سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
×

آموزش اصول رابطه جنسی موفق

 

اصول رابطه جنسی موفق - لذت جنسی - روابط زناشویی

آموزش اصول رابطه جنسی موفق در زندگی زناشویی

 

روابط جنسی و نزدیکی یک رابطه یک سویه نیست که هر کس فقط به فکر خواسته ها و نیازهای شخصی خویش باشد بلکه روابط جنسی یک رابطه دوسویه است که هر یک از طرفین ضمن توجه به خواسته ها و نیازهای خود باید به خواسته ها و نیازهای طرف دیگر نیز توجه نماید . پس تنها زمانی باید به روابط جنسی و نزدیکی اقدام کرد که دو طرف آمادگی برقراری رابطه جنسی را داشته باشند.

بیش از آنکه تعداد روابط جنسی و نزدیکی در زندگی زناشویی اهمیت داشته باشد کیفیت روابط جنسی است که اهمیت دارد . بسیاری از مردان و زنان هستند که شاید هر شب رابطه جنسی دارند ولی از سلامت جنسی برخوردار نیستند و کسانی هم هستند که در روابط زناشویی خود در طول ماه فقط ۲ بار رابطه جنسی دارند و از سلامت جنسی هم برخوردارند . بنابراین برای داشتن روابط جنسی لذت بخش و صحیح در زندگی زناشویی باید سه اصل مهم و اساسی را رعایت کرد .

 

آموزش اصول رابطه جنسی موفق در زندگی زناشویی

از رابطه جنسی لذت بیشتری ببرید

مهارت های لازم در برقراری رابطه جنسی

لذت رابطه جنسی را چندبرابر کنید

بهترین زمان برای برقراری رابطه جنسی

یک رابطه جنسی موفق چیزی بیشتر از خود نزدیکی است . بخش عمده هیجان و شور رابطه‌ جنسی قبل از نزدیکی اتفاق می‌افتد . روابط قبل از نزدیکی و رابطه جنسی می تواند شامل بغل کردن ، بوسیدن ، لمس کردن عاشقانه و رابطه جنسی دهانی باشد . فعالیت های مربوط به قبل از نزدیکی و مقاربت برای تحریک و برانگیختن همسر ، آماده‌ کردن او برای نزدیکی استفاده می‌شود . فعالیت های قبل از روابط جنسی نه تنها شور و هیجانتان را بالا می‌برد بلکه اگر به درستی انجام شود به ایجاد نعوظ در مردان و خیس و نرم شدن واژن در خانم‌ها کمک می‌کند . اما اگر ندانید چه باید بکنید ، می‌توانید همه شور و احساس طرف‌مقابل را از بین ببرید . برخی از توصیه های مهم قبل از روابط جنسی و نزدیکی به شرح زیر است :

 

♥ بوسه را فراموش نکنید.

هنگام نزدیک شدن به طرف خود ، اورا ببوئید ، بعد ببوسید ، لبهای بالایی و پائینی طرف را جداگانه ببوسید ، مک بزنید و یادتان باشد که هیچ عجله ای بخرج ندهید ، بعد هر دو لب طرف را ببوسید ، بعد از مدتی زبان خود را یواش لای لبهای طرف قرار داده و بطور ملایم به درون دهانش فشار دهید و با زبان خود قسمتهای داخل دهان و زبان او را نوازش کنید. بوسه ها باید با احساس و طولانی باشند و نباید بسادگی از آن گذشت ، بوسه باید پر هوس و پر شرر باشد ، بوسه های خود را تنها به لب و دهان طرف خلاصه نکنید . بوسیدن ، لیس زدن و نوازش باید شامل حال تمام قسمتهای پوست طرف شود.

بوسیدن نقاط حساس صورت مثل لب ها ، لپ ها ، پیشانی ، اطراف گوش ، لاله گوش ، گردن ، سینه ها ، اطراف سینه ، روی شکم ، اطراف ناف ، پهلوها ، کشاله ران ، پشت زانو، ساق پا و اطراف قوزک می تواند حس خوبی در شریک جنسی ایجاد نماید. البته نقاط حساس بدن هر فرد با فرد دیگر متفاوت است . غیر از بوسیدن ، لمس پوست در نقاط مختلف با لب ها نیز لذتبخش می باشد. در این حالت لب بصورت مستمر روی یک امتداد بر روی پوست به آرامی کشیده می شود و سطح لب مماس با پوست می باشد. با این حرکت نیز می توان نقاط حساس شریک جنسی را کشف نمود . کشف نقاط حساس کمک می کند تا در دفعات بعدی رابطه جنسی با تمرکز بر این نقاط میزان لذت شریک جنسی را بیشتر نمود و رابطه جنسی موفق تر و لذتبخش تری با او داشت.

یکی دیگر از فعالیت های قبل از نزدیکی بوسیدن نواحی اطراف ناحیه تناسلی می باشد . بوسیدن ناحیه باسن و کشاله ران در هر دو طرف لذت بخش است. بوسیدن اطراف ناحیه تناسلی در خانمها و بوسیدن کیسه بیضه در آقایان بسیار لذت بخش و محرک می باشد . لمس زیر آلت تناسلی از بیخ آلت تا محل ختنه گاه در آقایان و بوسیدن و لمس لب های بزرگ آلت تناسلی خانمها برایشان بسیار لذت بخش و تحریک کننده است. در خانمها بوسیدن کلیتوریس و مکیدن سر آن بسیار محرک و لذت بخش می باشد و به تنهایی می تواند زن را به حد نهایی لذت جنسی یا ارگاسم برساند.

 

♥ ماساژ را فراموش نکنید .

بسیاری از زوجها که بعد از کار روزانه خسته بوده و میلی به انجام روابط جنسی ندارند بوسیله ماساژ بخوبی تحریک و آماده انجام رابطه جنسی میشوند . ازطرف دیگرماساژ ارتباط و اطمینان میان شما را بیشتر میسازد . همیشه بدن همسر خود را باعشق و حساسیت لمس کنید و بیاد داشته باشید که یک ماساژموفق فقط با لمس عاشقانه انجام میشود.

♦ با استفاده از کف هردو دست بدن طرف مقابل را دایره وار ماساژ دهید . این دایره را از مرکز به خارج بکشید و روی قسمتهای استخوانی بدن زیاد فشار ندهید . میتوانید ماساژ را با نوک انگشتان یا کف دست انجام دهید . همیشه بدن او را به آهستگی ماساژ دهید .

♦ همسر شما به شکم دراز میکشد و شما روی رانهای او مینشینید . کف دست خود را روی باسن او گذاشته انگشتها را بطرف بالا نگه دارید. حالا با فشار بدن خود دستتان را روی پشت او بطرف سرش بالا ببرید . هنگامیکه به گردن رسیدید دستها را بطرف شانه ها ببرید . شانه و بازو را بمالید و از آنجا به سمت باسن بروید و دوباره از اول شروع کنید.

♦ در یک طرف او بنشینید و دستها را دوطرف ستون مهره ها بگذارید و کمر او را به طرف لگن و ران بمالید .

 

آموزش اصول رابطه جنسی موفق در زندگی زناشویی

 

♥ بهداشت بدن را کاملا رعایت کنید .

گرفتن دوش و نظافت بدن و بهداشت دهان ودندان و استفاده از عطر مناسب و مورد علاقه زوجین در روابط جنسی بسیار مهم است متاسفانه بعضی از مردان فکر میکنند که دوش فقط مربوط به بعد از رابطه زناشویی است .

 

♥ خیلی خشن رفتار نکنید .

در روابط جنسی همسرتان نیاز دارد که او را با نرمی و محبت لمس یا درواقع نوازش کنید . پس دفعه بعدی که می‌خواهید همسرتان را لمس کنید، سعی کنید این کار را نرم‌تر و بااحساس‌تر انجام دهید. البته بعضی زوجین از حرکات خشن حین رابطه جنسی خوششان می آید و این بسته به افراد فرق میکند .

 

♥ روش های نزدیکی خود را متنوع کنید .

اینکه بخواهید در روابط جنسی هر بار یک کار مشابه انجام دهید، خسته‌کننده یا حتی آزاردهنده می‌شود. اگر همسرتان گفته است که در یک کار و عمل خاص خوب هستید، فقط به آن کار بسنده نکنید و مدام آن را تکرار نکنید. سعی کنید حرکات دیگری را هم امتحان کنید تا بتوانید شعله احساساتش را مشتعل کنید.

 

♥ در طول رابطه جنسی دهانی خشن نباشید .

گاهی‌اوقات همسرتان ممکن است از رابطه جنسی دهانی خوشش نیاید . دلایل زیادی وجود دارد که زنان از رابطه جنسی دهانی خوششان نیاید. بخشی از آن می‌تواند با نحوه انجام این کار توسط شما مرتبط باشد اما این احتمال هم وجود دارد که با این کار راحت نیست. یادتان باشد که نباید هیچوقت او را مجبور به کاری کنید.

 

♥ نوک سینه‌هایش را نچرخانید .

این کار به هیچ عنوان برای خانم‌ها تحریک‌کننده نیست . حتی احساس خوبی هم به آنها نمی‌دهد زیرا واقعاً دردآور است . البته مکیدن و بوسیدن سینه ها در زن و مرد بسیار محرک است به شرطی که دردآور نشود .

 

♥ کلیتوریس را فراموش نکنید .

در روابط جنسی ساده‌ترین راه برای اکثر خانم‌ها برای رسیدن به ارگاسم ، تحریک کلیتوریس است . پس همه تلاشتان را بکنید که روی این ناحیه خوب کار کنید.

 

♥ حرف بزنید .

سعی کنید در طول روابط جنسی در گوشش حرف‌های عاشقانه و محرک زمزمه کنید . اول بگویید که چقدر دوست دارید بدنش را لمس کنید. بعد برایش توصیف کنید که کجاهای بدنش را دوست دارید لمس کنید و چطور اینکار را خواهید کرد . این باعث می‌شود خیلی زود تحریک شود.

 

♥ فضای اتاق را عاشقانه نگه دارید .

رنگ اتاق باید روشن و دارای آیینه بزرگ باشد . نفوذ صدا به بیرون حتی الامکان در کمترین مقدار باشد و در اتاق از قفل خوبی برخوردار باشد . گاهی زوجین در نور زیاد یا کم با چراغ کم نور رنگی احساس بهتری دارند . یک موسیقی آرام بخش عاشقانه چاشنی کار باشد . هر از چند گاهی دکوراسیون اتاق و نوع موسیقی و حتی نوع عطر خود را حتما تغییر دهید . دراتاق از شمع یا عود معطر استفاده کنید . حتما در زمان فعالیت های قبل از نزدیکی و بعد آن موبایل را خاموش کنید و از وسایل صوتی تصویری مثل تلویزیون استفاده نکنید. دما و رطوبت اتاق مناسب باشد . ترجیحا در صورت امکان، حمام و دستشویی داخل اتاق باشد .

 

اصول مربوط به نزدیکی و مقاربت

شاید تصور عوام از یک رابطه جنسی در زندگی زناشویی فقط بحث مقاربت و دخول باشد اما باید گفت دخول بخش پایانی یک رابطه جنسی است و بیشترین زمان در روابط جنسی مربوط به مبحث پیش نوازش است . دخول و نزدیکی بخشی از رابطه است که طرفین به اوج لذت جنسی می رسند و رابطه پایان می پذیرد. در واقع در یک رابطه جنسی صحیح وضعیت به گونه ای است که دو طرف رابطه در هنگام دخول ، ارگاسم یا اوج لذت جنسی را تجربه کنند .

در مورد مقاربت و نزدیکی شیوه ها و روشهای مختلفی وجود دارد که در هر کدام میزان تحریک برای یکی از طرفین رابطه بیشتر یا کمتر بوده و بسته به تحریک پذیری زن یا مرد هر یک تاثیر خاصی دارند .

 

آموزش اصول رابطه جنسی موفق در زندگی زناشویی

 از رابطه زناشویی خود لذت ببرید

بهترین روابط زناشویی را تجربه کنید

قوانین روابط زناشویی چیست؟

۱۳ روش نزدیکی منتخب

 

در یک رابطه جنسی موفق ابتدا زن به ارگاسم می رسد و سپس مرد با تحریک کمی به ارگاسم خواهد رسید . اگر مرد به ارگاسم برسد و انزال رخ دهد به علت آنکه نعوظ آلت تناسلی مرد از بین می رود امکان به ارگاسم رسیدن زن از بین رفته و بعید خواهد بود.

 

اصول پس از روابط جنسی و نزدیکی

شاید خیلی از زوج ها ندانند که بعد از روابط جنسی دقیقا مثل قبل از شروع آن یک رفتار و آدابی را باید رعایت کرد و ممکن است هر یک از زوجها از شریک خود انتظاراتی داشته باشد که در صورتیکه آنها را نتوان برآورده کرد ، کدورت و دلخوری های هر چند کوچک پیش آید.

خانم ها پس از برقراری رابطه جنسی و به ارگاسم رسیدن حالت خاصی دارند . در زنان ، بی حال شدن نه به اندازه آقایان اما تا حدی که نیاز دارند در بستر بمانند طبیعی است . زنان بعد از رابطه جنسی نیاز به توجه بیشتری دارند. آنها از اینکه در آغوش گرفته شوند لذت می برند. بعد از رابطه جنسی و ارگاسم احساسات خانم ها برانگیخته می شود و گاها تمایل به صحبت کردن دارند. معمولا خانم ها بر عکس آقایان بعد از ارگاسم به جای فکر کردن به موضوعات دیگر به رابطه ای که تجربه کردند فکر می کنند . زنان نیز همچون مردان تا مدت کوتاهی بعد از ارگاسم تحریک نمی شوند . هستند زنانی که تمایل به تنهایی دارند که البته درصد آنها کم است.

اما در مردان مهمترین حالتی که بعد از ارگاسم و ارضا شدن دست میدهد بیحالی مفرط و شدید است . معمولا آقایان بعد از رابطه جنسی احساس خواب آلودگی و کوفتگی دارند ، این حالت کاملا طبیعی است . خیلی از آقایان بعد از مقاربت برای دقایق یا حتی ساعاتی تحریک نمی شوند و نعوظ مجدد در آنها اتفاق نمی افتد که این فرایند هم کاملا طبیعی است و نشانه بیماری یا اختلال جنسی نیست . معمولا اگر بعد از رابطه جنسی با آقایان حرف های عاشقانه بزنید آنها فقط تایید می کنند، آقایان ممکن است موقتا بعد از مقاربت از نظر احساسی کمی سرد به نظر برسند که همانطور که گفته شد این حالت موقتی است. آقایان انتظار دارند بعد از روابط جنسی کمی فکر کنند و معمولا هم فکرشان بازتر می شود. تمرکز فکری آقایان بعد از مقاربت و انزال ارتقاء می یابد.

مهمترین اقدامی که مرد باید انجام دهد این است که از کلام محبت آمیز بعد از اتمام رابطه جنسی استفاده کند . بعد از مقاربت به هیچ وجه سریعا تخت یا محلی که همسرتان در کنار شما قرار دارد را ترک نکنید . بعد از مقاربت به یکدیگر پشت نکنید. به صورت و به چشمان هم نگاه کنید . استفاده از واژه هایی نظیر تو بهترین هستی، تو جذاب ترین زن دنیا هستی ، تو منو به اوج بردی ، دوستت دارم ، عاشقتم ، تو گرم ترین هستی و … می تواند اثرات مثبتی در همسرتان ایجاد کند خصوصا در خانم ها ایجاد کند . بعد از مقاربت سعی در تحریک جنسی مجدد تا لحظاتی نداشته باشید . بهتر است بعد از مقاربت ابتدا مرد یک نوشیدنی برای خانم بیاورد کلا محبت کردن به خانم ها بعد از رابطه جنسی خیلی ضرورت دارد خصوصا در افرادی که خانم آنها سردمزاج است می تواند به مرور باعث تغییر مزاج شود . اگر در محلی که مقاربت انجام شده نور چراغ کم است بعد از آن بلافاصله نور محیط را زیاد نکنید . باید همه چیز به آرامی شروع و به آرامی خاتمه پذیرد . شاید انجام این اعمال با توجه به خستگی ناشی از نزدیکی برای آقایان دشوار باشد اما انجام آن می تواند باعث افزایش شیفتگی و گرمی مضاعف همسر نسبت به وی شود.

 

آموزش اصول رابطه جنسی موفق در زندگی زناشویی

 

لیستی از مواردی که بسیاری از زنها بعد از برقراری رابطه جنسی و ارگاسم دوست دارند به شرح زیر است :

♥ درآغوش گرفتن

تقریبا” همه خانمها دوست دارند که بعد از رابطه جنسی ، توسط مرد درآغوش گرفته ونوازش شوند. حلقه کردن دستها بدور زن و نوازش او احساس بسیارخوبی به زن میبخشد.حتی اگر بسیارخسته شده اید و دیگر انرژی برای ادامه دادن ندارید فقط قبل از خواب دستهایتان را بدور همسرتان حلقه کنید و چندکلمه عاشقانه به او بگویید .

♥ عدم تحرکات جسمی

عده ای از زنها هم هستند که بعد از پایان رابطه جنسی ،دیگر هیچگونه علاقه ای به تماس جسمی و عاطفی ندارند ، این افراد اظهار میکنند که آنها بقدری تحریک شده اند که بعد از آن هرگونه تحریک دیگری برایشان لذتی نداشته و عذاب آورخواهدبود ، البته این خواسته هرگز به معنی سرد مزاجی این زنها نیست بلکه آنها فقط دوست دارند مدت کوتاهی باخودشان تنهاباشند،پس لازم است در این لحظات همسرتان را درک کنید ، دربرخورد با این زنها باید بعد از انجام رابطه جنسی از آنها بپرسید: عزیزم حالت خوبه؟ آیا همه چیز مرتب است؟ یا آیا چیزی احتیاج نداری؟ و بعد از ابراز خوشنودی ازانجام رابطه جنسی با او ، سعی کنید همسرتان را نیم ساعتی تنها بگذارید تا استراحت کند.

♥ صحبت کردن

هرچند اکثر مردها بدنبال رابطه جنسی خسته شده و یارای انجام هیچکاری را ندارند ولی گروهی از زنها دوست دارند که بعد از رابطه جنسی کمی صحبت کنند.در این مواقع فقط باید گوش خود را به اوبسپارید! اگرخوش شانس باشید او به شرح آنچه گذشت و احساسش از رابطه جنسی با شما می پردازد.اما مواظب باشید که در بین صحبتهای او صدای خروپف شما بلند نشود!

♥ برقراری رابطه دوم جنسی

به این نکته توجه داشته باشید که در برخی مواقع زن همچنان اشتیاق به انجام یک عمل جنسی دیگر را دارد ، دراین حالت اگرشماهم آمادگی دارید بهتر است این فرصت را به خودتان دهید . اما اگر به دلیل سن بالا یا هر علت دیگری قادر به ادامه نیستید،برای او توضیح دهید که شما اکنون توانایی انجام رابطه جنسی مجدد را ندارید و برای اینکه بتوانید این کار رابخوبی انجام دهید باید کمی استراحت کنید تا دوباره سرحال شوید.

یادتان باشد که فعالیت های مربوط به بعد از نزدیکی را میتوان حتی تا ساعتها با کارهایی از قبیل کمک به همسر برای آشپزی، شستن ظروف، بیرون رفتن و قدم زدن و … ادامه داد .

 

موفق باشی

این مطلب مفید بود ؟
بدمتوسطخوبخیلی خوبعالی
( تعداد رای دهنده 436, میانگین امتیاز: 4,28 از 5)
Loading...