جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
×

فروش اقساطی سایپا (خودرو شاهین) آبان ۱۴۰۱

شرایط طرح فروش اقساطی شاهین ویژه مهر و آبان ۱۴۰۱ اعلام شد.

تاریخ و نحوه ثبت نام:

در این روش فروش متقاضیان محترم میتوانند از ساعت ۱۱ صبح روز شنبه مورخ ۱۴۰۱/۰۷/۳۰ با ورود به سایت فروش اینترنتی گروه خودروسازی سایپا به آدرس  https://saipa.iranecar.com پس از ثبت اطلاعات شخصی و دریافت کد کاربری و رمز عبور اخذ شده
از سایت، نسبت به انتخاب خودرو و ثبت نام / پیش ثبت نام اقدام نمایند. لازم به ذکر است امکان پیش ثبت نام در طرح مربوط به قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت بمدت ۷ روز فعال میباشد

شرایط پیش فروش اعتباری عادی و طرح قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت

نام خودرومبلغ علی‌الحساب پیش پرداختمبلغ تسهیلاتشرایط بازپرداختنرخ تسهیلاتزمان تحویل
شاهین G۱۷۲ میلیون و ۷۲۳ هزار و ۷۳۵ تومانیکصد میلیون تومان

هفتاد میلیون تومان

۶ چک ۴ ماهه

۳ چک ۴ ماهه

۲۱%دی و بهمن  سال ۱۴۰۱
  • زمان تحویل خودرو مذکور مطابق جدول فوق در “هفته چهارم” ماه های ذکر شده می باشد.
  • مشتریان محترم پس از ارسال دعوتنامه تکمیل وجه میبایست حداکثر ظرف مدت ۷ روز به نمایندگی انتخاب شده توسط مشتری مراجعه و نسبت به ارائه مدارک مورد نیاز و ارائه چکهای صیادی اقدام نماید. لذا چنانچه مشتری محترم طی مدت مذکور مدارک مورد نیاز را به نمایندگی تحول ننماید و یا در سیستم اعتبارسنجی بانکها فاقد اعتبار لازم جهت دریافت تسهیلات تشخیص داده شود، گروه خودروسازی سایپا هیچگونه مسئولیتی در این خصوص نخواهد داشت و به این گروه از مشتریان محترم تسهیلات تعلق نخواهد گرفت و صرفاً پس از ارسال دعوتنامه تکمیل وجه میبایست کل مبلغ اعلامی در دعوتنامه مابه التفاوت را بصورت نقد واریز نمایند.

 

نکات اختصاصی در خصوص طرح قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت :
* در راستای ابلاغ قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت مصوبه شورای اسالمی به تاریخ ۱۹/۰۸/۱۴۰۰ ،گروه خودروسازی سایپا امکان ثبت نام یکدستگاه از محصولات مطابق جداول اعلامی را برای مادرانی که فرزند دوم و مابعد آنها پس از تاریخ مذکور متولد شدهاند بشرح این بخشنامه فراهم نموده است.
* در طرحهای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت جهت کلیه محصولات طرح مذکور ابتدا پیش ثبت نام انجام میپذیرد و پس از شناسایی مادران حائز شرایط امکان ثبت نام نهایی و واریز وجه میسر خواهد شد.
* در طرحهای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت محدودیت پلاک فعال، حداقل سن ۱۸ سال، دارا بودن گواهینامه رانندگی، عدم خرید ۴۸ ماه گذشته برای مادران حائز شرایط لحاظ نخواهد شد.
* در طرحهای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت هر کدملی تنها مجاز به ثبت نام یک دستگاه خودرو در یکی از شرکتهای خودروساز میباشد.

شرایط بخشنامه :

۱ – محدودیت کد ملی برای ثبت نام اعمال خواهد شد (هر کد ملی مجاز به ثبت نام یکدستگاه خودرو میباشد) .
۲ – حداقل سن متقاضیان خرید خودرو ۱۸ سال و ملزم به ارائه گواهینامه رانندگی خودرو حداقل پایه سوم میباشند.
۳- امکان صلح (خرید انصرافی) و انتقال خودرو بصورت وکالتی وجود ندارد .
۴- شماره کارت، شماره حساب بانکی و شماره شبا که در آینده وجوه خرید خودرو از آن به حساب شرکت خودروساز واریز میگردد الزاماً باید متعلق به شخص متقاضی باشد. در صورت درج اطلاعات نادرست(شماره شبا)، تمام مسئولیت آن متوجه متقاضی ثبت نام کننده خواهد بود.
۵- شماره تلفن همراه اعلام شده میبایست متعلق به شخص متقاضی باشد.
۶- مشتریان محترم میبایست پس از کارکرد ۱۰۰۰ کیلومتر و حداکثر ۵ ماه از تاریخ تحویل خودرو برای انجام سرویس اولیه به نمایندگی های گروه خودروسازی سایپا مراجعه نمایند در غیر اینصورت گارانتی خودرو ابطال میگردد.
۷- ثبت نام برای مشتریان حقوقی میسر نمیباشد.
۸ – چنانچه در هر یک از مراحل ثبت نام تا تحویل خودرو ، مشخص گردد اطلاعات متقاضی ناصحیح بوده و یا ناقض شرایط بخشنامه میباشد، ثبت نام متقاضی کان لم یکن خواهد گردید.
۹ – در صورتیکه پس از امضای قرارداد فی مابین مشتری بر حسب ضرورت و یا الزامات قانونی و یا لزوم رعایت استانداردهای اجباری و محیط زیست از جمله (سطح آلایندگی یورو۴ ،یورو۵ و . . . ) شرکت ملزم به نصب تجهیزات و یا لوازم اضافی( آپشن ) بر روی خودرو گردد و یا تغییری در برخی از قطعات خودرو ایجاد شود و یا هرگونه افزایش هزینه های (شماره گذاری، بیمه، مالیات، مالیات نقل و انتقال، عوارض و . . . ) تا قبل از فاکتور خودرو صورت پذیرد، هزینه های مربوطه از مشتری اخذ میگردد.
۱۰- در روش پیش فروش، قیمت خودرو بصورت غیرقطعی بوده لذا قیمت نهایی خودرو در زمان ارسال دعوتنامه به قیمت روز شرکت بوده و بر اساس قیمت زمان تحویل مندرج در قرارداد مشتریان ، محاسبه و اخذ خواهد شد.
تبصره : مبلغ واریزی از سوی مصرف کننده به عنوان بخشی از ثمن معامله بصورت علی الحساب پرداخت گردیده است. قیمت نهایی خودرو بر اساس قرارداد پس از صدور دعوتنامه توسط خودروساز و تکمیل وجه توسط مصرف کننده و بر مبنای قیمت زمان تحویل مندرج در قرارداد مشخص خواهد شد.
۱۱- در روش پیش فروش، رنگ خودرو توسط مشتری و پس از صدوردعوتنامه تکمیل وجه بر اساس رنگهای قابل عرضه، انتخاب خواهد شد.
۱۲- در این بخشنامه از زمان واریز وجه تا زمان تحویل خودرو سود مشارکت و انصراف صفر خواهد بود.
۱۳- در صورت بروز هرگونه تاخیر احتمالی در تحویل خودرو برابر ضوابط مندرج در قرارداد، خسارت تاخیر به صورت روزشمار معادل۱۲درصد سالیانه محاسبه و مطابق ضوابط قابل پرداخت خواهد بود.

باخبر شوید: آخرین اخبار خودرو در ۲۴ ساعت گذشته

۱۴- امکان انتخاب بسته های خدمت و آپشن برای خودرو بصورت اختیاری فراهم میباشد. در صورت انتخاب بسته، مبلغ آن در زمان پرداخت مابه التفاوت از مشتریان اخذ میگردد. مشتریان محترم میتوانند جهت رویت بسته های خدمت و آپشن به سایت www.saipayadak.org مراجعه نمایند.
۱۵- با توجه به اهمیت کنترل مدارک هویتی و آدرس محل سکونت مشتریان ، نمایندگی موظف است مدارک و مستندات مشتریان را مطابق بخشنامه های مورخ ۱۸۴۳۱۴ مورخ ۱۴۰۰/۰۵/۱۲ و ۱۸۶۶۸۹ مورخ ۱۴۰۰/۰۵/۱۳ و ۴۲۴۳۱۸ مورخ ۱۴۰۰/۱۰/۲۰ و ۴۶۹۲۵۱ مورخ ۱۴۰۰/۱۱/۱۹ و ۱۴۲۲۰۴ مورخ ۱۴۰۱/۰۴/۲۲ کنترل و از صحت و سقم آن اطمینان حاصل نماید.
۱۶- با توجه به دستورالعملهای صادره توسط پلیس راهور ناجا مبنی بر ثبت و بروزرسانی اطلاعات فردی و آدرس مشتریان در سامانه شماره گذاری موارد ذیل متذکر میگردد:
الف) در صورتیکه مشتری در سامانه شماره گذاری فاقد اطلاعات فردی و سکونتی بوده و یا بیشتر از یکسال از آخرین تاریخ بروزرسانی اطلاعات فردی و نشانی محل سکونت آن در سامانه شماره گذاری گذشته باشد، مشتری محترم میبایست با مراجعه به سامانه سخا نسبت به بروزرسانی و یا ثبت آخرین اطلاعات خود اقدام نموده و پس از تائید توسط اداره پست تصویر نشانی ثبت شده در سامانه سخا را به نمایندگی محل ثبت نام خود تحویل نماید.
ب ) در صورتیکه مشتری دارای برگه احراز سکونت باشد می بایست حتماً برگه مذکور را به نمایندگی محل ثبت نام خود تحویل نماید در غیر اینصورت عواقب ناشی از آن بر عهده مشتری خواهد بود.
لازم به ذکر است تا زمانیکه برگه احراز سکونت توسط مشتری به نمایندگی ارائه نگردد و یا اطلاعات مورد نیاز شماره گذاری به درستی ارائه نشده باشد، شماره پذیرش مشتری وارد مرحله تخصیص نخواهد شد و فاکتور نمیگردد و عواقب ناشی از عدم فرآیند مذکور بر عهده مشتری خواهد بود . همچنین علاوه بر اینکه سود تاخیر در تحویل ناشی از عدم شماره گذاری به آنان تعلق نخواهد گرفت ، هزینه پارکینگ و نگهداری خودرو از ایشان دریافت خواهد شد.
۱۷- مشتریان محترم میتوانند جهت رویت ویژگیها و تجهیزات محصولات به سایت www.saipacorp.com مراجعه نمایند.
۱۸- در فروش اعتباری، مبلغ مالیات بر ارزش افزوده در پرداخت نقدی محاسبه و اخذ میگردد.
۱۹- اسناد خودرو تا زمان تسویه حساب کامل در رهن شرکت میباشد.
۲۰ – چک ها و سایر مدارک و مستندات الزم در زمان صدور دعوتنامه و تکمیل وجه در این روش ) فروش اعتباری ( از طریق نمایندگی منتخب شده توسط مشتری، دریافت خواهد شد

این مطلب مفید بود ؟
بدمتوسطخوبخیلی خوبعالی
( تعداد رای دهنده 25, میانگین امتیاز: 3,96 از 5)
Loading...