شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
×

شرط معافیت مالیاتی کسب و کارهای اینترنتی اعلام شد

معافیت مالیاتی کسب و کارهای اینترنتی

وزیر ارتباطات از مصوبه جدید دولت برای کسب و کارهای اینترنتی خبر داد. طبق این مصوبه، کسب و کارهای اینترنتی که تا پایان سال ۱۴۰۱ کد مالیاتی نداشته و اظهارنامه مالیاتی پر نکردند، از معافیت مالیاتی برخوردار خواهند شد.

به گزارش اکوایران، عیسی زارع‌پور – وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات – در حاشیه جلسه امروز (چهارشنبه ۳۱ خرداد) هیأت دولت گفت: امروز در دولت مصوبه‌ای برای تسهیل کسب و کارهای اینترنتی داشتیم که بر اساس آن، کسب و کارهای اینترنتی که تا پایان سال ۱۴۰۱ کد مالیاتی نداشته و اظهارنامه مالیاتی پر نکردند، از معافیت مالیاتی برخوردار خواهند شد.

وی ادامه داد: این مصوبه خوبی برای فعالیت کسب و کارهایی است که می‌خواهند در سکوهای داخلی فعالیت کنند. یکی از مشکلاتی که مهاجرت این کسب و کارها از سکوهای خارجی به داخلی داشت این بود که در آنجا مالیاتی پرداخت نمی‌کردند اما در سکوهای داخلی مالیات پرداخت می‌کردند.

وزیر ارتباطات گفت: برای کسانی که اظهارنامه مالیاتی داشتند کسب‌وکار واقعی و هم مجازی دارند، امروز مصوب شد درصورتی که صورت‌های مالی خودشان را در حالت برخط و غیربرخط جدا کنند، کسب‌کار اینترنتی‌شان مشمول معافیت خواهد شد.

این مطلب مفید بود ؟
بدمتوسطخوبخیلی خوبعالی
( تعداد رای دهنده 1, میانگین امتیاز: 5,00 از 5)
Loading...