شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
×

اعطای وام در طرح حرکت بانک رفاه برای مستمری بگیران تامین اجتماعی

طرح حرکت بانک رفاه برای مستمری بگیران تامین اجتماعی

اعطای وام بانکی به مشتریان بانک رفاه در قالب “طرح حرکت” تا دی ماه سال جاری

بانک رفاه کارگران با اجرای “طرح حرکت”به مشتریان حقیقی و حقوقی خود تسهیلات حداکثر تا سقف ۵ میلیارد ریال برای اشخاص حقیقی و ۳۰ میلیارد ریال برای اشخاص حقوقی اعطا می کند.
به گزارش تصویر زندگی، “طرح حرکت” بانک رفاه کارگران ارائه تسهیلات (وام بانکی) تجاری و خرد به عموم مشتریان این بانک است و تمامی اشخاص حقیقی و حقوقی و همچنین کارکنان اشخاص حقیقی و حقوقی می توانند از این تسهیلات بهره مند شوند.

سقف تسهیلات قابل پرداخت این طرح به اشخاص حقیقی (مجموع تسهیلات تجاری و غیر تجاری) حداکثر تا ۵,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال و تسهیلات قابل پرداخت (تجاری) به اشخاص حقوقی حداکثر تا ۳۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال است.

سود وام و مدت بازپرداخت در طرح حرکت چقدر است؟

نرخ سود تسهیلات نیز بر اساس نرخ ترجیحی بین ۴ تا ۲۲ درصد است و تمامی وثایق و تضامین قابل قبول بانک نیز می تواند ضمانت بازپرداخت وام محسوب شود.

گفتنی است که اعطای تسهیلات بر حسب میانگین ۳، ۶ و ۹ ماهه حساب جاری یا سپرده سرمایه‌گذاری کوتاه‌مدت با مدت بازپرداخت حداکثر ۳۶ ماهه است و مدت اعتبار طرح حرکت بانک رفاه کارگران و یا مهلت پرداخت تسهیلات در قالب طرح حرکت تا ۱۶ دی ماه سال جاری خواهد بود.

مشتریان و علاقمندان جهت دریافت این تسهیلات و کسب اطلاعات بیشتر می توانند به یکی از شعب بانک رفاه کارگران در سراسر کشور مراجعه کرده و یا با مرکز ارتباط با مشتریان بانک رفاه (فراد) به شماره ۸۵۲۵-۰۲۱ تماس بگیرند.

این مطلب مفید بود ؟
بدمتوسطخوبخیلی خوبعالی
( تعداد رای دهنده 145, میانگین امتیاز: 3,66 از 5)
Loading...