سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
×

خبر خوش برای جاماندگان رتبه بندی معلمان و استخدامی جدید

معاونت برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش از نومعلمان و جاماندگان رتبه بندی معلمان خواست تا در اسرع وقت نسبت به تشکیل پرونده و بارگذاری مدارک و مستنداتشان اقدام کنند.
به گزارش راهبرد معاصر اخیرا معاونت برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش، اطلاعیه‌هایی پیرامون رتبه‌بندی معلمان صادر کرده است. در اطلاعیه نخست بر مراجعه و بارگذاری مدارک و مستندات مشمولان رتبه‌بندی در سامانه رتبه بندی معلمان در اسرع وقت تاکید شده است.

دراین اطلاعیه خطاب به ادارات کل آموزش و پرورش استان‌ها آمده است که «به استناد ماده ۴و۵ آیین‌نامه نظام رتبه‌بندی معلمان، خواهشمند است کلیه مشمولینی که تاکنون نسبت به ارائه تقاضا، تشکیل پرونده و بارگذاری مدارک و مستندات در سامانه RTB.MEDU.IR (سامانه رتبه بندی معلمان) اقدام نکرده‌اند، هرچه سریع‌تر نسبت به ثبت موارد فوق‌الذکر جهت قرار گرفتن در فرآیند رتبه‌بندی اقدام کنند».

همچنین تصریح شده «عدم ثبت درخواست و تقاضا به منزله انصراف از فرآیند ارزیابی و رتبه‌بندی است».

در اطلاعیه دیگر این معاونت پیرامون اعمال رتبه‌بندی معلمان مهرآفرین اعلام شده است که «پیرو مذاکرات مقام عالی وزارت با ریاست دیوان محاسبات و مکاتبات صورت گرفته همچنین برگزاری جلسات کارشناسی و مدیریتی، به اطلاع می رساند تاریخ اعمال رتبه بندی معلمان مهرآفرین از ۳۱ شهریورماه ۱۴۰۰ است. مزید اطلاع، تاکنون برای این معلمان همانند سایر مشمولان ۱۰ ماه فوق العاده رتبه بندی پرداخت شده است.»

در ادامه آمده است: «همچنین نومعلمان (استخدامی های پس از ۳۱ شهریورماه ۱۴۰۰) نیز مشمول نظام رتبه بندی می شوند و از این افراد دعوت می شود نسبت به بارگذاری مدارک و مستندات خود در سامانه رتبه بندی به آدرس RTB.MEDU.IR اقدام کنند».


(۱۴۰۱/۰۶/۱۶) وزیر آموزش و پرورش گفت: پس از آزمون تأیید صلاحیت ها، رتبه بندی برای همکاران جامانده اعمال خواهد شد. به گزارش تصویر زندگی به نقل از نقل از مهر، یوسف نوری در پاسخ به این سوال که جاماندگان از رتبه بندی از جمله فرهنگیان طرح مهرآفرین و قرارداد کار معین از چه زمانی مشمول قانون رتبه بندی خواهد شد، گفت: تاکنون ۸۱۰ هزار نفر شامل قانون رتبه بندی معلمان شدند و تعداد کمی از همکاران ما که همکاران زحمتکش و بسیار شایسته ای هم هستند فعلاً از رتبه بندی محروم ماندند در حال تلاش هستیم تا هم از جهت حقوقی و هم به لحاظ کاری مشکل شان را به را برطرف کنیم.

بخوانید: اخبار رتبه بندی معلمان در ۲۴ ساعت گذشته

نوری با بیان اینکه بسیاری از این معلمان آزمون ورودی ندادند؛ گفت: قانون هم تعیین کرده است که برای اینکه هر فرهنگی مشمول رتبه بندی باشد آزمون الزامی است؛ این آزمون به زودی از آنها گرفته خواهد شد و وارد چرخه کارشان خواهند شد و مشکلی وجود ندارد.

زمان آزمون معلمان مهرآفرین

وزیر آموزش و پرورش در خصوص زمان برگزاری آزمون و پیوستن جاماندگان به رتبه بندی گفت: من در ابتدا توصیه کرده بودم که این آزمون تا پایان شهریور گرفته شود اما دوستان نظرشان این بود که ممکن است فرصت آمادگی برای آزمون را همکاران نداشته باشند؛ فکر می‌کنم که اوایل مهرماه آزمون رتبه بندی برگزار شود و بلافاصله هم پس از آزمون، رتبه بندی برای این همکاران اعمال خواهد شد.

این مطلب مفید بود ؟
بدمتوسطخوبخیلی خوبعالی
( تعداد رای دهنده 2, میانگین امتیاز: 5,00 از 5)
Loading...