سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
×

تاثیر طول آلت تناسلی در لذت جنسی

 

طول آلت تناسلی مرد

رابطه طول آلت تناسلی مردان و لذت جنسی (۱۸+)

 
طول آلت تناسلی مرد چه تاثیری در لذت جنسی زن دارد ؟ آیا شما هم نگران طول آلت تناسلی خود هستید؟ طول استاندارد آلت تناسلی آقایان چقدر است؟

اینترنت و ماهواره این روزها پر شده از تبلیغات برای بزرگ کردن آلت تناسلی مردان اونم به روش های مختلف، حتی در ایران در برخی داروخانه‌ها به مردان مشاوره می‌دهند و آنها را به استفاده از روش یا محصول خود تشویق می‌کنند. برای همین جدیدترین تحقیقات دانشمندان کالج لندن را درباره طول آلت تناسلی آقایان برای شما قرار می دهیم .
 
تحقیقات جدید درباره طول آلت تناسلی مردان

تجارت عظیم بزرگ کردن آلت تناسلی مردان که در تمام دنیا رونق دارد فقط بر پایه باورهای نادرست و نگرانی مردان از غیر طبیعی بودن بنا شده است. از این رو دانشمندان کینگز کالج لندن با همکاری نظام بهداشت و درمان بریتانیا (NHS) با بررسی بیش از ۲۰ مطالعه که بر روی بیش از ۱۵ هزار مرد در سنین مختلف (۱۷ تا ۹۱ سال) و در مناطق مختلف دنیا (اروپا، آفریقا، آمریکا و آسیا، از جمله در ایران) انجام شده، سعی کردند متوسط اندازه آلت تناسلی در مردان را مشخص کنند که نتایج آن امروز در نشریه بین المللی ارولوژی بریتانیا منتشر شد.

دکتر دیوید ویل، نویسنده اصلی این تحقیق می‌گوید: “عقیده داریم نموداری که تهیه کرده ایم به پزشکان کمک می کند تا به اکثر مردان این اطمینان خاطر را بدهد که اندازه آلت تناسلی شان طبیعی است.”

 

طول استاندارد آلت تناسلی مردان

بر اساس این تحقیق متوسط طول آلت تناسلی مردانه پیش از برانگیختگی ۹.۱۶ سانتی متر و متوسط محیط آن ۹.۳۱ سانتی متر است.

در حالت برانگیختگی متوسط طول ۱۳.۱۲ و متوسط محیط آن ۱۱.۶۶ سانتی متر است . این محققان برای اولین بار نموداری که هم طول و هم محیط را در نظر گرفته ارائه کرده اند که فرد می تواند خود را با مردان دیگر مقایسه کند و دریابد که در قیاس با دیگران در کجای طیف طبیعی قرار می گیرد. این بررسی نشان می‌دهد که تنها ۲.۲۸ درصد مردان دچار کوچکی یا بزرگی غیر طبیعی آلت تناسلی هستند. این تحقیق همچنین نشانه‌ای از این پیدا نکرد که نژاد یا ملیت در اندازه آلت تناسلی نقش داشته باشد. علاوه بر این، ارتباطی بین طول آلت تناسلی با اندازه پا (نمره کفش)، طول انگشت سبابه، اندازه بیضه‌ها و سن یافت نشد.

 

طول آلت تناسلی مرد

اندازه آلت تناسلی مردان

اندازه طبیعی آلت مرد چقدر است ؟

 
بزرگ کردن آلت تناسلی مردانه

در تمام دنیا گروهی از مردان نگران اندازه آلت تناسلی خود هستند و حتی ممکن است از “اضطراب یا سندروم کوچک بودن آلت تناسلی” در رنج باشند. منشا آن در اکثریت قریب به اتفاق موارد باورهای غلطی است مثل این که اندازه آلت به مردانگی، قدرت باروری یا توانایی جنسی ربط دارد یا اینکه اگر آلت تناسلی کوچک باشد، باعث نارضایتی شریک جنسی می شود. تبلیغاتی که برای بزرگ کردن آلت تناسلی می شود به مردان روش های غیر جراحی (قرص، لوسیون، لوله خلاء، وسایل و روشهای کشش) توصیه می کنند که برای تاثیر آن کوچکترین مدرک علمی وجود ندارد و از نظر طبی بی اعتبار هستند.

یک روش جراحی عبارت است از افزایش قطر با تزریق چربی قسمت دیگری از بدن به آلت تناسلی. اما بررسی وضعیت مردانی که از این روش استفاده کرده‌اند نشان می دهد که به مرور زمان با جذب چربی، اندازه آلت به حالت قبل بر می گردد و علاوه بر این، روش جراحی عوارضی مثل بدشکلی و زخم و عفونت دارد. در جراحی افزایش طول، لیگامانی را که آلت را به استخوان شرمگاهی وصل می کند قطع می کنند و با یک پیوند پوستی طول آلت را اضافه می کنند اما این روش تاثیری بر اندازه آلت در حالت برانگیختگی ندارد و ممکن است باعث دشواری در رابطه جنسی شود.

 

اندازه آلت و رضایت شریک جنسی

تحقیقات مختلف در باره رابطه اندازه آلت تناسلی و رضایت شریک جنسی، تقریبا همگی به این نتیجه رسید‌ه‌اند که چنین ارتباطی وجود ندارد و تاثیر اندازه آلت در رضایت جنسی چندان زیاد نیست. دو سال پیش تحقیقی منتشر شد که نشان داده بود طول آلت تناسلی مردانه در جذابیت آنها برای زنان تاثیر دارد. این تحقیق در سطح وسیع بخصوص از طرف کسانی که در کار افزایش طول آلت مردانه هستند به عنوان دلیل علمی منتشر شد، اما این تحقیق فقط بر روی ۱۰۵ زن استرالیایی انجام شده بود و مردانی که این زنان جذابیتشان را ارزیابی کرده بودند، شخصیت های ویدئوهای کامپیوتری بودند. این تحقیق را مراجع معتبر فاقد معیارهای علمی لازم ارزیابی کردند.

پروفسور کوان وایلی متخصص سلامت جنسی در دانشگاه شفیلد می‌گوید: “شاید برای بعضی مردان عجیب باشد اما بیشتر زنان علاقه ای به اندازه آلت مردان ندارند و این موضوع خود را در تحقیقات متعدد نشان داده است.” به گفته پروفسور وایلی در رابطه جنسی برای زنان، رمانتیک بودن، نرمخویی و ملایمت، توجه به خواسته‌ها و نیازها بسیار بیشتر از اندازه آلت تناسلی اهمیت دارد. تحقیقی که خود پروفسور وایلی انجام داده نشان می دهد که بیش از ۸۵ درصد زنان از اندازه آلت تناسلی شریک جنسی شان رضایت دارند.

 

اما به مردانی که این موضوع اسباب نگرانی شان است یا به آن اهمیت می دهند چند توصیه ساده می توان کرد:

♦ تراشیدن موهای ناحیه تناسلی کمک می کند اندازه آلت بزرگتر به نظر برسد.

♦ هر مرد از زاویه ای منحصر به فرد یعنی از بالا عضو جنسی خود را می بیند و این باعث می شود که این عضو کوچکتر از اندازه واقعی به نظر بیاید، بخصوص وقتی فرد خود را با دیگران مقایسه کند. نگاه کردن در آینه ارزیابی درست تری به دست می‌دهد.

♦ جلوی چاقی شکمی را بگیرید چون باعث می شود اندازه عضو جنسی کوچک به نظر بیاید.

و سرانجام اینکه شخصیت، رفتار و آگاهی مردان از رابطه جنسی و داشتن یک رابطه عاطفی و محکم با شریک جنسی کلید یک رابطه جنسی مطلوب است، به جای بزرگ کردن عضو جنسی می‌توان به رشد شخصیت و رفتار جنسی توجه نشان داد.

 

موفق باشی

 

این مطلب مفید بود ؟
بدمتوسطخوبخیلی خوبعالی
( تعداد رای دهنده 418, میانگین امتیاز: 4,26 از 5)
Loading...