سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
×

راهنمای خرید عطر : معرفی بهترین عطر های کلاسیک مردانه مخصوص تابستان

از آنجا که تابستان فصل گرمی است، باید به دنبال عطر ی سبک و خنک بود. به عنوان مثال اگر شما تا به حال عطری با اسانس کهربا به خود می زدید، حال باید عطری خنک تر را انتخاب کنید. آیا در روزهای گرم و طاقت فرسای تابستان با زدن عطری با اسانس لیمو احساس بهتری پیدا نخواهید کرد؟

سوال اینجاست؟ چه عطری برای فصل تابستان مناسب است؟ در این مطلب ما بهترین عطرهای کلاسیک مردانه مناسب با روزهای گرم تابستان را  به شما معرفی می کنیم
Terre d’Hermès
قیمت: ۵۲ یورو
 عطر کلاسیک مردانه
اگر چه برندهای زیادی متولد شده اند که با کپی کردن از برندهای مشهور دیگر، تا حدودی مشتریان خاص خود را پیدا کرده اند اما آنچه در صنعت مد و فشن اهمیت دارد، خلاق بودن است. مسلما هنوز برندهایی هستند که این اصل را رعایت می کنند. به عنوان مثال عطر هرمس، یکی از بهترین عطرهای مردانه در ۱۰ سال اخیر است.
این عطر شامل اسانس های چوب، خاک، فلفل، گریپ فروت و سدر است که در همنشینی با هم عطری خنک و در عین حال رمانتیک را ساخته اند.

Tom Ford Neroli Portofino
قیمت: ۱۵۵ یورو
 بهترین عطر مردانه مناسب تابستان
این عطر نه تنها در میان مردان، بلکه میان زنان نیز محبوبیت دارد. به بیان دیگر می توان گفت که این عطر جنسیت ندارد. از ترکیب اسانس های لیمو، مورت، نارنگی و یاسمین مصری عطری به دست آمده که برای روزهای گرم تابستان جان می دهد.

Chanel Allure Homme Sport
قیمت: ۵۲ یورو
راهنمای خرید عطر مردانه کلاسیک
با گذشت ۱۳ سال از تولید این محصول، هنوز هم این عطر جای خود را در میان طرفدارانش حفظ کرده است. این عطر با دیگر عطرها تفاوت زیادی دارد، از این رو که نه تنها عطری کلاسیک می باشد، بلکه در ترکیبات خود از اسانس های مدرن نیز استفاده کرده است. این عطر خلاقانه، اصیل و تاثیرگذار طرفداران زیادی دارد که مطمئنا شما هم پس از یک بار استفاده از آن، جزوشان خواهید شد.

Creed Virgin Island Water
قیمت: ۲۲۰ یورو
این عطر که از سال ۲۰۰۷ تولید شده است، الهام گرفته از جزایر کارائیب می باشد. این عطر جنسیت ندارد و از ترکیب اسناس هایی چون لیمو و نارگیل تشکیل شده است که روزهای گرم شما را خنک و دلچسب خواهد کرد. اگر چه قیمت این عطر بالاست اما مطمئنا از خرید آن پشیمان نخواهید شد.

Comme des Garçons 2
قیمت: ۷۰ یورو
قیمت عطر مردانه
هر عطری باید مشخصه مخصوص به خودش را داشته باشد. این عطر نیز الهام گرفته از خوشنویسی ژاپنی هاست. اگر چه اسانس آن تا حدودی شبیه به باربری، ژیوانشی و پاکو رابانا است اما به دلیل اسانس جوهر خودکار موجود در آن در کنار اسانس هایی چون نارنگی و چای خود را متفاوت از دیگر عطرها ساخته است. بنابراین اگر شما هم دوست دارید که منحصر بفرد باشید، ما این عطر را به شما پیشنهاد می دهیم.

Acqua di Parma Colonia
قیمت: ۶۶ یورو
مطمئنا هر مردی دوست دارد که این عطر را در قفسه اتاقش داشته باشد. اما چه چیزی این عطر را متفاوت از دیگر برندها کرده است؟
از مجموع مرکباتی چون نارنگی، رزماری، چوب صندل و نعنای هندی این عطر ساخته شده است که برای موقعیت های گوناگون مناسب است. به عنوان مثال شما می توانید آن را در طول روز برای جلسات کاری یا حتی در طول شب برای میهمانی های شبانه تان بزنید.

Giorgio Armani Acqua di Gio
قیمت: ۴۹.۶۸ یورو
 
یکی از بهترین گزینه ها برای هدیه دادن، عطر جورجو آرمانی است که رایحه ای دلنواز دارد. از آنجا که این عطر دارای اسانسی شیرین و در عین حال تلخ است، عطری متفاوت از آنچه همیشه در بوتیک ها به مشام تان خورده  دارد. این عطر از زمان تولید خود همچنان فروش فوق العاده ای داشته است. از ترکیبات آن نیز می توان به اسانس هایی چون نارنگی، گل‌آفتابیان و چوب سدار اشاره کرد. این عطر نه تنها برای استفاده در روز، بلکه برای شب هم مفید می باشد.

Eau Sauvage By Christian Dior
قیمت: ۴۹.۵۰ یورو
در سال ۱۹۶۶، Eau Sauvage داستان موفقیت خود را نوشت. با وجود اسانس های خنک و شادابی چون مرکبات و اسانس های گرمی چون چوب، این عطر برای تمام روزهای سال مناسب است اما بیشتر استفاده آن در تابستان می باشد.

Versace Pour Homme
قیمت: ۲۶ یورو
 
برند ورساچه همیشه در صنعت مد و فشن موفق بوده است. رایحه مدیترانه ای، اسانس غالب این عطر است که اعتماد به نفس را به شما هدیه خواهد داد. عطری سنگین و مناسب در مجلس شب یا تاثیر گذار در طی روز،  این عطر با رایحه منحصر بفرد خود بی شک از بهترین های سال است.

Dolce & Gabbana Light Blue Pour Homme
قیمت: ۳۱.۹۵ یورو
یکی از موفق ترین خانه های مد به خصوص در عرصه عطریجات، دولچه و گابانا است. ماندارین سیسیلی، گریپ فروت یخ زده، ترنج و صنوبر از اسانس های موجود در این عطر هستند که حس شنا در دریای مدیترانه را برای شما تداعی می کند.

Davidoff Cool Water
قیمت: ۱۷.۹۵ یورو
 
اگر به اسانس مرکبات علاقه ای ندارید، عطر دیویدف کول واتر حتما مورد پسند شما قرار خواهد گرفت. با ترکیب اسانس هایی چون لیمو، نعناع و اسطوخدوس عطری لاکچری به دست آمده که شاداب، مردانه و تاثیرگذار است.

Issey Miyake L’Eau d’Issey Pour Homme
 
این عطر جنسیت ندارد. بنابراین نه تنها آقایان، بلکه خانم ها نیز می توانند از آن استفاده کنند. بنابراین اگر به دنبال عطری هستید که مشترکا با شریک زندگی تان استفاده کنید، این عطر گزینه مناسبی برایتان خواهد بود. از ترکیبات آن می توان به مرکبات، گل، لوتوس آبی و زعفران اشاره کرد.
منبع: برترین ها
این مطلب مفید بود ؟
بدمتوسطخوبخیلی خوبعالی
( تعداد رای دهنده 3, میانگین امتیاز: 5,00 از 5)
Loading...