سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
×

واریز اضافه حقوق معوقه فرهنگیان مرداد ۱۴۰۱

واریز حقوق معوقه فرهنگیان

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: همزمان با اجرای سراسری طرح رتبه بندی معلمان، اضافه حقوق معوقه فرهنگیان مشمول در استان اصفهان تا ۳۱ اَمرداد واریز می‌شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: در نخستین مرحله از اجرای این طرح، فرهنگیان مشمول باید با مراجعه به سامانه وزارتی رتبه بندی معلمان به نشانی rtb.medu.ir ثبت نام کنند.

محمدرضا ابراهیمی با بیان اینکه انجام مراحل بعدی این طرح اطلاع داده خواهد شد، افزود: اضافه حقوق ۱۱ ماهه رتبه بندی فرهنگیان مشمول در استان اصفهان تا ۳۱ امرداد به حساب آنان واریز می‌شود.

بر اساس قانون رتبه بندی معلمان مصوب ۲۴ آذرماه سال ۱۴۰۰ مجلس شورای اسلامی و تاییدشده در ۱۶ اسفند ۱۴۰۰ در شورای نگهبان قانون اساسی از سی و یکم شهریور سال گذشته به مجموع حقوق، مزایا و فوق‌العاده‌های مستمر معلمان با رتبه آموزشیار معلم ۱۰ درصد، مربی معلم ۱۵ درصد، استادیار معلم ۱۲ درصد، دانشیار معلم ۱۰ درصد و استاد معلم ۵ درصد علاوه بر افزایش رتبه‌های قبلی، اضافه شده است.

۲۵۰ هزار میلیارد ریال در بودجه ۱۴۰۱ برای رتبه‌بندی معلمان در نظر گرفته شده بود که با توجه به اعمال رتبه بندی در نیمه دوم سال ۱۴۰۰، این لایحه متناسب با شرایط جدید از اعمال خواهد شد.

این مطلب مفید بود ؟
بدمتوسطخوبخیلی خوبعالی
( تعداد رای دهنده 94, میانگین امتیاز: 3,60 از 5)
Loading...