شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
×

۵ میلیون تومان وام پیاده‌ روی اربعین به دانشجویان پرداخت می‌شود

وام پیاده‌ روی اربعین به دانشجویان

رییس صندوق رفاه دانشجویان گفت: دانشجویان متقاضی حضور در آیین مذهبی پیاده‌روی اربعین، برای نخستین بار تسهیلات ۵۰ میلیون ریالی دریافت می‌کنند.

مسعود گنجی روز چهارشنبه در نشست با مدیران امور دانشجویی دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی سراسر کشور افزود: با یکی از بانکها هماهنگی لازم انجام گرفته است و دانشجویان علاقمند به حضور در برنامه پیاده روی اربعین حسینی و زیارت حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) می‌توانند با ثبت درخواست در سامانه، وام پیاده روی اربعین را دریافت کنند.

وی با بیان اینکه صندوق رفاه در کنار سازمان امور دانشجویان درصدد برطرف کردن مشکلات رفاهی دانشجویان است، گفت: از ابتدای سال تحصیلی جاری تا پایان اردیبهشت ماه گذشته، ۱۱۵ هزار نفر برای دریافت انواع تسهیلات ثبت نام کرده اند.

رییس صندوق رفاه دانشجویان اظهار داشت: از این تعداد حدود ۶۳ هزار نفر برای وام تحصیلی،۳۰ هزار نفر وام شهریه،۲۰ هزار نفر وام ضروری و بیش از یک هزار نفر هم برای وام ودیعه مسکن ثبت نام کرده اند.

گنجی با اشاره به افزایش تقاضای درخواست وام های دانشجویی نسبت به سال گذشته بیان کرد: برخی تسهیلات تا ۱۰۰ درصد افزایش تقاضا داشته است که تلاش این صندوق پرداخت کل تسهیلات تا تیرماه امسال است.

نشست با مدیران امور دانشجویی دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی سراسر کشور به مدت ۳ روز در مشهد برگزار می شود.

این مطلب مفید بود ؟
بدمتوسطخوبخیلی خوبعالی
( تعداد رای دهنده 2, میانگین امتیاز: 4,50 از 5)
Loading...