر بعد از ۲ماه از زمان افتتاح حساب سپرده وام بگیرید، اقساط وام ۱۲ ماهه خواهد بود و اگر سقف ۶ ماه سپرده‌گذاری‌تان را طی کنید، وام شما با اقساط ۳۶ ماه خواهد بود. برای اطلاع از ضریب تسهیلات – مثلا اگر سپرده ۱۰۰ میلیونی گذاشته‌اید و ضریب تسهیلات آن ۱۵۰درصد است، یعنی ۱/۵ برابر موجودی حساب‌تان وام به شما تعلق می‌گیرد- و مدت بازپرداخت تسهیلات و سود وام طرح ارغوان کافی است جداول زیر را ببینید.

مدت سپرده گذاری (ماه)مدت بازپرداختضریب تسهیلات سود تسهیلات
۲۱۲۴۰%۱۸%
۳۱۸۴۰%
۴۲۴۴۰%
۵۳۰۴۰%
۶۳۶۴۰%

 

مدت سپرده گذاری (ماه)مدت بازپرداختضریب تسهیلات سود تسهیلات
۲۱۲۶۰%۲۰%
۳۱۸۶۰%
۴۲۴۶۰%
۵۳۰۶۰%
۶۳۶۶۰%

 

مدت سپرده گذاری (ماه)مدت بازپرداختضریب تسهیلات سود تسهیلات
۲۱۲۱۰۰%۲۲%
۳۱۸۱۰۰%
۴۲۴۱۰۰%
۵۳۰۱۰۰%
۶۳۶۱۰۰%

 

مدت سپرده گذاری (ماه)مدت بازپرداختضریب تسهیلات سود تسهیلات
۲۱۲۱۵۰%۲۳%
۳۱۸۱۵۵%
۴۲۴۱۶۰%
۵۳۰۱۶۵%
۶۳۶۱۷۰%
این مطلب مفید بود ؟
بدمتوسطخوبخیلی خوبعالی
( تعداد رای دهنده 31, میانگین امتیاز: 4,23 از 5)
Loading...