سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
×

تزیین کیک روز پدر + کاپ کیک روز پدر

پخت و تزیین کیک روز پدر و مرد یکی از بهترین هدیه های روز پدر برای شیرین کردم کام او در این روز می باشد که این کار با انواع کیک ها و دسرهای خوشمزه ای که خودتان درست کرده اید می توانید انجام دهید. در زیر نمونه هایی از این ایده ها را که بسیار آسان و در عین حال زیبا می باشند و یک راه بسیار مناسب برای نشان دادن علاقه اتان به پدر می باشد را برایتان آورده ایم .

تزیین کیک روز پدر + کاپ کیک ویژه روز پدر و روز مرد

کاپ کیک روز پدر , دسر روز پدر

کاپ کیک با تزیین چمن و توپ گلف

در ابتدا یک کیک شکلاتی سنتی به همان روش هایی که می دانیم درست کرده و سپس با مواد طعم دهنده ی غذایی که به رنگ سبز باشد روی آن را سبز می کنیم و بعد یک توپ سفید گلف را روی یک پایه زده و آن را وسط کیک فرو می بریم و در نهایت روی این توپ گلف روز پدر را با پیامی زیبا تبریک می گوییم .آن را در این روز به پدر هدیه می دهیم و او را بسیار هیجان زده می کنیم.

دسر به شکل دستکش بیس بال

کاپ کیک روز پدر , دسر روز پدر

این کوکی ها در کنار هم یک دستکش بیس بال را درست کرده اند و طعم وانیلی دارد و خامه ی سفیدی که وسط آن قرار دارد در واقع همان کف دستکش می باشد و خامه های قرمز هم دوخت های دستکش می باشند .

کوکی های ویژه روز پدر 

کاپ کیک روز پدر , کوکی روز پدر کوکی های ساده و دایره ای شکلی را درست کرده و روی آن حروف زیبایی از نام پدر را حک کرده و یا اینکه اشکالی به مانند قلب های زیبا در می آوریم و داخل آنها را با انواع شکرهای رنگی و طعم دهنده ی های غذایی و رنگی پر می کنیم.

تزیین کیک روز پدر به شکل قایق بادبانی

تزیین کیک روز پدر , دسر روز پدر

اگر پدرتان بادبان را دوست دارد، این کیک بسیار مناسب برای روز پدر و هدیه دادن به او می باشد .دایره های ریزی که از پودر های شکری می باشند و رنگی هستند دورتادور قایق قرار می گیرند و خود کیک هم به صورت آبی رنگ می باشد که نشان دهنده ی همان دریا باشد و در نهایت به این زیبایی این کیک درست می شود .

تزیین کیک روز پدر به شکل ماشین مسابقه

تزیین کیک روز پدر , دسر روز پدر
این ماشین فوق العاده زیبا ، با چرخ های زیبایی که دارد و آب نبات های ریز رنگی که شکری بوده و روی آن چسبانده شده است می تواند تمامی پدرها و مخصوصا پدرهای جوان را بسیار هیجان زده کند .

تزیین کیک روز پدر به شکل پیراهن و کراوات

تزیین کیک روز پدر , دسر روز پدر

هدیه دادن و درست کردن این مدل کیک در روز پدر چقدر می تواند هر پدری را خوشحال کند !!کیکی که به صورت مستطیلی و بسیار ساده در ابتدا درست شده است و شکلات روی آن باعث شده است که به رنگ یکدست قهوه ای درآید و در نهایت جای یقه و جیب را با یک تکه کاکائوی برجسته نشان داده و برای کراوات هم از شکلات ذوب شده ی سفید رنگ و طعم دهنده های غذایی در رنگ دیگری مانند قرمز استفاده کرده ایم و آن را نشان داده ایم .

تزیین کیک روز پدر طرفدار ورزش بولینگ 

تزیین کیک روز پدر , دسر روز پدر
این کیک به صورت توپ بازی بولینگ می باشد که مطمئنا بازی مورد علاقه ی بسیاری از پدرها می باشد . کیک وانیلی و خامه ای سفید رنگ را به شکل دسته درآورده و سپس یک توپ کاکائویی روی آن قرار داده و در نهایت سه دایره ی شکری سفید رنگ روی ان قرار می دهیم و پائین دسته را با کمک طعم دهنده ی قرمزی که با کره آن را مخلوط کرده ایم و داخل کیسه ای ریخته و آن را سوراخ می کنیم و سه خط راه راه می اندازیم.

تزیین کیک روز پدر به شکل توپ فوتبال آمریکایی

تزیین کیک روز پدر , دسر روز پدر

این مدل کیک شکلاتی بسیار مناسب برای هدیه دادن از سوی پسرهایی می باشد که بسیار عاشق فوتبال بوده و این را تهیه کرده و پدرشان می دهند.

کاپ کیک ورزشی برای پدر

کاپ کیک روز پدر , دسر روز پدر
در این مدل کیک انواع توپ های ورزشی را به صورت زیبایی در روی هم قرار داده ایم و هر کدام از این توپ های ریز بیس بال و بسکتبال و … را داخل ظرف های کوچکی قرار می دهیم .دورتادور این کیک های کوچک را با طعم دهنده های سبز رنگی که شکری می باشند تزئین می کنیم .

مدل کیک روز مرد , تزیین کیک روز پدر  عکس تزیین کیک روز پدر مدل کیک روز مرد , تزیین کیک روز پدر کیک روز مرد  عکس تزیین کیک روز پدر  عکس تزیین کیک روز پدر مدل کیک روز مرد , تزیین کیک روز پدر  عکس تزیین کیک روز پدر  عکس کیک روز پدر مدل کیک روز مرد , تزیین کیک روز پدر مدل کیک روز مرد , تزیین کیک روز پدر مدل کیک روز مرد , تزیین کیک روز پدر  عکس کیک روز پدر مدل کیک روز مرد , تزیین کیک روز پدر  عکس کیک روز پدر

این مطلب مفید بود ؟
بدمتوسطخوبخیلی خوبعالی
( تعداد رای دهنده 7, میانگین امتیاز: 4,43 از 5)
Loading...