سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
×

خوراکی های چربی سوز

سوزاندن چربی ران و پهلو - لاغری پهلو

با این رژیم غذایی ران و پهلوهایتان را آب کنید

امروزه افزایش وزن و به دنبال آن چاقی، به دغدغه ای مهم در سنین مختلف افراد جامعه تبدیل شده است. به این صورت که افزایش مصرف غذاهای آماده و فست فود از یک طرف و همچنین کاهش فعالیت فیزیکی افراد از سمت دیگر موجب برهم خوردن تعادل بین مقدار کالری دریافتی و مصرفی و نتیجتا ایجاد چاقی می گردد.

رانها معمولاً محل مشکلی زایی برای اکثر خانمها می باشد و اکثر افراد دچار اضافه وزن از چاقی موضعی ران رنج می برند.
اکنون می خواهیم خوراکی های چربی سوز که موجب سوختن چربی ها خصوصاً چربی های ران و پهلو می شوند را معرفی کنیم:

  اضافه وزن, رژیم درمانی

 

۱-  دانه های روغنی
مانند بادام- بهتر است بادام با پوست مصرف شود و حتماً می دانید که در مصرفتان نباید زیاده روی کرد. این دانه ها می تواند به عنوان جایگزین مناسب برای میان وعده های شما باشد. این دانه ها علاوه بر اینکه باعث کاهش میان وعده های مضر و چاق کننده می شود باعث فرآیند سخت شدن عضلات می شود.

 

اضافه وزن, رژیم درمانی

 

۲-  تخم مرغ
هرچه را راجع به تخم مرغ شنیدید، فراموش کنید. خوردن هر از چندگاهی قرار دادن تخم مرغ به عنوان صبحانه ترجیحاً یا نهار و شام می تواند به سوختن چربیها و ساختن عضلات کمک فراوانی کند.

 

اضافه وزن, رژیم درمانی

 

۳-  کره بادام زمینی
تا زمانی که در مصرف کره بادام زمینی زیاده روی نکنید می توانید به عنوان یک ماده خوب غذایی در رژیم غذایی شما قرار بگیرد. این ماده باعث افزایش سوخت و ساز می شود که همانطور که می دانید این هورمون باعث سوزاندن چربیها و ساخت عضلات و سفت شدن بدن می شود. همچنین پروتئین کافی را در اختیار بدن برای عضله سازی در اختیار بدن قرار می دهد و می تواند جایگزین خوبی برای انواع تنقلات مضر مانند انواع شیرینی و شکلات شود.

 

اضافه وزن, رژیم درمانی

 

۴-  گریپ فروت
گریپ فروت میوه ای است که برای سوزاندن چربیها بسیار عالی است. این میوه از راههای زیادی به بدن شما سود می رساند. گریپ فروت می تواند میزان انسولین را کم کند و باعث تنظیم و بالا رفتن متابولیسم می شود. همچنین این میوه قند خون را تنظیم می کند و از این طریق به سوزاندن چربی کمک می کند.

 

اضافه وزن, رژیم درمانی

 

۵-  ماهی
ماهی های روغنی یا همان ماهی های سرشار از امگا۳ مانند ماهی سالمون و ماهی تن تازه می تواند در فرآیند سوزاندن چربیها بسیار موثر باشد. پروتئین های موجود در این ماهی ها می تواند باعث سیر نگه داشتن شما برای مدت طولانی تر شود و تمایل شما را به میان وعده ها و نا خنک زدن کم می کند. همچنین این ماده ی غذایی می تواند توانایی بدن شما را در سوزاندن چربیها بالا ببرد.

 

اضافه وزن, رژیم درمانی

 

۶-  غلات کامل
مصرف به اندازه نانهای کامل (حاوی سبوس) و برنج قهوه ای می تواند در سوزاندن چربیها بسیار موثر باشد اما باید در نظر داشت مصرف بیش از حد آنها می تواند چربی زیادی در بدن شما ذخیره کند.

 

اضافه وزن, رژیم درمانی

 

۷-  انواع بنشن (حبوبات)
این مواد برای هر رژیمی ضروری است. باعث سفت شدن عضلات، سوزاندن چربیها می شود و همچنین باعث راحت تر شدن و تنظیم روند هضم می شود.این مواد در عضله سازی بسیار موثرند. این مواد غذایی در هنگام ورزش کردن بسیار مفیداند.
برای آب شدن چربی های ران و پهلو لازم نیست چیزهایی را بخورید که احتمالا از خوردن آن ها طفره می روید؛ اتفاقا برعکس تمام این مواد غذایی بسیار خوشمزه اند اما در نظر داشته باشید که در کنار خوردن این مواد غذایی و قرار دادن این مواد در رژیم غذاییتان ورزش منظم و سبک برای هر چه سریعتر رسیدن شما به هدفتان که همان داشتن اندامی سفت و زیباست ضروری است.

 

منبع:yjc.ir

 

این مطلب مفید بود ؟
بدمتوسطخوبخیلی خوبعالی
(اولین نفر باشید که به این مطلب امتیاز می دهید)
Loading...