سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
×

لاغر کردن پاها با رعایت این نکات

لاغر کردن پاها

لاغر کردن پاها بدون ورزش 

 

برای کاهش چربی و لاغر کردن پاها باید کالری مصرفی را کاهش داد.

 

پاهایتان را بدون ورزش لاغرتر کنید
برای کاهش چربی در پاهایتان، شما باید کالری مصرفی‌تان را کاهش دهید، یک رژیم غذایی سالم داشته باشید و یک سبک زندگی فعال‌تر در پیش بگیرید. اگر سبک زندگی فعالی دارید، لزوما نیازی نیست به باشگاه بروید یا هر روز، یک زمان خاص را به ورزش اختصاص دهید.

انجمن قلب آمریکا حداقل ۱۵۰ دقیقه فعالیت ایروبیک متوسط مانند دوچرخه سواری و پیاده روی را در هفته پیشنهاد می‌کند. کارهای ساده‌ای وجود دارند که می‌توانید برای فعال ماندن در طول روز، آن‌ها را انجام دهید. این چیزهای ساده به شما کمک می‌کنند وزن کم کنید، قوی شوید و سلامت کلی‌تان را بهبود ببخشید.

 

– مرحله اول برای لاغر کردن پاها
در مورد اینکه چطور می‌توانید زندگی سالمی داشته باشید کلی نگر باشید. به جای آن‌که فقط روی پاهایتان تمرکز کنید، به احساس سلامتی، خشنودی و تعادل توجه کنید. هنگامیکه به این‌ها دست پیدا کنید، پاهایتان نیز به احتمال زیاد لاغرتر می‌شوند.

 

– مرحله دوم برای لاغر کردن پاها
برای لاغر کردن پاها فعالیت بدنی‌تان را افزایش دهید. برای داشتن فعالیت بدنی کافی در طول روز حتما نباید به باشگاه بروید. سعی کنید در روز، ۱۰۰۰۰ قدم راه بروید که تقریبا ۸ کیلومتر می‌شود.

 

– مرحله سوم برای لاغر کردن پاها
یک رژیم غذایی جامع و متعادل، متشکل از غلات کامل، میوه‌ها، سبزیجات، پروتئین و روغن‌های سالم داشته باشید. متابولیزه کردن مواد غذایی فرآوری نشده برای بدن شما، آسان‌تر است و داشتن یک رژیم غذایی متعادل، تضمین می‌کند که شما تمام مواد مغذی که بدن‌تان برای کار کردن درست نیاز دارد را دریافت می‌کنید.

رژیم غذایی متشکل از میوه و سبزیجات برای کاهش چربی و لاغر کردن پاها مفید است.

 

– مرحله چهارم برای لاغر کردن پاها
برای لاغر کردن پاها ، کالری دریافتی‌تان را کاهش دهید. نباید بیشتر از مقداری که می‌توانید بسوزانید، کالری مصرف کنید. WebMD توصیه می‌کند که روزانه از ۱۶۰۰ تا ۲۴۰۰ کالری بسته به جنسیت، سن و سطح فعالیت، مصرف کنید.

 

– مرحله پنجم برای لاغر کردن پاها
برای سوزاندن کالری، تقویت عضلات سرین و همسترینگ و کاهش چربی در پاهایتان، به جای آسانسور از پله‌ها استفاده کنید. برای خودتان یک هدف در نظر بگیرید. شما می‌توانید در هفته اول فقط از چند پلکان بالا بروید و هر هفته، تعداد پلکان را افزایش دهید.

 

لاغر کردن پاها

 

– مرحله ششم برای لاغر کردن پاها
در صورت امکان، پیاده یا با دوچرخه به محل کار، فروشگاه مواد غذایی و هر جای دیگر بروید. پیاده روی و دوچرخه سواری هر دو روی عضلات پای شما کار می‌کنند و به شما کمک می‌کنند که عضلات پایتان را تفکیک کنید.

دوچرخه سواری روی عضلات پاها کار می کند و به لاغر کردن پاها کمک می کند.

 

هشدار
اگر یک رژیم غذایی سالم و متعادل نداشته باشید یا فعالیت بدنی را در زندگی روزمره‌تان جای ندهید، ممکن است افزایش وزن پیدا کنید، از نظر جسمی و روحی احساس بیماری کنید و انرژی از دست دهید. این امر، مشکل تلاش برای کاهش وزن در پاها را تشدید می‌کند و مشکلات سلامتی متعددی به وجود می‌آورد. به جای آنکه فقط روی پاهایتان تمرکز کنید، در مورد اینکه چطور می‌توانید سلامتی و شادی‌تان را افزایش دهید، یک نگرش جامع داشته باشید.

 

نکته
با تلاش آگاهانه برای داشتن یک زندگی فعال، شما کالری بسیار بیشتری خواهید سوزاند، سلامتی‎تان را بهبود می‌بخشید و چربی پاهایتان را کاهش می‌دهید. در نهایت، زندگی فعال به یک روال عادی برای شما تبدیل می‌شود و مجبور نیستید در مورد آن فکر کنید.

 

 

منبع :  وب سایت تناسب اندام / برترین ها 

 

این مطلب مفید بود ؟
بدمتوسطخوبخیلی خوبعالی
( تعداد رای دهنده 2, میانگین امتیاز: 4,50 از 5)
Loading...