سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
×

راهنمای انتخاب مدل لباس عروس

 

قبل از انتخاب مدل لباس عروس بخوانید

راهنمای انتخاب مدل لباس عروس
از همان هنگامی که پیشنهاد عروسی را قبول کردید، احتمالا یکی از دلمشغولی های شما انتخاب مدل لباس عروس خواهد بود. بنابراین ممکن است هنگامی که به مکانی مملو از لباس‌های عروس وارد شوید، در میان انواع لباس‌زیبا سردر گم و آشفته شوید. اما نگران نباشید! می‌توانید بهترین لباس عروسی مناسب خود را، با گشت و گذار در این بخش پیدا بکنید.

 

مدل و یقه لباس عروس

همه آنچه را که باید بدانید – از مدل یقه لباس عروس تا دنباله لباس عروس –  برایتان موشکافانه بررسی کرده و توضیح داده‌ایم.

 

مدل راسته 

Hotnaz com   c8ec2be5a140c65181135b71f6f32463 مدل های مختلف لباس عروس و یقه لباس عروس

این مدل لباس برای تمام اندام‌ها مناسب است به شرطی که بیش از حد تنگ و چسبان نباشد تا افراد لاغر را بیش از اندازه لاغر و باریک و افراد چاق را بیش از حد چاق نشان ندهد. به عبارت دیگر آنقدر تنگ نباشد که در اندام افراد چاق چین بخورد و پهلوها را برجسته نشان دهد.

 

مدل فون

Hotnaz com   27a88df861c18a39adc42ceca1fd6740 مدل های مختلف لباس عروس و یقه لباس عروس

این مدل برای خانم‌هایی که اندام‌شان در بالاتنه کوچک و در پایین تنه بزرگ است، مناسب است. زیرا این مدل در ناحیه کمر جسبندگی دارد ولی از قسمت باسن به پایین گشاد می شود. پس کمر شما را باریکتر و اندامتان را کشیده‌تر نشان می‌دهد. حتی خانم‌های ریز نقش و ظریف هم می‌توانند با بلندتر کردن قسمت بالا تنه لباس، به کشیدگی قد خود بیافزایند.

 

 مدل پری دریایی

Hotnaz com   b4924e7b01271ab3cac6ec2015b2f179 مدل های مختلف لباس عروس و یقه لباس عروس

این لباس از زانو به پایین گشاد می شود و بیشتر هنرپیشگان برای حضور بر فرش قرمز از آن استفاده می کنند. ترکیب ساتن و تور در پارچه این لباس می تواند از برجستگی ها و برآمدگی های بدن شما کم بکند. این مدل قد را بلندتر نشان میدهد، و بهتر است با کفش پاشنه بلند از آن استفاده کنید. اما برای افراد چاق و بسیار درشت اندام، مدل مناسبی نیست.

 

مدل پرنسسی

Hotnaz com   f8b3d93a0a01c92d9b8538c85d1c42be مدل های مختلف لباس عروس و یقه لباس عروس

    در این مدل سرشانه‌ها و بازوهای عروس بیشتر نشان داده می شود و برای عروس‌های ریزنقش و ظریف اندام مناسبتر است و پوشیدن این لباس می‌تواند گردن شما را کشیده‌تر نشان بدهد. خوبی این لباس در این است که دیگر نگران نخواهید بود که از تنتان بیافتد چون با دوبند روی آن، از ابتدا تا انتهای جشن به یک شکل روی اندام شما می‌ایستد.  از آنجا که این مدل لباس دارای دامنی پف‌دار است و قد شما را کوتاهتر نشان میدهد، اگر بلندقد هستید آنرا انتخاب کنید.

 

مدل ایمپریال

Hotnaz com   d24abfd9541f5ccbfe672ace3628c7ef مدل های مختلف لباس عروس و یقه لباس عروس

این لباس مدلی نیم تنه دارد که بالا تنه آن به دور سینه بسته شده است و از زیر سینه به پایین دارای دامنی بلند و پفدار است. این مدل برای عروس های باریک و لاغر اندامی که می خواهند بلندتر نشان داده بشوند و در قسمت رانها و پاهایشان لاغرترند بسیار مناسب است اما برای افراد چاق مناسب نیست.

 

مدل دنباله‌دار

Hotnaz com   b654b5980eb34140e1501f5c5e7f47f8 مدل های مختلف لباس عروس و یقه لباس عروس

پوشیدن لباس عروس دنباله بلند به اندازه قد عروس بستگی دارد و برای عروس قد بلند مناسبتر است. این دنباله به طور معمول بین ۹۰ سانتی متر تا ۳ متر است.

لباس عروس با دنباله بلند جلوه زیبایی دارد ولی لباس عروس دنباله کوتاه هم ویژگیهای خوب خود را دارد.

لباس عروس دنباله کوتاه، سبک و راحت است و گام برداشتن و حرکت  کردن با آن بسیار ساده و آسوده خواهد بود. این دنباله کوتاه به طور معمول بین ۶۰ تا ۸۰ سانتی متر است.

باید گفت که لباس عروس بدون  دنباله می‌تواند با استفاده از تور بلند، همان جلوه لباس دنباله‌دار را داشته باشد. ولی فراموش نکنید که حتما تا پیش از جشن، قدم زدن با لباس عروس دنباله‌دارتان را تمرین کنید تا هنگام راه رفتن و تغییر مسیر سریع، لباس به زیر کفش شما نرود. البته اگر تمرین کنید می توانید گاهی دنباله لباس یا تور را در دست خود و با حالت زیبایی حمل کنید.

مدل پشت گردنی

Hotnaz com   a355f99e16f6c88a7fc0d763ce4e5ec7 مدل های مختلف لباس عروس و یقه لباس عروس

در این لباس سرشانه ها و بازوهای عروس بیشتر نشان داده می شود و برای عروس های ریز نقش و ظریف اندام مناسبتر است و پوشیدن این لباس می تواند گردن شما را کشیده تر نشان بدهد. اما خوبی این لباس در این است که دیگر نگران نخواهید بود از تنتان بیافتد چون از ابتدا تا انتهای جشن می تواند به یک شکل روی اندام شما بایستد. البته خانمهای چاق هم میتوانند از این مدل استفاده کنند به شرط آنکه لباس تنگ و یقه آن خیلی باز نباشد.

 

   مدل یقه دلبری

Hotnaz com   22b0e47f169bc7b835cb23e7fa36c1c2 مدل های مختلف لباس عروس و یقه لباس عروس

این لباس یکی از زیباترین مدل هایی است که می‌توان برای جشن عروسی فراهم کرد. یقه این لباس به شما شیرینی و زیبایی بیشتری می‌بخشد و بهترین گزینه برای عروس‌هایی است که صورتی لاغر و گوشه دار دارند.

 

 مدل بدون یقه

Hotnaz com   f7760ffccdffc7f220cd60f838d19e78 مدل های مختلف لباس عروس و یقه لباس عروس

این لباس بدون یقه و بدون بند بر روی سینه و زیر بازوهای شما می چسبد. هم بر اندام شما کیپ می‌شود و هم بر پشت کمر شما بدون نگرانی از باز شدن به راحتی بسته می‌شود. خوب است بدانید فرم اندام شما هر طوری که باشد، می‌توانید از لباس بدون یقه استفاده بکنید.

 

یقه خشتی 

Hotnaz com   395cce3184eac3111158bcf327df31cc مدل های مختلف لباس عروس و یقه لباس عروس

  این لباس برای خانم هایی با صورت گرد مناسب است زیرا سرشانه ها را پهن و صاف نشان می دهد و اگر این لباس با یک جفت دستکش بلند همراه بشود، بسیار شیک و رسمی خواهد بود …

 

هات ناز

 

این مطلب مفید بود ؟
بدمتوسطخوبخیلی خوبعالی
( تعداد رای دهنده 7, میانگین امتیاز: 4,71 از 5)
Loading...