جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
×

آخرین مهلت دریافت هدیه اینترنت روز خبرنگار اعلام شد

اعلام جزئیات ثبت نام و تمدید خبرنگاران در درگاه ملی/ واجدان شرایط، پیامک هدیه اینترنت رایگان دریافت می‌کنند
آخرین‌ مهلت مراجعه خبرنگاران به «درگاه ملی خدمات دولت هوشمند» برای ثبت‌ نام دریافت هدیه اینترنت روز خبرنگار با موافقت وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، دوشنبه (پس فردا) تعیین شد.
به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی معاونت مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، دومین فهرست از خبرنگارانی که در درگاه ملی خدمات دولت هوشمند ثبت نام کرده بودند، برای دریافت هدیه خبرنگاری به اپراتورها ارسال شد.

همچنین با موافقت وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، خبرنگاران تایید شده از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و صدا و سیما تا پس فردا (دوشنبه ۱۴ شهریورماه ۱۴۰۱) مهلت مجدد دارند تا با ورود به درگاه ملی خدمات دولت هوشمند به آدرس my.gov.ir ثبت نام خود را کامل کنند.

این گزارش می افزاید: خبرنگارانی که اسامی آنها به اپراتورها ارسال شده با دریافت پیامک از دریافت هدیه اینترنت رایگان خبرنگاری آگاه می شوند.

عیسی زارع پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ۱۴ مرداد ماه در گفت وگویی خبری با بیان اینکه مانند سال‌های گذشته بسته اینترنت رایگان از سوی اپراتورها برای خبرنگاران فعال می‌شود، از اختصاص بسته اینترنت هدیه به خبرنگاران از سوی وزارت ارتباطات خبر داد.
از سه سال قبل اپراتورهای تلفن همراه به مناسبت روز خبرنگار (۱۷ مرداد) بسته ۲۰۰ گیگ اینترنت رایگان را برای آن‌ها فعال می‌کنند.


خبرنگارانی که اسامی آن‌ها در روز ۳۱ مرداد ماه از سوی معاونت امور مطبوعاتی برای وزارت ارتباطات ارسال شده است، تا ساعت ۱۵ روز شنبه ۵ شهریورماه مهلت دارند با مراجعه به “درگاه ملی خدمات دولت هوشمند”، نسبت به ثبت شماره همراه خود اقدام کنند.
به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم؛ معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، پیشتر و طی اطلاعیه‌ای اعلام کرده بود، خبرنگارانی که در مرحله اول، مشمول دریافت اینترنت هدیه نشده‌اند، تا روز سه‌شنبه ۲۵ مردادماه مهلت دارند با ورود به بخش خبرنگاران سامانه جامع رسانه‌ها نسبت به تکمیل مدارک و ارسال مستندات خود اقدام کنند تا اسامی آن‌ها به‌عنوان لیست متمم و نهایی ارسال شود.

لیست مذکور پس از بررسی و تأیید نهایی در روز ۳۱ مردادماه برای وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات ارسال شد. بر این اساس، خبرنگاران محترم تا پایان وقت اداری (ساعت ۱۵) روز شنبه ۵ شهریورماه، می‌توانند با مراجعه به “درگاه ملی خدمات دولت هوشمند” به نشانی my.giv.ir نسبت به ثبت شماره همراه خود اقدام کنند.

لیست مذکور، آخرین لیست ارسالی از سوی معاونت مطبوعاتی به وزارت ارتباطات است و پس از پایان مهلت مقرر، اسامی خبرنگاران متقاضی از سوی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات برای فعال‌سازی اینترنت به اپراتورها ارسال می‌شود.


فهرست دوم خبرنگاران متقاضی اینترنت هدیه تکمیل شد

معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اعلام کرد: فهرست دوم و نهایی متقاضیانی که روند ثبت اطلاعات خود در سامانه جامع رسانه‌های کشور را تکمیل کرده‌اند، تا ۳۱ مردادماه برای وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات ارسال می‌شود.
به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از وزارت ارشاد و فرهنگ اسلامی، معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی، فهرست دوم و نهایی متقاضیانی که تا ۲۵ مردادماه، روند ثبت اطلاعات خود در سامانه جامع رسانه‌های کشور را تکمیل کرده‌اند، تا ۳۱ مردادماه برای وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات ارسال می‌کند.

طبق اعلام وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، اولین فهرست خبرنگاران معرفی شده از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی که در سامانه پنجره ملی خدمات دولت هوشمند هم ثبت نام کرده بودند، برای فعال‌سازی اینترنت هدیه به اپراتورها ارسال شد و فعال سازی این بسته از طریق پیامک به اطلاع خبرنگاران خواهد رسید.

بسته اینترنتی روز خبرنگار
اولین فهرست خبرنگارانی که در سامانه پنجره ملی خدمات دولت هوشمند ثبت نام کرده بودند جهت دریافت بسته اینترنتی هدیه روز خبرنگار از سوی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات به اپراتورها ارسال شد.

به گزارش ایلنا از وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، اولین فهرست خبرنگاران معرفی شده از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی که در سامانه پنجره ملی خدمات دولت هوشمند ثبت نام کرده بودند جهت فعالسازی بسته هدیه به اپراتورها ارسال شد. براساس این گزارش فعال سازی بسته اینترنت خبرنگاری از طریق پیامک به اطلاع خبرنگاران خواهد رسید.

سایر خبرنگارانی که در لیست ارسالی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی قرار نداشتند، پس از دریافت لیست جدید از آن وزارتخانه و ثبت نام در سامانه پنجره ملی خدمات دولت هوشمند برای اپراتورها ارسال خواهد شد.

بسته اینترنت خبرنگار از طرف همراه اول ظاهرا فعال شده است

این مطلب مفید بود ؟
بدمتوسطخوبخیلی خوبعالی
( تعداد رای دهنده 3, میانگین امتیاز: 5,00 از 5)
Loading...