سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
×

داشتن رابطه جنسی در حضور نوزاد!!!

در حضور نوزاد رابطه جنسی برقرار نکنید!

رابطه جنسی,رابطه جنسی در حضور بچه ها,رابطه جنسی در حضور نوزاد

داشتن رابطه جنسی در حضور نوزاد بر روان او تاثیر می گذارد

رابطه­ جنسی پدر و مادرهایی که بچه ­هایشان را کنار خودشان می ­خوابانند معمولا دچار اختلال می­ شود و آنها سردرگم هستند که چطور باید این مسئله را حل کنند. گاهی اوقات پدر و مادرها در این بین ضربه می خورند و بیشتر مواقع مراقبت جنسی کودک به خطر می ­افتد. دکتر شیخ الاسلامی در این باره توضیح می‌دهد.

 

پدر و مادرهایی که بچه‌های کوچک­شان را کنار خودشان می‌خوابانند از نظر رابطه جنسی دچار اختلال می‌شوند؟

بله اما این اختلال فقط متوجه مادر و پدر نیست، در بسیاری از مواقع کودکان هم زمانی که بزرگتر می­ شوند با مشکلاتی دست و پنجه نرم می­ کنند. معمولا زن و شوهرها زمانی که ازدواج می­ کنند و تا وقتی که فرزندی ندارد با فراغ بال هر زمان که دوست داشته باشند رابطه جنسی برقرار می ­کنند و تولد فرزند آنها را دچار سردرگمی می ­کند و گاهی اوقات آنقدر دچار استرس می ­شوند که ممکن است رابطه زناشویی ­شان به خطر بیفتد.

 

از چه زمانی باید اتاق خواب کودک را جدا کرد؟

بچه از حدود یک و نیم سالگی می تواند در اتاق خواب خودش بخوابد و این نه تنها باعث می ­شود پدر و مادر خلوت خودشان را داشته باشند بلکه تاثیرات خوبی روی رشد کودک دارد و به او احساس استقلال می­دهد. اگر بچه به اتاق خودش عادت کند، پدر و مادر می­توانند در ساعات استراحت­شان بدون وجود مشکلی رابطه جنسی داشته باشند و در کنار هم وقت بگذرانند.

 

رابطه جنسی در حضور بچه ها,رابطه جنسی,رابطه جنسی در حضور نوزاد

 بهتر است همسران رابطه جنسی را به وقتی موکول کنند که کودک خواب است

 

بعضی ها فکر می­کنند نوزادان متوجه­ چیزی نمی­ شوند و به همین دلیل رابطه­ جنسی شان را جلوی چشم نوزاد انجام می­ دهند؟ نظرتان در این خصوص چیست؟
متاسفانه گاهی اوقات والدین با این تفکر که فرزندشان چیزی نمی­فهمد و نوزاد است جلوی چشمان او با هم نزدیکی و رابطه­ جنسی برقرار می­کنند در حالیکه نوزادان حتی وقتی نمی­توانند صحبت کنند، حافظه­ به شدت قوی ای دارند و همه تصاویر را در ذهن­شان ضبط می­کنند و حتی ممکن است فکر کنند پدرشان در حال کتک زدن و ناراحت کردن مادرشان است و این علاوه بر تاثیر رابطه­ جنسی بر روان کودک، باعث می­شود او از پدر هم کینه به دل بگیرد.

 

والدین چطور باید برنامه­ رابطه­ جنسی شان را تنظیم کنند تا برای کودک مشکلی پیش نیاید؟
آنها باید ساعاتی که قرار است رابطه جنسی داشته باشند را به وقتی موکول کنند که کودک خواب است یا در خانه نیست. حتی می توان رابطه­ ی جنسی را از شب به صبح و زمانی که کودک خواب است موکول کرد. اگر سن بچه طوری باشد که بتوان آن­را به کسی سپرد بهتر است در هفته برای یک ساعت این کار را انجام داد تا والدین بدون استرس از بیدار شدن بچه رابطه ی جنسی‌شان را برقرار کنند.

 

تولد فرزند در زندگی مشترک چیزی است که باید زندگی را تکامل ببخشید اما رفتار ناآگاهانه­ پدر و مادر گاهی اوقات باعث می­شود زندگی و روابط جنسی شان با مشکلات جدی روبرو شود. به طور مثال گاهی اوقات زوجین به دلیل همین هراس از دیده شدن در مقابل کودک مدام رابطه ­جنسی شان را به تعویق می‌اندازند و همین مسئله رفته‌رفته باعث سردی در رابطه جنسی­ می ­شود در حالی‌که با یک برنامه‌ریزی ساده می­ توان این مشکل را حل کرد.

منبع: ninisite

این مطلب مفید بود ؟
بدمتوسطخوبخیلی خوبعالی
( تعداد رای دهنده 140, میانگین امتیاز: 4,21 از 5)
Loading...