سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
×

از رابطه زناشویی خود لذت ببرید

از رابطه زناشویی خود لذت ببرید ,رابطه زناشویی ,رابطه جنسی, لذت رابطه زناشویی ,کیفیت رابطه جنسی, بهبود رابطه جنسی, رابطه زناشویی لذتبخش

به سادگی کیفیت رابطه زناشویی خود را بالا ببرید

 

آیا شما هم از آن دسته افرادی هستید که از رابطه زناشویی خود لذت نمی برید؟ بهتر است بدانید که رابطه جنسی برای حدود ۶۰ درصد از زنان عامل فشار و استرس است اما شاید اگر توصیه های که در ادامه آمده است را دنبال کنید بتوانید احساس بهتری داشته باشید، شادتر شوید و از زندگی لذت بیشتری ببرید.

 

درباره کیفیت عمل جنسی با همسر خود صحبت کنید

همین امشب ۱۵ دقیقه زمان بگذارید و در این مورد با همسر خود بحث و گفتگو کنید. بهتر است پس از شام و قبل از خاموش کردن چراغ ها اینکار را انجام دهید.

 

انتخاب هدف مورد علاقه

خجالت را کنار بگذارید و کمی جسارت به خرج دهید. بهتر است از همسر خود بپرسید که به چه کاری بیشتر علاقه دارد. مطالعات در سال ۲۰۰۸ نشان دهنده این است که افرادی که در این مورد با همسر خود صحبت می کنند کمتر دچار انفعال در رابطه زناشویی خود می شوند.

 

یادداشت ۵ ویژگی برتر بدن همسرتان

مطالعات انجام شده در دانشگاه هاروارد نشان می دهند که زنانی که احساس زیبایی و جذابیت دارند بیشتر از روابط خود لذت می برند.در یک نظر سنجی یبش از ۲۰ درص از زنان عنوان کردند که خجالت مانع از لذت بردن آنها می شود و آنان از بعضی از قسمت های اندام خود راضی نبوده و احساس بدی درباره آن داشتند.

 

بوسه خداحافظی

این کار باید همانند مسواک زدن برای شما به صورت عادت در بیاید که هنگامی که از یکدیگر جدا می شوید، یکدیگر را ببوسید. این کار تاثیر بسزایی در ایجاد صمیمیت و شور و نشاط در طول روزتان می شود.

 

صبح ها کمی در رختخواب متنظر بمانید

به جای آن که با شنیدن صدای زنگ ساعت با یک پرش از جا بپرید و از رختخواب بیرون بیائید بهتر است کمی در رختخواب مانده و یکدیگر را نوازش کنید . اینکار ممکن است فقط ۳۰ ثانیه زمان ببرد اما تاثیری که نگاه کردن به یکدیگر و نوازش دارد قابل بیان نیست.

 

یوگا و رابطه زناشویی 

الن بارت نویسنده کتاب یوگا و روابط جنسی می گوید ذهن بیش از یک میلون نفر از مردم هنگام مقاربت در جایی غیر از مکانیست که در آن بسر می برند. سعی کنید با کمک یوگا یاد بگیرید که چگونه بتوانید ذهنتان را متمرکز کنید و در یک مکان احسات جسمی و روحیتان را متوقف کنید.

 

لباس های زیبا بپوشید

این یک روش بسیار زیرکانه است که هنگامیکه برای عمل مقاربت آماده می شوید از لباس های زیر زیبا استفاده کنید.

 

رابطه جنسی در صبحگاه

یک دکتر غدد و استادیار بالینی در یکی از دانشکده های پزشکی می گوید بهترین زمان برای عمل مقاربت صبح است. افراد تمایل بیشتری به مقاربت در صبح دارند، که اینکار باعث می شود هورمون اکسی توسین در بدن شما رها شود و شما تمام طول روز را با روحیه و انرژی به کار خود ادامه دهید و علاوه بر این صبح ها میل جنسی شما برانگیخته تر است.

 

اتاق خوابتان را مرتب کنید

در هم برهمی بعضی از اتاق های خواب مانع تمرکز و لذت بردن از رابطه زناشویی می شود.

توصیه می کنیم اتاقتن را مرتب کنید و سعی کنید اتاق خواب و اتاق کارتان را از یکدیگر جدا کنید.

 

منبع : سیمرغ

این مطلب مفید بود ؟
بدمتوسطخوبخیلی خوبعالی
( تعداد رای دهنده 29, میانگین امتیاز: 3,52 از 5)
Loading...